26

Re: Uit elkaar.....

Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Vind het echt heel erg naar voor je!

Volg je hart...want dat klopt!

27

heel erg veel sterkte deze periode!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

28

Heel veel sterkte de komende tijd!

Ik hoop dat je snel zult merken dat je beter af bent zonder hem!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

29

Veel sterkte!  Wat een rotstreek!

Groetjes, Myriam

30

auw, dat moet voelen als een stomp in je gezicht
wat een eikel en lekker zo`n vriendin die vind ik nog erger
zoiets doe je niet, klaar
maar aangezien de eikel ook nog met een collega rommelt zal zij die stomp in dr gezicht ook nog wel krijgen
zoals je er aan komt kom je er vanaf net goed voor dr
jou wens ik heel veel sterkte en probeer die eikel maar heeeeeel snel uit je leven te bannen
hij is je niet waard

knuff voor jou

31

Heel veel sterkte gewenst!

pluk de dag!

32

Jee meid, wat zal dat een klap in je gezicht zijn geweest om dat zomaar ff te horen.
Heel veel sterkte en kracht wens ik je toe in deze moeilijke en chaotische tijd!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

33

Ach....Elise wat een triest nieuws zeg !

Ik hoop dat je steun kunt vinden in iets of iemand want het zal niet makkelijk zijn.

Heel veel sterkte !!!

34

ohhh,... meisje toch! Wat krijg je dan ineens een bak ellende over je uitgestort. Dat heeft toch niemand verdient. En wat een klotestreek zeg. Ik zie dat we van hetzelfde bouwjaar zijn en ik dus nog zo jong om nu al te gaan scheiden. Hebben jullie kindjes? Stiekem hoop ik van niet want zonder kindjes ben je na de scheiding voor altijd van hem verlost, met kindjes kom je zowieso nooit meer van hem af.

Sterkte en je mag natuurlijk altijd je hart luchten op dit heerlijke forum.

Groetjes, Cindy

35

Jeetje meid, wat erg zeg!
Een dikke knuf van mij en sterkte

36

veel sterkte de komende tijd

37

Ooohhhhh, die kerels soms  :grr:  :s .
Er komt dan nu wel een bak ellende over je heen, maar als je het dal door bent ga je zeker weer bergopwaarts.
Als je er behoefte aan hebt stort je je frustratie maar over ons heen. Veel sterkte.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

38

Heel veel sterkte met het regelen van alles wat er geregeld moet worden en sterkte met het verwerken.... :(

Groetjes en fijne dag!
Kruimel

39

Heel veel sterkte...

groetjes monica.
mijn album

40

Sterkte

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

41

Lieve meiden,

Bedankt voor alle ontzettend lieve woorden.....

Mijn gevoel heeft altijd gezegd dat er dingen niet klopten maar als ik er naar vroeg kreeg ik altijd te horen dat ik niet zo onzeker moest zijn en dat ik niet zo aan mezelf moest twijfelen. Nu blijkt dus dat het al die tijd al waar geweest is.

We hebben een dochter van 6 en zij is ook al op de hoogte. Ik weet zeker dat wij het samen gaan redden en dat wij er wel komen. Ook weet ik diep van binnen wel dat ik beter af ben zonder hem en dat hij mij gewoon niet waard is maar het doet wel pijn.

Ik heb gelukkig hele lieve familie en vrienden die me steunen en die er voor me zijn.

Het is eigenlijk heel bijzonder om te merken hoeveel lieve mensen je om je heen hebt. Normaal gesproken neem je dat voor gewoon aan maar nu zie ik hoe ontzettend veel ze voor me betekenen en dat ze er letterlijk dag en nacht voor me zijn.

Komend weekend mag ik een taartje maken en daar heb ik nu ook echt wel weer zin in. Even mijn gedachten verzetten.

Nogmaals bedankt voor alle ontzettend lieve woorden!!!

Groetjes Elise

42

Heel veel sterkte!

Enne, gewoon van je af kletesen op het forum hoor!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

43

Jeetje meid, dat is niet niks..
Wat een ellende.
Ik wens je vee sterkte en alle goeds voor in de toekomst! Dat de zon maar weer gauw mag gaan schijnen voor jou en je dochter!

44

Jeetje, dat is een hele bak ellende die ineens over je heen komt zeg! Hoe zwaar het ook voor jou en je dochtertje is, hij is jou zeker niet waard als hij zo met je omgaat! Heel veel sterkte de komende tijd!

En geniet van het taart maken van het weekend, dat leidt echt af en werk lekker ontspannend!

Groetjes Laura!

45

Een hele dikke knuffel voor jou en je dochtertje

46

Jeetje, wat er rot situatie.
Ik wens je heel veel sterkte, en veel goeds voor de toekomst.
Het is nu even zuur en veel geregel maar jij en je dochter komen er samen wel.

47

Heel veel sterkte de komende tijd!

Liefs

48

Wat ontzettend naar voor je. Heel veel sterkte!

49

Wat een naar bericht!!

Heel veel sterkte de komende tijd en zeker ook voor je dochter, die zit nu op een leeftijd alles mee te krijgen...

Probeer je zo af en toe vande situatie af te houden door wat leuks te gaan doen.
Die man/vent is jullie niet waard!!!

50

Tjeee wat een @#$%&*! van een vent!
En dan nog al die tijd zeggen dat jou gevoel niet klopt en je niet zo aan jezelf moet twijfelen  :s
Afschieten zou je zulke mannen!
Heel veel sterkte en kop op, jij bent veel meer waard dan zo'n loser.

Groetjes Miss-J