251

Re: Jaaa! weer een nieuwe freubeldag in Deventer: 26 september

CupCakeKim schreef:

Ik neem mee, scones & lemon curd..... iemand anders de clotted cream??

ps, moeten het er echt 50 zijn? Of is minder ook goed?

eh 50 min  :P  :9  :9  nee joh kijk maar hoeveel je er wil maken! klinkt heerlijk! dank je wel

kijken of we er weer wat van kunnen bakken !!!!

252

ANNE ANGEL HIER! VAN HET SPEED DATEN HAHA HET IS EEN DIKKE JA!  :thumb:  ZONDAG EVEN GEGEVENS UITWISSELEN  :lol:  :lol:  :lol:  ALVAST BEDANKT EN TOT ZONDAG!  :thumb:  GROETJES ANGEL UUT DEVENTER

253

Mooi regel ik het vandaag komt goed  :thumb:

gr annemiek

254

Ik zal een poging doen tot het maken van Brigadeiros om zondag mee te nemen, maar geen idee of het gaat lukken!

255

Ik moet helaas afzeggen. Ik heb 2 last minute bestellingen binnen die maandagochtend worden opgehaald. Dus ik sta de hele zondag in de keuken.
Maar, nou heb ik al wel de spullen in huis gehaald die ik zondag zou meenemen, nl. plastic bordjes, bekertjes, lepeltjes, vorkjes, koffiemelk, suiker en thee. Is er iemand die langs Lochem komt en het mee zou willen nemen naar de freubeldag? Het is ook jammer als het hier blijft staan en jullie zonder zitten.

Groetjes, Elly

256

Dafje schreef:

Ik zal een poging doen tot het maken van Brigadeiros om zondag mee te nemen, maar geen idee of het gaat lukken!

jippyyyyyyyyy hahah zou top zijn  :Y  :Y  :Y  zie je zondag gezellie

257

Elly67 schreef:

Ik moet helaas afzeggen. Ik heb 2 last minute bestellingen binnen die maandagochtend worden opgehaald. Dus ik sta de hele zondag in de keuken.
Maar, nou heb ik al wel de spullen in huis gehaald die ik zondag zou meenemen, nl. plastic bordjes, bekertjes, lepeltjes, vorkjes, koffiemelk, suiker en thee. Is er iemand die langs Lochem komt en het mee zou willen nemen naar de freubeldag? Het is ook jammer als het hier blijft staan en jullie zonder zitten.

he wat jammer! en idd laat je nou net de halve spullekes op jou lijstje staan! thanx voor je moeite en dat we het mogen gebruiken super!   :thumb:  :thumb:  :thumb:

nu hopen KOMT ER IEMAND IN DE BUURT  :s  :s  :s  LAAT SVP HOREN ANDERS RAMP ( JE )  :D

S6 met de taartjes we willen natuurlijk wel de foto's zien van de bijzondere creaties  :Y  :Y  :Y  leuk leuk!

groetjes angel

258

net een heftig gesprek hier thuis, maar ik kan het echt niet maken, morgen de hele dag weg te zijn, terwijl we hier nog zo in de troep zitten... we willen toch graag alles weer op orde hebben en dan moet ik ook helpen.... kan dus niet komen...

een hele fijne dag gewenst en ik plaats gauw foto's van de nieuwe keuken!

Groetjes, Dorothea.

259

angel

Hé oud mens  :D van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
dat word morgen trakteren :lol:  :lol:  :lol:
veel plezier van dag. :Y

260

Niet meer afmelden hoor!! We hebben zo ons best gedaan voor zo'n leuk programma  :o Dus als je je nog bedenkt gewoon komen, al ben je er een paar uurtjes, kan ook toch!

Er kunnen dus nog meer mensen bij!

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

261 Laatst bewerkt door Hertje (25-09-2010 12:10)

't Lijkt me zo gaaf morgen! Het programma is zo leuk en natuurlijk ben ik reuzebenieuwd naar de 'personen achter de avatars'.
Jammer dat er afmeldingen zijn, hopelijk kunnen ze toch nog even komen!

We zijn net terug van vakantie en de eerste cc's om mee te nemen staan nu in de oven.

Angel: ik zie in Astrid's reactie dat je (alweer  :+ ) een jaartje ouder wordt vandaag: proficiat en een heel feestelijke dag gewenst!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

262

Dames, ik kom morgenmiddag toch nog eventjes, Er heeft zich niemand gemeld voor de spulletjes die ik zou meenemen, dus die kom ik toch nog even afgeven. Maar ik blijf maar een uurtje, anders kom ik in tijdnood met de taarten voor maandag.
Dus, alsnog tot zondag, hahaha.

Groetjes, Elly

263

Elly67 schreef:

Dames, ik kom morgenmiddag toch nog eventjes, Er heeft zich niemand gemeld voor de spulletjes die ik zou meenemen, dus die kom ik toch nog even afgeven. Maar ik blijf maar een uurtje, anders kom ik in tijdnood met de taarten voor maandag.

