276

Re: Jaaa! weer een nieuwe freubeldag in Deventer: 26 september

morgen allemaal!  :D  nou volgens mij hebben jullie er zin in!  :Y  er zijn een paar afmeldingen zoals je kan  zien! weet je nog iemand die mee wil neem maar mee! ( volgens mij zijn er nog 5 plekkies )

tot straksssssssss  :lol:  :lol:

kijken of we er weer wat van kunnen bakken !!!!

277

zag net dat ik een overvloed van druiven die goed zijn heb hangen, als ik eraan denk neem ik deze ook wel mee!!!

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

278

Anders help ik je wel onthouden! haha...
Ik zal sjackie even nog een pm-etje doen, of ze mee wil rijden.

Ik schaam me dood om het te zeggen, maar zit nog in pyama (Met me geweldige nieuwe sloffen!!! Oh zo lekker warm!!! heb al jaren geen sloffen meer gehad hahaha) op de bank, dus nog ff snel douchen, enzo... en even de doos met servetten van zolder halen, spulletjes snel bij elkaar halen en dan die kant op..
Dus over een uurtje ofzo ben ik er wel...

Sorry dat ik zo verlaat ben... was de enige vrije ochtend deze week hahaa....

279

eneeeeeeeeeeeeh ff laten weten wat jullie er van vonden he?  :Y

280

eneeeeeeeeeeeeh ff laten weten wat jullie er van vonden he?  :Y

281

Versleten maar helemaal top, eindelijk gezichten achter de forumnaam gezien. Super geregeld en heerlijke hapjes!!! Dank dames en heer voor de gezelligheid, alleen weinig gefreubeld :o

Hoor wel wanneer de pip theepot staat gepland ;)

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

282

Ook weer terug hier...
Het was helemaal super!!!!!!!!!!!!!

Veel gekletst, veel gezien, veel geleerd!!!!!!
Ik heb helemaal zin om vanalles uit te gaan proberen........

Weer teveel gekocht... in de kraam van Marije, maar ook wat leuke tweede kans koopjes op de kop getikt!

De opzet zo vond ik nog leuker dan vorig jaar. Lekker vrijblijvend zo met de doorlopende demo's van Daphne en Lonneke. Twee gezellige dames die alle kennis met je willen delen! Helemaal top!

De hapjes waren ook weer erg goed verzorgd, allemaal heel lekker!
Ben eigenlijk heel benieuwd naar de recepten achter de witte chocolade taart en die witte chocolade balletjes. Nog veel andere lekkere dingen geproefd, maar die 2 waren helemaal in mijn straatje.

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!

283

Ik vond het ook erg gezellig!
Leuke tips opgedaan van beide dames die aan het demonstreren waren! Verder zelf niet gefreubeld... Ja heel effies, om de clickstix voor te doen, maar dat was toch niet wat haha...

Ik ben een heeeeeel moeilijke eter, dus had voor de zekerheid wat liga's in me tas gestopt, en een pakje drinken, maar was het allemaal niet nodig! Erg lekker allemaal!
Vorig jaar niet geweest, dus helaas geen vergelijkingsmateriaal haha... Maar voor mij was het geslaagd!

284 Laatst bewerkt door franka (26-09-2010 21:09)

joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 't was weer gezellig  :)
met leuke mensen, demonstraties, goed sfeertje
had een krat vol spulletjes meegenomen

het resultaat............................
zit je klaar?......................................
komt ie dan......................................................
ehm............................................................................
ahum.........................................................................................

