Onderwerp: Ik houdt mijn hart vast voor morgen.........
Hoi,
Vandaag bruidstaart gemaakt voor zuslief die morgen gaat trouwen.
Taarten maken doe ik al iets van 4 jaar maar bruidstaarten doe ik alleen voor bekende anders niet.Mijn zus is de derde.Maar toch blijft het gevoel anders dan anders.
Het zijn wel hele mooie taarten geworden, helaas zit er 1 grote MAAR aan het verhaal en dat is dat ik mijn taarten moest overhandigen aan het zaaltje waar de receptie wordt gehouden, zij zetten de taarten op de standaard, zij regelen verder als.
Ik ben er net van terug.Beetje raar allemaal. Ik was samen met de ceremoniemeester gegaan, we kregen de sleutel van het zaaltje waar ook een keukentje is, maar er was niemand die mee liep of uitleg vroeg Ik had verwacht dat je tegen de eigenaar wel verhaal mocht ophangen bv ; niet te grote stukken snijden(machtig) welke taart op welk plateau moet.Maar niet dus.
Dan maar alles vertelt aan ceremoniemeester, die heeft gezegd vertrouw mij , ik zal morgen alles bespreken met die mensen.Ik weet hoe moeilijk je het vind.
Ben benieuwd hoe het morgen met me vergaat..........en ik zal maar tot 10 tellen om morgen er niet mee te bemoeien en wijs mijn
houden als het mis gaat. Heb ook gezegd : garantie tot aan deur
Nou vroeg ik me af...vinden jullie het nou ook moeilijk om je er dan niet mee te bemoeien ? Of ligt het aan Maan ?
Zo ik ga mezelf even trakteren op een koud rose biertje
www.taartenvanmanika.nl