:D  :Y

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

264

hoi!!!!!

Marije, neem je morgen heeeeeeeeeeel toevallig marsepein en fondant mee (ik was te laat met bestellen) of moet je dan aanhanger nummer 3 achter je auto koppelen?
heb er helemaal zin in dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hopelijk komt er morgen wel een ideetje om te gaan prutsen, nog even geen idee  :s

groet Franka

voor wie nog een beetje twijfelt: de eerste keren dat ik naar een frobeldag ging, voelde ik me er gelijk thuis, ook al was ik alleen gekomen.......'t wordt vast weer errug gezellig.................  :)

~~~een beetje raar is zo gek nog niet~~~

265

Ja heb ik! Ik heb zelfs de heeele winkel mee  :lol:

266

Marije schreef:

Ja heb ik! Ik heb zelfs de heeele winkel mee  :lol:

Pfff gelukkig, was vergeten bij je te bestellen en ik heb wel het een en ander nodig!!

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

267

Assie de Graaf schreef:

angel

Hé oud mens  :D van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
dat word morgen trakteren :lol:  :lol:  :lol:
veel plezier van dag. :Y

morgen ben ik niet meer jarig :9  hahahaha ik ga nu zo naar bed pffff ik heb de visite letterlijk de deur uitgekeken! anders zit ik morgen met wallen onder mijn ogen op de freubeldag! :lol: 

maar lief dat je aan mij d8  :thumb:

268

Elly67 schreef:

JE BENT GEWELDIG! IK D8 AL EEN SLAPENLOZE N8 TEGEMOET TE GAAN OP MIJN B-DAY VANDAAG IS ALLE WEGWERP ARTIKELEN ER AAN GEGAAN!!!!!!!!!! DUS JIPPY THANX VOOR JE INZET!  :Y  :Y  :Y  EN LEUK DAT JE EFFEKES KOMT!

269

Hertje schreef:

't Lijkt me zo gaaf morgen! Het programma is zo leuk en natuurlijk ben ik reuzebenieuwd naar de 'personen achter de avatars'.
Jammer dat er afmeldingen zijn, hopelijk kunnen ze toch nog even komen!

We zijn net terug van vakantie en de eerste cc's om mee te nemen staan nu in de oven.

Angel: ik zie in Astrid's reactie dat je (alweer  :+ ) een jaartje ouder wordt vandaag: proficiat en een heel feestelijke dag gewenst!

ehum........29 lentes jong hihi  :P  er waren wat dames die d8en dat ik al wat jaartjes wijzer was hahaha nee hoor ik moet nog heeeeeeeeeeel wat levenservaring opdoen ( hoop ik )

bedankt voor de felie erg lief van je tot morgen!  :Y

270

jaaaaaaaaaa morgen is het zover! laten jullie overmorgen nog even weten wat jullie er van vonden?

ik ben zoooooooooo nieuwschierig! dus laat een reactie achter leuk leuk!  :Y  :Y  :Y

greets angel

271

Ik heb er zin in!
Strakjes even mijn spulletjes merken... Maar ik heb nog steeds geen id wat ik wil gaan doen hahaha Dus ik neem gewoon van alles wat mee haha...
Tot straks allemaal!

272

reneebr schreef:

Ik heb er zin in!
Strakjes even mijn spulletjes merken... Maar ik heb nog steeds geen id wat ik wil gaan doen hahaha Dus ik neem gewoon van alles wat mee haha...
Tot straks allemaal!

Wat ben je er weer vroeg bij en je maakt me helemaal nieuwsgierig ;)

Ben bezig met de piep... soezen, ze willen niet echt dus ik heb een gevecht in de keuken. Zie je straks. (is je kofferbak leeg voor al je creaties om mee te nemen naar huis, hier heb ik zelf ook nog geen idee wat ik ga doen, waarschijnlijk gewoon met mijn neus erop staan en beppen, schijnt dat ik dit aardig goed kan :lol:

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

273

Tot mijn grote spijt.... ga ik op het laatste moment afzeggen...
ik vindt het helemaal niet leuk, maar het lukt even niet anders.

Ik wens jullie allemaal een geweldige dag toe, maak er iets leuks van!

274

Ik heb er zin in! Vind het ook best spannend hoor.
Heb ook geen flauw idee wat ik ga doen, veel kijken denk ik vooral.
Neem gewoon van alles mee en dan zie ik wel.

Voor degenen die af moesten zeggen: jammer dat jullie niet kunnen komen.
De rest: tot vanmiddag!

275

sjackie schreef:

Ik heb er zin in! Vind het ook best spannend hoor.
Heb ook geen flauw idee wat ik ga doen, veel kijken denk ik vooral.
Neem gewoon van alles mee en dan zie ik wel.

Voor degenen die af moesten zeggen: jammer dat jullie niet kunnen komen.
De rest: tot vanmiddag!

Je zei dat je geen auto hebt, moet ik even langsrijden? Pik ik je even op...