:o niks dus, maar een heerlijke middag gehad!!!

bedankt allemaal enne............pip-theepot? toch niet bij Daphne he? zo ja, mag ik ook info?

groet Franka   :+

~~~een beetje raar is zo gek nog niet~~~

285

Het was heel gezellig en leerzaam ik heb veel gehad aan de demo's van Lonneke en de suikertante enne Lonneke ik ben errug enthousiast geworden van jouw demo ga volgende week lekker aan de slag bedankt dames

groetjes Hanneke

286

gaaaaaaaaaaap ik ben ook weer aangekomen thuis! wat was het leuk!!!!!!!!!!  :thumb:  :lol:  :thumb:  :lol:

Oh ik ben nog aan het bijkomen van alle leuks morgen of vannaaf doe ik even een uitgebr. verslagje

maar tot nu HET WAS TOP! THANX VOOR JULLIE INZET!

groetjes mini angel hahaha  :+

287

Het was hartstikke geslaagd.
Vond het allemaal erg leuk en vanaf nu
heel veel oefenen.

Dacht allemaal o wat is dat moeilijk maar het ziet
er allemaal makkelijker uit.
Nu moet ik het voor mezelf nog bewijzen.

Zal proberen en dan er foto's op zetten als
het me lukt.

Nou het is zeker voor herhaling vatbaar.

Info workshop volgt

gr annemiek

288

Ik vond het helemaal super!
Vond het best spannend omdat ik niet zo goed ben in contacten leggen enzo, maar ach dat ging best.
Enorm die demo's van beide dames, sjonge wat een leuke dingen zeg en het meeste is zo eenvoudig!
De hapjes waren ook allemaal top.
Heb enorm veel ideeen opgedaan en tips en trucs ook, sommigen zo simpel en eenvoudig, maar wel verrekte handig.
Als het volgend jaar weer is en ik kan, dan ben ik er zeker weer bij!

289

reneebr schreef:

Ik vond het ook erg gezellig!
Leuke tips opgedaan van beide dames die aan het demonstreren waren! Verder zelf niet gefreubeld... Ja heel effies, om de clickstix voor te doen, maar dat was toch niet wat haha...

Ik ben een heeeeeel moeilijke eter, dus had voor de zekerheid wat liga's in me tas gestopt, en een pakje drinken, maar was het allemaal niet nodig! Erg lekker allemaal!
Vorig jaar niet geweest, dus helaas geen vergelijkingsmateriaal haha... Maar voor mij was het geslaagd!

ja thanx voor de demao renee hahaha die clicks is echt niks voor mij! wel leuk dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken! aan jou heeft het zekersssssss niet gelegen bedankt voor je poging ...... maar ik bleef ruzie krijgen met die dingen haha ( kortom ik ben onmogenlijk  :+  )

290

Graag gedaan hoor... Ik kom nog wel eens bij je voor de tappits hahaha...
Heb je ondertussen ook gemaild.
Had je al nieuws over de workshop?

291

EN NU......... IK WAS NATUURLIJK MIJN CAMERA VERGETEN  :o  WIE OH WIE SCHENKT MIJ DE LEUKE FOTOS??? :Y  :Y  :Y

IK KAN NIET W8EN! IK KAN LEKKER NAAR MIJN BEDJE EN HEERLIJK TERUG KIJKEN OP DEZE MIDDAG!

IEDEREEN HARTELIJK DANK ZONDER ELKAAR HADDEN WAS HET NIET GELUKT!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

TRUSTEN GREETS ANGEL  :lol:

292

reneebr schreef:

Graag gedaan hoor... Ik kom nog wel eens bij je voor de tappits hahaha...
Heb je ondertussen ook gemaild.
Had je al nieuws over de workshop?

leuk een letter gevecht hahaha! en gooien met cijfers natuurlijk  :P

ja afspreken vind ik een goed idee! weer een keertje tussen door bij elkaar komen we hebben nu de contacten gelegt! raar maar het ging allemaal zo gemoedenlijk alsof je iedereen al kent  :o  :o  :o  ben er erug blij mee! :Y

293 Laatst bewerkt door Elly67 (26-09-2010 20:43)

Zo, mijn taarten voor morgenochtend zijn klaar. Nu even relaxen met een glaasje wijn en het forum.
Ik vond het helemaal super vanmiddag. Toen ik om 12.45 uur binnen kwam stond de koffie en thee al klaar, en naar mate de freubelaars binnen vielen, groeide de hapjestafel. Zo zeg, wat heeft iedereen er een werk van gemaakt. Ik heb met ontzettend veel plezier gekeken naar de demonstraties van Lonneke en Daphne. Ik heb zoveel leuke ideeën op gedaan. Ik vind het helemaal geweldig dat jullie vanmiddag zijn afgereisd naar Deventer. Ik vond het zo jammer dat ik eerder weg moest, anders was ik de hele middag blijven kijken, hahaha.
