1

Onderwerp: Boehoe!

Was net helemaal klaar om aan mn taart voor morgen te beginnen..biscuit gebakken, marsepein gekleurd, vanochtend nog pak pati krem gekocht.. wil ik beginnen met vullen..is de pati krem bedorven! Wist niet dat het kon maar het pak staat helemaal bol en het spul is helemaal gestold en brokkelig. Jak!

Daar gaat mn taart  :(

2

Re: Boehoe!

Bah! Heb je niets anders in huis?

3

Nope..alleen botercreme maar dat vind ik echt niet lekker om mee te vullen. Heb het al opgegeven..dan maar tv kijken. Gelukkig was het voor mezelf..anders was het een groter drama geweest!

4

OMG..heb echt mn dag niet. TV kijken zit er ook niet in..meneer knijn heeft de kabel van de digitenne ontvanger doorgebeten toen ik hier berichtje typte!

oooow nee toch.. dat is rot!

Groetjes Natasja!

6

Meer pech kun je bijna niet hebben!
Heb je geen chocopasta in huis? Hagelslag? Jam? Fruit?
Kan allemaal met botercreme...

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

7

O wat vervelend zeg, ik heb pas een taartje gemaakte met niets er tussen (vraag me niet waarom.
En dit was erg lekker, je kunt de taart rustig afmaken hoor!!!

8

das zeker balen.
Ik heb vanmiddag eentje gevuld met kwark (toetje) wat nog in de koelkast stond en verse aarbeien

nu maar een paar uurtjes taartjes kijken op het net

9

ooo dat is jammer zeg van je creme, en nu ok van de tv.
Misschien taartje vullen met jam en een laagje gesmolten chocolade?

Groetjes Tweety!

10

Ik heb wel wat vulling voor je, mail maar als je het wilt hebben.

Veel taart plezier

11

Konijn-vulling????

Nee da's gein maar geluk had je niet. Geen tv, geen lekkers. Heb je ondertussen al wat gevonden?

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

12

Heb geen taart meer gemaakt uiteindelijk. Ik wilde een taartje maken voor hockeyteam met teamlogo, gewoon voor de gein. Was gister al om 9 uur op pad dus moest hem echt zaterdagavond maken. Helaas..maar komt vast nog wel een gelegenheid.

Nu de winkel maar eens bellen die mij de bedorven rotzooi heeft verkocht..ben benieuwd  :)