Onderwerp: Wat te doen bij slecht weer..

Hmm Ik heb inmiddels verlof vanaf 23 november! Heb achter mijn zwangerschapsverlof ook nog mijn ouderschapsverlof geplakt, dus inmiddels ben ik wel door mijn leuk dingetjes heen voor mijn oudste van net 2..

Ik liep net al weer te verzinnen wat we konden gaan doen (tv staat nu iets te lang aan.. :o ) mijn zus belde net al.. zij heeft er 1 van bijna 6 die 2 weken vrij is..
Aaaah wat moet ik nu doen zus vroeg zij mij.... wat een rotweer..

Ik hing op en dacht.. duuuuuuh waarom geen taartjes versieren met de jongens!

Dus ik belde terug.. Mijn neef sprong een gat in de lucht.. mogen het ook cupcakes zijn tante.. die vind ik zo lekker!!!

Dus hier gaat de oven zo aan en gaan onze mannen lekker frutselen met cupcakes.

einde totaal onzin bericht... hahahahah

Groetjes Natasja!

2

Re: Wat te doen bij slecht weer..

Hier gaat de oven zo aan voor chocolate chip cookies. Daarnet ben ik even snel naar de bieb geweest en in die tussentijd hebben mijn 2 jongste kids (7 en bijna 5) al hun beddengoed naar beneden gesleept om een hut te bouwen.

Vandaag doen we verder de was van een weekendje weg (Landal Rabbit Hill) en pakken we in voor het volgende weekendje weg (naar de camping)...

3

Hier moesten de jongens gewoon helaas naar school, ze zijn 5 en 7 jaar. En bij school stond mama met dochter lief van 3 jaar voor jantje fatsoen want ze zijn allebei met een vriendje/vriendinnetje mee, dus mag ik om 3 uur weer op de fiets om er een op te halen, de ander wordt wel gebracht. Dus weer of geen weer de jongens vermaken zich wel en dochter lief heeft al een pony dvd zitten kijken en nu kijkt ze dora dvd O-)

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

4

Hier zit Suzanne (7) nu Harry Potter en de Steen der Wijzen te kijken en Ramon (bijna 5) helpt mij (en mn Kennie ;)) met het maken van het koekjesdeeg :) Straks gaan we was nummer 4 ophangen en de schone kleren van Lucas (9,5 en aan t logeren bij opa en oma) opbergen. En dan komt oppaskind Nick (bijna 4) ook weer, dus is het dan weer een gezellige, drukke bende :)