En applaus voor Marije, Angel en Corian. Heel erg bedankt voor het organiseren. Ik vond het helemaal top!

Marije, in mijn haast ben ik vergeten 2 Euro te betalen. Zal ik het naar je overmaken? Wil je dan je bankreknr. even naar me mailen?

Groetjes, Elly

294

angel schreef:

EN NU......... IK WAS NATUURLIJK MIJN CAMERA VERGETEN  :o  WIE OH WIE SCHENKT MIJ DE LEUKE FOTOS??? :Y  :Y  :Y

Hertje heeft volgens mij heeeeeel veel foto's gemaakt. Misschien wil ze ze ergens in een album online zetten, zodat we mee mogen genieten??  :Y

295

Er waren meerdere fotografes. Ik ben ook erg benieuwd naar de FOTOOOOOS.

Groetjes, Elly

296

franka schreef:

joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 't was weer gezellig  :)
met leuke mensen, demonstraties, goed sfeertje
had een krat vol spulletjes meegenomen

het resultaat............................
zitten je klaar?......................................
komt ie dan......................................................
ehm............................................................................
ahum.........................................................................................

:o niks dus, maar een heerlijke middag gehad!!!

bedankt allemaal enne............pip-theepot? toch niet bij Daphne he? zo ja, mag ik ook info?

groet Franka   :+

Hahaha Franka, lekkere kletskous. Je kunt je spulletjes de volgende keer gewoon thuislaten.  :rolleyes:

Groetjes, Elly

297 Laatst bewerkt door Hertje (27-09-2010 14:38)

Het was helemaal super, ik heb enorm genoten!
Wat leuk om zoveel mede-taartgekken te zien en te spreken. :Y

Omdat Angel haar camera vergeten was, is me gevraagd om extra foto's te maken, dus ik heb er heel wat.
Mail me maar (met je e-mailadres in je tekst, ik krijg dat nl. niet te zien via forummail) als je ze graag gemaild krijgt.

http://i52.tinypic.com/2nhnf3o.jpg

http://i56.tinypic.com/fco3sg.jpg

http://i56.tinypic.com/25pmxoj.jpg

Marije had een complete winkel verzorgd. :thumb:
http://i51.tinypic.com/eupsas.jpg

De gezellige demo's waren top: een geweldige inspiratiebron en heel leerzaam :thumb:

de Suikertante
http://i53.tinypic.com/k1cuc8.jpg

en Lonnes
http://i53.tinypic.com/68hlq0.jpg

Het hapjesbuffet was heerlijk, de 2ekanskoopjes leuk.
Hiske, dank voor de stoelen ;) .
Marije, Angel en Corian, bedankt voor de organisatie! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Voorlopig ga ik eerst nagenieten en bijkomen van deze gezellige freubelmiddag!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

298

Vond het ook echt super :thumb: Zeker voor herhaling vatbaar. Heb een hoop spullen meegenomen om te freubelen, maar alles is in de tas gebleven. Het was zo gezellig om iedereen eens te ontmoeten, en de demo's waren echt leuk.

Bedankt voor het organiseren, en de volgende keer kom ik weer  :Y

299

wat een gezellige middag helemaal top :thumb: veel tips en info gekregen. zekker voor herhaling vatbaar.
Hertje leuk foto's heb je nog meer.
allemaal tot de volgende keer :Y

300 Laatst bewerkt door Hertje (28-09-2010 13:44)

Niet alle foto's zijn gelukt (instelling stond verkeerd, dat zag ik vrij laat  :grr: en daardoor moest ik opnieuw beginnen) :o  maar ik heb er dus meer dan ik hier heb gepost.

Omdat Angel haar camera vergeten was, is me gevraagd om extra foto's te maken, dus ik heb er heel wat.
Mail me maar (met je e-mailadres in je tekst, ik krijg dat nl. niet te zien via forummail) als je ze graag gemaild krijgt.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!