1

Onderwerp: mirjam

Hallo allemaal,
Ik ben Mirjam. Ik ben 31 jaar oud en woon in Naaldwijk. Dit is niet zo ver van Delft vandaan.
Ik heb twee jongens. Daan is 2 en een half en Bas is 5 en een half.
Ik ben getrouwd met Christian.
Ik werk 2 en een halve dag als coordinerend begeleidster bij een stichting die begeleiding biedt aan clienten met een verstandelijke handicap. Ik stuur een team met begeleiders aan die bij de clienten thuis komen.
Mijn passie voor mijn taartenhobby is nog een erfenis van mijn opleiding , denk ik.
Ik heb mijn koksdiploma behaald maar verder beroepsmatig nooit wat mee gedaan. Ik stond en sta vaak voor mijn plezier in de keuken.
Toen ik afgelopen oktober 10 jaar getrouwd was wilde ik een bijzondere taart bestellen. Door het surfen op het internet ben ik toen op deze site terecht gekomen en bedacht ik me dat het net zo goed zelf kon gaan maken.
Voor ons 10 jarig jubileum lukte het niet meer om wat moois te maken, echt iets voor mij, dat bedenk ik dan 2 dagen voor onze trouwdag. Maar niet kort daarna ben ik begonnen.
Buiten mijn nieuwe hobby is het forum ook erg verslavend !!!
Leuk om al jullie verhalen te lezen, ervaringen te delen en inspiratie op te doen.

Groetjes Mirjam

2

Re: mirjam

Hee, wat leuk, we delen zowel de hobby (taarten maken) als  achtergrond (mijn eerste diploma is Z-Verpleegkundige, pas later ben ik "iets in computers" gaan doen) als regio (hemelsbreed woon je niet zo ver bij me vandaan ;) ) !

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: mirjam

Oh, Wat grappig Marianne. Ben je nog wel werkzaam geweest in de gehandicapte zorg of helemaal niet ?
Mischien zien we elkaar wel bij de meeting die we aan het plannen zijn voor onze regio. Of ga je ook naar het taartenevenement 10 maart ?

4

Re: mirjam

Jawel hoor, voor ik overstapte naar de IT heb ik jaaaaren "in de Z" gewerkt (in een instelling niet zo heel erg ver van Naaldwijk ;) )

10 maart... daar denk ik nog over :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Re: mirjam

Hoi Mirjam!
Ook leuk om van jou wat te lezen! We hebben dus twee kids in dezelfde leeftijdscategorie, leuk! Ik ben deze zomer 10 jaar getrouwd, dus nog net op tijd om wat te oefenen!

Nelleke

6

Re: mirjam

Wat is het wereldje toch klein, Marianne. Mijn broer en schoonzus werken ook op die instelling waar jij gewerkt hebt.
ALs je nu 10 maart wel gaat, gezelllig,hint!!!!, dan kun je wel met mij meerijden. Ik ga toch die kant op en met z´n tweeen is gezelliger dan alleen. Misschien helpt dat in je beslissing.......maar ik wil je niet onder druk zetten hoor hihihihi.

En Nelleke, ik ben benieuwd wat je ga maken voor je trouwdag. Je hebt in ieder geval nog tijd genoeg om er over na te denken.

Groetjes Mirjam