1

Onderwerp: Hoe stom kan ik zijn

Koop ik gisteren mix biscuitdeeg. Zie ik dat ik ook eieren moet hebben. Loop langs een supermarkt en doe helemaal niets.
Wil dus gezellig vanmorgen gaan bakken, heb ik geen ei meer in huis.
Nou ja zeg, hoe dom ben ik :)  :)  :)  :) .

Morgen weer een nieuwe dag en dan maar even bakken, vullen en bekleden!

** einde gemopper**

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

2

Re: Hoe stom kan ik zijn

tja, dat is dom.. ik ben ook vergeten melk te kopen, dat heb ik dan wel niet nodig om te bakken, maar een kom pap was wel lekker geweest vanochtend!

Groetjes, Dorothea.

3

Nou dat overkomt mij nou noooooit  O-)

(hoe vaak ik manlief wel niet even opbel om op de weg naar huis even eieren, slagroom, enz... mee te nemen) :s

Maar ja, dat gaat vandaag niet op.
Misschien bij de buren vragen?

4

Hier nog zo'n domme doos die vergeten is om slagroom te kopen!!!
Ik baal als een stekker. :s

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

5

ik heb gelukkig "de Turk" om de hoek die zich niets van zon en feestdagen aantrekt en tot een uur of 9 's avonds open is

(want nu ik jou berichtje lees denk ik........ik heb geen eieren en ik moet vandaag 150 cakejes bakken :S

Alles goed???? nee 3 fout

6

Hier ook een zonder eieren. Mijn zoon is morgen jarig en ik moet de taart vandag maken want morgen moet ik smorgens werken.
Er zijn hier 2 turkse zaken. Straks even langs gaan om te kijken of ze open zijn.

7

Even goed kijken op de websites van de supermarkten. Bij ons in de stad is er een AH wel open. :Y

If life gives you lemons, make lemonade

8

Desnoods is de Ah to go ook altijd open. Weet niet of je in de buurt van een station zit? Ik weet ook niet of die altijd eieren hebben, maar je zou het kunnen proberen!

Kijk ook eens op mijn facebookpagina;
www.facebook.com/bakeanddeco

Dit overkomt mij ook altijd! Soms wil ik onze kip nog wel eens lief aankijken en legt ze nog een extra eitje voor me  :lol:

10

Wat raar dat er bij julliue niets open is :think:
Wij wonen in een dorp en het hele centrum is open. De ah is open en de Jan linders.
In venlo is het zelfs duitse zondag, dan is er dus en heuse duitse invasie met een verstopte binnenstad.

Dus misschien inderdaad toch ff online kijken, er is vast wel een winkel in de buurt open :thumb:

pluk de dag!

11 Laatst bewerkt door miep75 (13-05-2010 09:48)

gelukkig heb ik er geen last van een hok vol met kippen een stal vol met koeien dus geen probleem
altijd handig :P

12

hahah ik heb dus gisterenavond ( uurtje of 10) nog 2 kapseltjes gebakken en had echt op de gram af genoeg eieren ....
pppfffff tja ook ik was nieuwe vergeten mee te nemen ..
en ook ik ben gisteren in de winkel geweest en nog tegen mijn man gezegt we moeten de eieren niet vergeten ...

13

Net nog naar de turkse zaken gereden. Geen van beide open. Ik ga straks bij AH proberen.

14

Is een campingwinkeltje een idee? Hier in Drenthe heb je genoeg van die winkels, volgens mij zijn ze ook op "feestdagen" open.
En de Ah in Rolde (toeristendorp) is ook vaak open. In ieder geval elke zondag.

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

15

Heb je wellicht een asperge"boer"in de buurt, die verkopen ook vaak eieren.

In ieder geval suc6 met je zoektocht, hoop dat het lukt!!

16

Ben net ook bij de AH geweest  :lol:
(moest wel naar een XL want die hier in de buurt was niet open  :shh: )

17

Ik heb eieren gescooord bij de buren.

18

Pff balen jah... Hier is ook alles dicht.. Maarjah... dit is dan ook de veluwe he... :s  Ik heb gelukkig wel een lading eieren in huis... Maar ik ben poedersuiker vergeten.... Gaat lekker zo allemaal he haha! ;)

19

bij ons ook AH open van 4 tot 7 :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

20 Laatst bewerkt door manika (13-05-2010 13:09)

Je mag wel bij mij eieren komen halen.
Ik heb er hier nog 40 liggen  :lol:

Stuur ze alleen niet op......Je snapt mijn reden denk ik wel  :+

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

21

Oh meiden alles was hier dicht vandaag. Net met mijn hubbie afgesproken dat we morgen vroeg boodschappen gaan doen.
Die twee taarten zijn morgenavond echt klaar hoor, was alleen zo lekker geweest als ik vandaag die kapsels had kunnen bakken. Maar ja, morgen nieuwe rondes en nieuwe kansen!

22

Wij ook net naar de Jumbo geweest...alsof ze het gratis weggaven zó druk, maar ja vast ook de enige super in Stad & Ommelaand die open was!
En dat alleen maar omdat de poes geen brokjes meer had! (En ze eet toch al veeeel liever de puppybrokjes...)

Groetjes Sas

23

Zo vanmorgen eerst boodschappen gedaan, eieren gehaald en hoera, mijn kapsels zijn gebakken.
Vanmiddag /avond vullen en bekleden!

24

In een benzinestation kan je ook wel eens geluk hebben.
Daar is ook vaak een klein koeltoogje aan, waar soms ook eitjes liggen.  Spreek uit ervaring  :o

Lieve bakgroetjes, Hilde
Mijn oventje is mijn beste vriend :)

25

ha ha heel herkenbaar. maar tegenwoordig doe ik het toch graag anders. Ik heb altijd 15 kilo biscuit, 14 kilo marsepein en een tray eieren op voorraad. Zodra ik mijn voorraad aanbreek dan ga ik die zelfde dag nog nieuwe halen of bestellen.

Zo verslaafd ben ik nou  ;)

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.