1

Onderwerp: eigenlijk.....

...... wil ik nu graag naar bed. Mijn wekker gaat weer om half 6 :Y
Maar! Ik ben nog niet klaar  :nooo
Ben bijna klaar met de taart, en dan nog 14 cupcake's decoren.
Die worden dus niet al te uitgebreid gedecoreerd  O-)

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: eigenlijk.....

Sterkte er mee...en morgen ook met een kort nachtje!

3

Hier altijd korte nachten.... kinderen die echt ALTIJD om 6.00 uur wakker zijn.... of nog eerder :s
De enige keer dat ik ze moet wakker maken is op maandag-ochtend na de vakantie  :lol:

'Een wekker is een luxe-product voor mensen zonder kinderen'

(las ik ergens, nou hier klopt dat wel hoor  :D )

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4 Laatst bewerkt door fruitcake (15-05-2010 20:56)

Sonj@ schreef:

Hier altijd korte nachten.... kinderen die echt ALTIJD om 6.00 uur wakker zijn.... of nog eerder :s
De enige keer dat ik ze moet wakker maken is op maandag-ochtend na de vakantie  :lol:

'Een wekker is een luxe-product voor mensen zonder kinderen'

(las ik ergens, nou hier klopt dat wel hoor  :D )

Hoe oud zijn ze? Die van ons waren ook altijd rond zessen wakker :s , maar...het gaat echt over. Ze zijn nu 10 en 8 en worden rond half acht wakker. (Laat naar bed of niet trouwens, dus dat werkt nog niet :)

5

Komt goed !! Die van mij kwam altijd om 5 uur !!!! maar is nu als puber soms z'n bed niet uit te branden.....  ;)

6

Oh, die van mij komen rond acht uur! En in de vakantie gauw om negen uur. En ja, ik weet dat ik mijn handjes mag samen knijpen (en ze zijn 4-6-8)

Maarre, succes met het decoreren (en misschien helpt het als je niet op het forum komt  :shh: )

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

7

Oh, maar mijn kinderen zijn mijn wekker niet hoor  ;) Die slapen tot 7 uur - half 8.
Ik moet gewoon werken morgenvroeg  :+

Maar goed, de taart is klaar, en ga nu beginnen aan de cupjes  :Y

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

8

Hier ook geen wekker nodig, heb een wekker van bijna 4 en 2 jaar oud ;)

Enne Milouk, ik ga je gezelschap houden  ;)  Ik verlang ook al hevig naar mijn mandje , maar er moet nog een taart bekleed en gedecoreerd worden.

Veel liefs Rafaëla

9

Oh jeee, moet jij nog beginnen?

Bij mij is het einde gelukkig in zicht  :Y  Nog 8 cupcake's en dan nog foto's maken en alles inpakken.

24.00 uur hoop ik toch wel in mijn nestje te liggen  :cool:

10

Hoop dat je al lekker slaapt  :D  Ik ga nu in ieder geval naar mijn mandje toe  :Y

Veel liefs Rafaëla

11

ik steun je wel hoor de aankomende uurtjes ha ha....

succes

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

12

lig je er nu al in ondertussen?

liefs marieke

13

Ik ben niet bezig met een baksel..zit gewoon heerlijk te lummelen, genieten van de rust met alle kinders op bed en me een slag in de rondte te lezen hier op het forum..Wat is dat toch heerlijk verslavend!  :Y

En morgenochtend bij het wakker worden (au) me weer afvragen waarom ik niet gewoon eerder naar bed ben gegaan  :+

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

14

Ja, balen is dat he? Ik heb het ook weleens, dat ik zó moe ben, maar nog vanalles moet.

Ik ga nu naar bed, terwijl jouw wekker dus nu ongeveer gaat ;)
Succes vandaag!
Ik draai me zo even om :)

Mijn website: Presentaart

15

Ik ben inderdaad net op  :Y

Lag voor twaalven in bed, en heb het foto's maken achterwege gelaten.
Dat ga ik nu doen, aangezien ik nu meer daglicht heb dan vannacht  :lol:

Dan nog even inpakken en zometeen naar mijn werk.

Fijne zondag allemaal!