76

Re: Jaaa! weer een nieuwe freubeldag in Deventer: 26 september

ik bedoel dus van :think: naar :thumb: foutje
hoop dat ik het nu wel goed doe!!!

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

77

soesa schreef:

ik bedoel dus van :think: naar :thumb: foutje
hoop dat ik het nu wel goed doe!!!

is in orde ! staat als het goed is op  :thumb:  fijn en gezellig dat je er bij bent! wouw hartige soesjes ........ daar kijk ik naar uit haha  :Y

tja ik hou nou eenmaal van lekker eten  :o

blij dat ik je bij het  :thumb:  lijstje mag plaatsen groetjes angel

kijken of we er weer wat van kunnen bakken !!!!

78

cassie schreef:
rosajati schreef:

Heel graag ook weer van de partij!!!!
(Cassie, durf je nog mee te rijden????)

:lol:  :lol:  :lol:  Ja hoor, ik wel! Dus graag.....
Het is meer de vraag  of je mij nog mee wil hebben.....  :+  maar ik neem dit keer niemand mee dus lopen we ook minder risico   ;)  O-)

Ik moest even denken, maar volgens mij weet ik het weer, een ongelukje toch in de auto  :shh:

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

79

Dames, we zitten alweer op 28!! jeetje wat gaat dat snel  :o 
Maar o zo gezellig!!

En we kunnen alvast verklappen dat Lonneke van www.lonnes.nl een demo komt geven!! Helemaal super!!

Helaas kan Sabine van cakesbybien niet komen. We zijn nog bezig met het programma, dus volgt!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

80

Ik wil wel op de  :think: lijst..
Ik kan niet zo ver van tevoren oppas regelen :+

81

Canadesje schreef:

Ik wil wel op de  :think: lijst..
Ik kan niet zo ver van tevoren oppas regelen :+

is goed ik zet je er bij!  :Y

82

Heb de datum vastgezet, dus als het goed is ben ik ook van de party. Leuk kan ik iedereen eens ontmoeten.

Groeten
Audrey

83

Audrey76 schreef:

Heb de datum vastgezet, dus als het goed is ben ik ook van de party. Leuk kan ik iedereen eens ontmoeten.

Groeten
Audrey

gezellie je staat er op! groetjes angel

84

Ik wil er ook graag bij zijn, indien mogelijk! Kan ik eindelijk eens wat medetaartjesbaksters ontmoeten!
Moet alleen nog even kijken of ik geen weekenddienst heb dan (dat weet ik pas een goeie maand van tevoren), maar zo niet, dan ben ik zeker graag van de partij!

Wil ook wel voor iets lekkers zorgen, maar moet nog eventjes denken wat het leukst/lekkerst is  :)

85

Dafje schreef:

Ik wil er ook graag bij zijn, indien mogelijk! Kan ik eindelijk eens wat medetaartjesbaksters ontmoeten!
Moet alleen nog even kijken of ik geen weekenddienst heb dan (dat weet ik pas een goeie maand van tevoren), maar zo niet, dan ben ik zeker graag van de partij!

Wil ook wel voor iets lekkers zorgen, maar moet nog eventjes denken wat het leukst/lekkerst is  :)

is goed zet je even op  :think:  verder gezellig dat je ook 27 juni er bij bent !!!!!  :Y ik ga morgen een lijstje maken van de mensen die erbij zijn  :)

even voor de dames die het niet weten 27 juni as hebben wij een CC-Pickninck!!!!!! er is hier een toppic over ( ook door marije ) dus mis het niet en meld je aan met de hele Fam of vrienden voor een leuke dag! locatie Bussloo ( een waterplas ) voor meer info zie de toppic/bericht marije

groetjes en tot gauw weer! angel

86

nog heel even medebaksters en dan komt het programma!!!!!!!
jeeeeeeeeeeu dan kan iedereen kijken hoe en wat!

dus nog heel even geduld  :cool:

groetjes angel  O-)

87

Marije schreef:

Maar o zo gezellig!!

En we kunnen alvast verklappen dat Lonneke van www.lonnes.nl een demo komt geven!! Helemaal super!!

Helaas kan Sabine van cakesbybien niet komen. We zijn nog bezig met het programma, dus volgt!

Oh Marije, wat leuk dat er al zoveel aanmeldingen zijn!
Lonneke haar site heb ik net bekeken, mooie dingen maakt ze; ben nu al nieuwsgierig naar de demo!
Jammer, dat Bien niet komt, maar komt Viv wel weer???

