1

Onderwerp: Zwanger

Hoi allemaal,

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en nu blijkt dat ik al 5 weken zwanger ben :o . Ik kan het nog steeds niet geloven.
Het is ons kleine wondertje. Vanavond ga ik het mijn partner en ouders vertellen. Het wordt ons eerste kindje en hun eerste kleinkind. Dus jullie zijn eigenlijk de eerste die ik erover vertel.
De rest van de familie wil ik op mijn verjaardag op de hoogte brengen, ik ben over 2.5 weken jarig, maar weet niet of ik het tot dan wel geheim kan houden. Bedankt voor het lezen allemaal.

Gr,

Hatice

2

Re: Zwanger

Gefeliciteerd! Veel plezier met vertellen.

wow, van harte proficiat... je kan misschien op het dak gaan staan en het even door de straat roepen!  :lol:
moeilijk he, om zulk nieuws, wat je zelf nauwelijks kan bevatten, geheim te houden...
ik wens je een heerlijke zwangerschap toe...

liefs marieke

4

Bedankt!!

Het is idd heel moeilijk om het voor mezelf te houden, terwijl ik het, het liefst van de daken af zou willen schreeuwen.
Had zojuist mijn mannetje aan de lijn, maar heb gelukkig m'n mondje dicht kunnen houden  :D

5 Laatst bewerkt door djehr (14-05-2010 15:33)

Hoi Hucar
Super gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Graag geef ik je wat (ongevraagd) advies. Hoop dat je het niet als negatief opneemt want zo is het écht niet bedoeld hoor.
Mijn eerste reactie, toen ik je berichtje las was: ooo...als je partner het nog niet weet dan mag je het ons nog helemaal niet vertellen!
Het nieuws dat je zwanger bent zou je als eerste aan je partner moeten vertellen en daarna aan je familie. Hier op het forum komen heel veel mensen die niet geregistreerd zijn en die je waarschijnlijk ook niet kent. Heel openbaar dus.
Persoonlijk zou ik het niet fijn vinden als mijn partner eerst op een openbaar forum vertelde dat ze zwanger was en dat ik daarna pas ingelicht werd.
Ik snap heel erg goed dat je superblij bent en het wilt delen.
Maar doe dit echt eerst met de mensen die je heel lief zijn en belangrijk in je leven.

Je kan je topic laten verwijderen mocht je dat willen...
En nogmaals...ik bedoel dit niet negatief, hoor

6

Gefeliciteerd!

7

Tja gefeliciteerd met je zwangerschap, maar kan je je lief niet vertellen dat hij zijn computerkamer/hobbykamer/strijkkamer opnieuw moet gaat opknappen ofzo. Stille hint? Deed ik namelijk en toen zei hij zelf al van ja dag ik kan toch helemaal niet raak schieten  :s ?! Toch wel want ze wordt bijna vier en de jongste wordt bijna twee.

Lijkt me ook wel leuker voor je lief dan dat de rest van de fam het leest per ongeluk hier. Ben het dus wel eens met Djehr.

8

van harte met je zwangerschap. :thumb:
en heeeel veel plezier met bekend maken vanavond :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Djehr, allereerst bedankt voor je advies.
Ik vat het absoluut niet negatief op.
Enkel is het zo, dat mijn partner sowieso niet op forums zit, of kijkt. Dus hij zal het vanavond voor het eerst horen. En ik kon het gewoon niet voor me houden en wilde mijn vreugde met jullie delen, aangezien ik hier bijna 24 uur op het forum mijn dag doorbreng.
Met de openbaarheid heb ik ook geen probleem, want hucar is alleen maar een gebruikersnaam :)

Gr

10

mrs.cake schreef:

Tja gefeliciteerd met je zwangerschap, maar kan je je lief niet vertellen dat hij zijn computerkamer/hobbykamer/strijkkamer opnieuw moet gaat opknappen ofzo. Stille hint? Deed ik namelijk en toen zei hij zelf al van ja dag ik kan toch helemaal niet raak schieten  :s ?! Toch wel want ze wordt bijna vier en de jongste wordt bijna twee.

