Nou zover hoef ik niet te graven hahaha (in februari pas begonnen).
We waren op bezoek bij mijn vriendin, die zei weet je wat ik volgende week ga doen.Nou zei ik, ik ga een bonbon workshop doen, heb je ook zin.Het sprak me wel aan, maar tja niet zo van yes dat wil ik ook, gewoon eigenlijk om met zijn 2en wat te doen dus wist nog niet zeker. Ok zei ze, en volgende maand ga ik een workshop marsepein taarten doen. En dat vond ik meteen jaaaaaaa leuk dan ga ik zeker weten mee.
Mijn vader maakte vroeger thuis namelijk de mooiste creaties (was van orgiene banketbakker heeft er alleen thuis iets mee gedaan voor eigen huis). En op school waren mijn creaties ook altijd om in de winkel te leggen zei de huishoudkunde lerares, dus dat sprak mij meteen aan.
Alleen kon ik niet wachten, want ging natuurlijk eerst googelen en toen kwam ik hier op terecht. Heb toen wat kleine spulletjes ingeslagen en mijn eigen verjaardags taart gemaakt.
Nu na een paar taartjes gemaakt te hebben vind ik het echt helemaal top, en ga ik 8 juni beginnen met een engelsebruidstaart cursus en 22 juni een cursus spuittechniek. dit heb ik voor moederdag gekregen, want mijn man vind het zo leuk dat ik nu eindelijk iets heb gevonden wat ik echt leuk vind om te doen.
Hij vind dat ik alles moet leren wat er te leren valt, om er uiteindelijk misschien wel iets mee te doen, al is het alleen maar voor mijn eigen plezier(Kan namelijk niet veel omdat mijn gezondheid dat vaak niet toe laat, en dit houd mijn gedachten er een beetje vanaf)
Dus zo is het bakvirus bij mij begonnen groetjes