26

Re: Zwanger

Super gefeliciteerd met je zwangerschap. Die gevoelens komen bij mij gelijk helemaal terug  :D

Je kan ook het boekje van KLUUN kopen: Help, ik heb een vrouw zwanger gemaakt. Echt heel leuk boek, wij hebben hem gekregen toen 'we' zwanger waren van onze eerste.

Veel plezier met het vertellen aan je lief en alle anderen!

27

zou papa to be het al weten ????

Ingrid
make cupcakes not war

28

Gefeliciteerd......ben benieuwd hoe je man gereageerd heeft.

enne........cursus samen bevallen........of: we zijn zwanger.........echt niet, er is er maar 1 van de 2 zwanger en er zal er maar 1 van de 2 bevallen, niks samen, de mannen kunnen alleen maar toekijken hoe vrouwen dikker en dikker worden en uiteindelijk de laatste loodjes rondwaggelen en met de bevalling kunnen ze ook alleen maar handjes vasthouden, meepuffen, met washandjes in de weer maar daar is echt alles mee gezegd.
Wij krijgen een kindje is dan wel weer gerechtvaardigd, als het op de wereld is, is het van allebei :lol:  :lol:  :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

29

Wat fijn voor je geniet ervan !!! Het is het mooiste wat je kan overkomen  :thumb:

En weet de aanstaande papa het al ??

30

gefeliciteerd!!! leuk briefje!! succes met je zwangerschap!!

31

Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Ben ook stiekem heel benieuwd of the papa to be het al weet  :D

Ik wens je een hele fijne en  gezonde zwangerschap toe!

Veel liefs Rafaëla

32

Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe de aanstaande papa heeft gereageerd!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

hoi! van harte gefeliciteerd!!!
wat spannend zeg!
geniet er lekker van van die tijd...
ben benieuwd hoe je vriend/man reageerd,hihi.

bij ons eerste dochtertje(pas 5jr geworden) kon ik niet wachten en heb lesley mee naar beneden gesleurd om 6uur smorgens, ik denk dat ik zwanger ben, wacht je ff op de test? en daar stonden we dan...kan ik niet naar bed? ik denk echt niet dat je nu al zwanger bent...
na even wachten: zie je , je word papa!!!
Lesley, echt?! weet je zeker dat die test klopt?
ow, wat waren we blij!!!!!!!!!!!!!!!!!
helemaal leuk! inmiddels hebben we ook een zoontje van 1,5jr en ook toen hebben we samen gewacht op de uitslag van de test.
ik vind het al knap dat je je mond kon houden aan de telefoon,haha... ik zou het uitgeroepen hebben!

34

gefeliciteerd en ook ik ben benieuwd naar zijn reactie :)

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

35

Van harte gefeliciteerd!!!! En geniet maar goed van dit wondertje!! Het is zoiets speciaals :Y  Een mooie zwangerschap toegewenst!

36

Hiep hiep hoera, van harte gefeliciteerd ! ik ben heel benieuwd hoe je partner gereageerd heeft !

Groetjes, Conny

37

CindyM schreef:

Super gefeliciteerd met je zwangerschap. Die gevoelens komen bij mij gelijk helemaal terug  :D

Je kan ook het boekje van KLUUN kopen: Help, ik heb een vrouw zwanger gemaakt. Echt heel leuk boek, wij hebben hem gekregen toen 'we' zwanger waren van onze eerste.

Veel plezier met het vertellen aan je lief en alle anderen!

Alleen al de titel heeft me nieuwsgierig gemaakt, ik zal hem zeker kopen. Ze zullen het wel gewoon bij de boekhandel hebben toch?

xx

38

lune schreef:

Gefeliciteerd......ben benieuwd hoe je man gereageerd heeft.

enne........cursus samen bevallen........of: we zijn zwanger.........echt niet, er is er maar 1 van de 2 zwanger en er zal er maar 1 van de 2 bevallen, niks samen, de mannen kunnen alleen maar toekijken hoe vrouwen dikker en dikker worden en uiteindelijk de laatste loodjes rondwaggelen en met de bevalling kunnen ze ook alleen maar handjes vasthouden, meepuffen, met washandjes in de weer maar daar is echt alles mee gezegd.
Wij krijgen een kindje is dan wel weer gerechtvaardigd, als het op de wereld is, is het van allebei :lol:  :lol:  :lol:

Groot gelijk heb je meid,
Maar nu je het hebt over de kilo's, pff door de vreugde had ik daar nog niet aan gedacht. Die zullen er ook binnenkort aanvliegen.. :((
Mijn mannetje vliegt nu in de lucht, maar ben benieuwd hoe het zal worden als ik een ton weeg  :D

39

vertel vertel.........hoe vond je man het?