Groetjes, Dorothea.

88

wat leuk. lijkt mij best een x leuk om mee te maken.  even overleggen met mijn moeder (yvon) maar is er nog plaats voor 2 meer?

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

89

hoi hoi

Ik wil ook wel op de  :think:  lijst,
Ik zal mijn vriendin ook eens vragen of ze mee wil

groetjes, Jolanda

Groetjes, Jolanda

90

Wie wil er meerijden? Kunnen wel gaan carpolen zo!

91

Dot schreef:
Marije schreef:

Maar o zo gezellig!!

Oh Marije, wat leuk dat er al zoveel aanmeldingen zijn!
Lonneke haar site heb ik net bekeken, mooie dingen maakt ze; ben nu al nieuwsgierig naar de demo!
Jammer, dat Bien niet komt, maar komt Viv wel weer???

Viv komt waarschijnlijk wel freubelen, maar ik sta dit keer zelf met een kraampje uiteraard. Ik stuur tzt iedereen nog een email als mensen wat willen bestellen zodat ik dat tenminste mee kan nemen en ik denk dat ik met een paar aanbiedingen kom voor grootverpakkingen! Dus in ieder geval wel een kraam met taartspullen. We zijn nog in gesprek voor de 2e demo, ook erg leuk! Ik heb er zin in!

92

yvonenlisa schreef:

wat leuk. lijkt mij best een x leuk om mee te maken.  even overleggen met mijn moeder (yvon) maar is er nog plaats voor 2 meer?

Er kunnen er in totaal ca 40 komen en we zitten op 30 dus dat kan nog prima! Angel (Angelique) houdt de aanmeldingen bij op de 1e pagina! Ze zet jullie er tzt wel bij!
En als je nog wat lekkers mee wil nemen dan zou dat super zijn natuurlijk!

93

Jolandab schreef:

hoi hoi

groetjes, Jolanda

Gezellig! Zie mijn berichtje op het berichtje van yvonenlisa!

94

yvonenlisa schreef:

hoi hoi ik heb jou en je moeder iig op de  :think:  lijst gezet!
als je meer mensen mee wil nemen laat het even weten dat zet ik ze er bij! :)

zodra je groen licht geeft dat jullie zeker komen en met hoe veel dan  zet ik jullie op de  :thumb: / zeker lijst  :Y

groetjes angel

95

Jolandab schreef:

hoi hoi

groetjes, Jolanda

hallo hallo ik heb jullie twee bij de  :think:  lijst gezet! we horen het vanzelf wanneer jullie zekerheid hebben en we jullie vrolijk bij de  :thumb:  groep kunnen zetten

we hebben de gang er flink in zeg??? wat een aanmeldingen gezellugggg

groetjes angel

96

nog even tussendoor .....................

voor de aanmeldingen ( in het begin ) van medebaksters die op de  :think:  lijst staan weten jullie al meer? haha

verder zag ik dat er medebaksters zich aanbieden als bob naar de freubeldag! :P  dus als je met vervoer zit neus dan even terug en kijk of iemand uit de buurt zich aanbied! :Y

en voor de overige aanmeldingen zou je willen checken of je op het lijstje staat zodat ik niemand vergeet ! dussss dubbel check haha :+

thanx groetjes angel  :D

97

angel schreef:
yvonenlisa schreef:

hoi hoi ik heb jou en je moeder iig op de  :think:  lijst gezet!
als je meer mensen mee wil nemen laat het even weten dat zet ik ze er bij! :)

zodra je groen licht geeft dat jullie zeker komen en met hoe veel dan  zet ik jullie op de  :thumb: / zeker lijst  :Y

groetjes angel

:) jahh hij mag op zeker.   wat zullen wij  maken  :think:  iets van mini croisants hartig en brownie

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

ik wil ook wel op de lijst van :think:  woon in de burt maar zit dan op de camping maar lijkt mij zo gezellig dat ik denk ik maar heen en weer ga rijden. groetjes Astrid :lol:

99

Ik wil ook graag weer komen, de vorige keer was het een zeer geslaagde dag. Ik neem ook wat lekkers mee, maar ik weet nog niet wat.

Groetjes, Elly

100

Is er nog een plekje voor mij? ik wil ook graag komen

groetjes Hanneke