Lijkt me ook wel leuker voor je lief dan dat de rest van de fam het leest per ongeluk hier. Ben het dus wel eens met Djehr.

Mrs cake, wat een geweldig leuk idee.
Zal ik zeker doen, Ik dacht zelf om het zwangerschapstestje leuk
in te pakken en zo aan hem te geven, maar jouw idee lijkt me ook heel leuk.

gr

11

Hihihi bij mij was het omdat ik niet meer kon wachten met testen en het dus tussen de middag heb gedaan op mijn werk en toen meteen gebeld heb dat hij moest gaan klussen (hij had namelijk onze computer/boekhouding/rommelkamer net af een week ongeveer).

12

Gefeliciteerd meid! Een hele fijne zwangerschap gewenst!

Your cake-wish is my challenge!

13

Whieee wat leuk!!
Nog een taartbaby!
Proficiat hoor meid!  En veel plezier met je nu-nog-geheimpje  :lol:

Lieve bakgroetjes, Hilde
Mijn oventje is mijn beste vriend :)

14

Thanks everyone.. :D
Pff is de klok gestopt met tikken, of lijkt dat zo..
NOg eventjes.. :o

15

Of vanavond een taartje decoreren en dan al taartend aan je man advies vragen. Als er op de taart "hoera, ik ben zwang " staat... Wij zijn compleet maar als ik nog een keer zwanger zou worden zou ik het zo vertellen. Maar we hebben al 4 kids en je moet nou eenmaal een keer stoppen....

16

By the way..van harte!!!!
Ik geef de cursus "samen bevallen" en heb een speciale interesse voor alles dat met zwangerschap en bevalling te maken heeft. Geweldig nieuws natuurlijk!

17

wat een geweldig nieuws.

Ik ken het hoor om het op een forum te vertellen.
Begrijp je dan ook helemaal dat je het ook gewoon kwijt wilt.

Meid, geniet lekker van je zwangerschap enne laat je ons weten hoe je vriend reageerde

18

gefeliciteerd :)

weet de papa-to-be het al?
ik zag bij de v&d vandaag van die boekjes zoals 'hoera ik word papa' of 'hoe word ik een super papa', misschien leuk om aan je partner cadeau te doen :)

heel veel geluk en gezondheid :)

19 Laatst bewerkt door hucar (14-05-2010 16:55)

Hoi Allemaal,

Bedankt voor de superleuke en superlieve reacties allemaal.
Ik heb zojuist een briefje geschreven uit de mond van ons kleine babytje, die ik hem vanavond ga geven:

Lieve papa,

Ik wilde even zeggen dat je al over een paar maandjes kan beginnen met het verbouwen van de logeerkamer voor een babykamer voor mij. Vandaag ben ik namelijk 5 weekjes oud. Als het goed is zal ik 17 januari bij jullie zijn. Mama hoopt en bidt stiekem dat ik op jou ga lijken. En zelf hoop ik dat natuurlijk ook, want ze vertelde me dat jij de liefste en knapste papa van de hele wereld bent. En wie zou nou niet op zo'n bijzonder iemand willen lijken. Ik hou nu al heel veel van jullie beiden.. Tot over een paar maandjes.

Dikke kus,

Je zoontje/ dochtertje

20

gefiliciteerd. Wat een leuk nieuws dat kan ik nu zo goed gebruiken dit maak me blij.
Ik als moeder van 5 kinderen weet zo goed hoe het voelt zo'n wonder der natuur

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

21

Gefeliciteerd.

Een fijne zwangerschap toegewenst..

KuZz

22

Gefeliciteerd!

Wat een leuk briefje... echt schattig  :) 

Ik wens je/jullie ook een fijne zwangerschap toe  :Y

23

Wat een heerlijk en mooi nieuws!
Geniet ervan meid, samen met je man/vriend!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

24

Super nieuws zeg, gefeliciteerd.

Ben benieuwd hoe je mannetje reageert, wat een leuk idee om het zo te doen. Laat je even weten hoe die reageerde?????

Groetjes Esther

25

Wat een superleuk idee, dat briefje, en heeeel erg liefff geschreven!

Your cake-wish is my challenge!