Alles goed???? nee 3 fout

40

Voor iedereen die benieuwd is naar de reactie van mijn partner:

Ik heb toch besloten om het tot mijn verjaardag ook niet aan mijn ouders te vertellen. Aan de telefoon zei ik tegen mn man dat we vanavond bij mn ouders zouden eten, terwijl ik stiekem bij een leuk tentje gereserveerd had.
Ik heb hem van zijn werk opgehaald en onderweg naar het restaurant zei hij: rij jij niet verkeerd?
Ik zei: Oeps ben effe de klus kwijt, je hebt gelijk.. Ik ga wel weer de snelweg op, maar ben eigenlijk gewoon op de route van het restaurantje blijven rijden. Eenmaal daar aangekomen, was hij stomverbaasd en vroeg me waarom ik aan het parkeren was.
Dus ik zei dat we al een tijdje niet uit eten waren geweest en hem dus wilde verrassen.
Na de bestelling gaf ik hem het briefje in een enveloppe.
Hij heeft het wel 3x gelezen, kreeg een traantje in zn ogen, gaf me een kus en zei dat ik de mooiste moeder van wereld zou worden.
snik snik.. :o
Na het eten zijn we (was nl. koopavond) naar een babyzaak geweest en heeft hij voor onze aanstaande baby 2 rompertjes gekocht met zulke schattige tekst erop en een mutje met BAD HAIR DAY erop.

Sorry een beetje lang verhaal maar ben zo blij, wilde alles even melden. Ik wil bij deze dan ook iedereen bedanken voor alle felicitaties en gelukswensen.

gr,

Hatice

41

Gefeliciteerd!!!

Leuk idee, dat briefje, en ook een mooie reactie.

En over die kilo's: ik vind zwangere vrouwen juist ontzettend mooi, die paar extra kilo's horen daar gewoon bij.  Je wordt niet voor niets zwaarder!

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

42

Oh meid, heerlijke reactie van je partner, en zo leuk om dan alvast iets kleins te kopen voor de baby !  Succes met je mond houden tot je verjaardag ;)

Groetjes, Conny

43 Laatst bewerkt door misty (15-05-2010 08:08)

Gefeliciteerd met dit geweldige wonder.Ik zag laats een gedichtje van iemand op mijn Hyves,want die moet deze week bevallen.
Ik zoek het even op.

trallallala...ik heb hem

Een leven uit een leven
Zo byzonder en zo klein.
We hebben je een naam gegeven
maar eigenlijk moest het
WONDERTJE zijn.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

44

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Geniet ervan!

Liefs, Zanoni

45

Wat leuk en wat een lieve reactie van je man!
Heel erg gefeliciteerd!! :)

46

Proficiat met jullie zwangerschap!!!!

Geniet van alles!!

47

Wij hadden op het eerste geboortekaartje staan:
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt.

En op de tweede:
Liefde is het verlangen naar herhaling.

En de derde komt er niet  :lol:

Nogmaals gefeliciteerd.

Over het boekje van Kluun. Het heet Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. isbn 9057593866.

Veel leesplezier. Wij lagen echt dubbel van het lachen tijdens het lezen.

48

gefeliciteerd met je zwangerschap en wat een leuk idee, die brief en het etentje, en ook de reactie van hem om meteen een rompertje te kopen!

Groetjes, Dorothea.

49

cbuckens schreef:

Oh meid, heerlijke reactie van je partner, en zo leuk om dan alvast iets kleins te kopen voor de baby !  Succes met je mond houden tot je verjaardag ;)

Dankje wel, hoop dat het me lukt  ;)

50

misty schreef:

Gefeliciteerd met dit geweldige wonder.Ik zag laats een gedichtje van iemand op mijn Hyves,want die moet deze week bevallen.
Ik zoek het even op.

trallallala...ik heb hem

Een leven uit een leven
Zo byzonder en zo klein.
We hebben je een naam gegeven
maar eigenlijk moest het
WONDERTJE zijn.

Wat een leuk gedichtje, prachtig geschreven ook. die zou ik wel op de geboortekaart willen, al is het nog eigenlijk te vroeg om hierover na te denken :o