76

Re: Uit elkaar.....

Heel veel sterkte ik weet er alles van mij zusje heeft een paar maanden geleden zoiets soortgelijks meegemaakt......

Een schrale troost je komt er altijd sterker uit!!!

een hele dikke knuffel veel liefs Chantel

77

Oh wat erg voor je, wat een nachtmerrie! Ik wens je heel veel sterkte toe in deze tijd voor jou en je dochtertje!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

78

Och jee meis, wat vreselijk!
Ik wens je heel veel sterkte en energie, want je zit nu vast in een energieverslindende emotionele achtbaan!

Ik wens je ook heel veel kracht toe om dit goed te doorstaan, wat natuurlijk niet meevalt!
Dikke knuffel!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

79

Wat een verschrikkelijk naar nieuws zeg :( Heel veel sterkte in de komende periode, en als je wel hier lekker je verhaal kwijt wilt, dan kan dat.

Mijn website: Presentaart

80

Ik vind het zo erg voor je. En ik snap dat je nu in de put zit maar probeer toch nog  dingen te blijven doen die je leuk vind dat kan je echt helpen om een beetje uit de put te komen.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

81

Ach meis toch...... wat vreselijk.
Veel sterkte,.......... denk vooral aan jezelf.

82

sterkte

Lekker feestelijk rond.....

83

Heel veel sterkte in deze zware tijd en blijf vooral geloven in jezelf.

Geniet van de leuke dingen samen met je dochter en familie die wel van je houden.

84

ik ken het, mijn vriend met wie ik 11 jaar samen ben, en  3en halve jaar samen woon. altijd gelukkig ik vertrouwde hem volledig. nooit wat aan hem gemerkt is er vorige week ook vandoor gegaan voor een andere vrouw. hij zegt zelfs dat hij al heel lang niet meer van me houd. maar dit is iets wat ik nooit geloof, want ik heb nooit wat door gehad, ik dacht dat wij volmaakt gelukkig waren. we waren zelfs met kindjes bezig.

het is zo gemeen dat iemand van wie je zo veel houd dit je aan doet.

85

sterkte!

86

oh wat erg voor je
maar geloof me tijd heelt de wonden
mijn vriend en ik waren ook bijna 9 jaar samen
en ik ben ook te weten gekomen dat hij me bedroog toen ik zwanger was van mijn zoontje en de 2de keer met een vriendin

maar ik heb van horen zeggen:-) dat niet alle mannen zo zijn:-)

dus kop op!!!

87

Heel veel sterkte en een digi-knuffel.

88

Verschrikkelijk voor je, heel veel sterkte de komende tijd.