1

Onderwerp: Uit elkaar.....

Ik ben de laatste 2 weken amper aanwezig geweest en ik mijn hoofd staat momenteel ook eigenlijk niet naar het forum of het maken van taarten.

2 weken geleden heeft mijn man aangegeven dat hij na 8 jaar samenzijn niet meer van mij houdt maar meer van een hele goede  vriendin...... Hij wil scheiden. En toen gaf hij ook maar meteen toe dat hij me al 1,5 jaar bedriegt met een collega....

Ik ben nu dus heel druk met allerlei zaken waar ik me helemaal niet mee bezig wil houden. Ik ga vast wel weer actiever meekletsen maar nu even niet..........

Groetjes Elise

2

Re: Uit elkaar.....

Oei dat is heel vervelend nieuws.

Héél veel sterkte!

3

sterkte ermee, dit is heel begrijpelijk dat je nu wel andere zaken aan je hoofd hebt.ik kan alleen een virtuele dikke knuffel sturen om je wat steun te geven en te helpen dit verschrikkelijke nieuws te verwerken.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

Ach meid! Wat een drama!
Ik hoop dat je alles goed kan verwerken.

Heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes Tweety!

5 Laatst bewerkt door sweet dreams (11-05-2010 23:11)

wat erg meid,ik wens je veel stekte in deze moeilijke en vervelende situatie,sommige mannen  :x,en zulke ""vriendiennen"" :mad:

keep on dreaming...
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht

6

Ik vind het toch al heel wat dat je dit wel even vertelt hier.
Ik kan me iets voorstellen bij de pijn die je zult voelen hierdoor.
Heel veel sterkte en knuffels gewenst, hopelijk heb je veel mensen in je omgeving die je hierdoor heen kunnen slepen.

Groetjes, Nienke
Learning from every cake

7

Meis toch! Wat een schrik! Lijkt me dat je het forum maar een beetje moet gebruiken om je hart te luchten wanneer je daar behoefte aan hebt en al het andere komt ooit wel weer een keer...
Heel erg veel sterkte .....
:/

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

8

Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.

Sterkte.

Lieve groet, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

9

O meid, erg begrijpelijk dat je hoofd op moment niet naar taarten sta.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Groetjes Megny...^_^

10

Heel veel sterkte!!!

Liefs, Zanoni

11

vreselijk voor je zeg. pffff dat komt zeker rauw op je dak vallen. maar.... 1 grote en schrale troost misschien. wat een zak is het dan ook als hij zegt van iemand anders te houden en dan ook nog eens een relatie met nog een ander heeft. zo'n kl**tzak kan je beter zo snel mogelijk kwijt zijn en is geen traan waard.
des al niet te min is dit voor jou natuurlijk vreselijk dat jouw vaste partner, die jij gewoon vertrouwde, jou deze trap durft te geven.

sterkte en kop op, het leven is te mooi om door zo'n man te laten bederven. geloof mij maar, er is echt zonneschijn na die regen en vaak nog warmer dan tot nu toe.

dikke knuf

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Oei...heel moeilijk!
Nou, je verdient veeeel beter (ook al wil je dat op moment
natuurlijk niet horen!).
Heel veel sterkte met verwerken.
Liefs

13

Wat een rotsituatie, heb het zelf ook meegemaakt; heel veel sterkte met het regelen en verwerken!
En als je je hart wilt luchten, zijn we er als taartdozen wel voor je hoor!

Groetjes, Dorothea.

Heel veel sterkte!

15

Ach meid toch, wat een ....streek.... daar zijn geen woorden voor behalve een heleboel gecensureerde.... heel veel sterkte met al deze dingen waarmee je niet bezig wilt zijn. Ik weet zeker dat je dit aankunt, al zul je je nu nog ontzettend klote voelen. Een hele dikke knuffel voor jou !

Groetjes, Conny

16 Laatst bewerkt door goldie (12-05-2010 07:28)

Wat vervelend voor je....kan me voorstellen dat er op het moment even heel veel op je afkomt....
Heel veel sterkte...je komt er echt wel weer bovenop, alleen als je er nog middenin zit kan je dat misschien bijna niet geloven...
Wat ik zo van jou heb gelezen in je berichtjes ben je een hardstikke lieve meid met een goed hart.....
Weet dat er taartdozen zijn hier die met je meeleven !!!!!

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

17

heel veel sterkte!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

18

Wat een ongelofelijke kl*te situatie zeg! Ken je niet maar weet zeker dat je beter verdient dan dit. Hopelijk kan je toch snel weer genieten van een lekker 'therapeutisch' taartje.
Zet 'm op en je komt hier uiteindelijk vast sterker uit!

Life is what you bake it.

19

Sterkte meid!

Knuffie,
Miekje

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

20

Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!

.. Want taart kan altijd!!

Sterkte

heel veel sterkte

carpe diem

23

Hee,heel veel sterkte,meis.
Ga niet in een hoekje kruipen maar gebruik dit forum om het van je af te kletsen.

Groetjes Elly

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

24

Nou wat een $#%@*&% zeg!
Wat ontzettend vervelend voor je. Het zal vast niet makkelijk worden, maar je bent beter af zonder dan met zo iemand.

Heel veel sterkte.

25

heel veel sterkte!
Ik heb het ook allemaal meegemaakt, mijn ex zei niks, maar ik heb hem betrapt en dat doet pijn.
Nadien bleek dat al zijn collega's wisten dat hij regelmatig eens vreemd ging.
Ik kan niet leven  met zo iemand en met de kinderen vetrokken.
Ik wens je dus heel veel moed!
Hebben jullie kindjes? Dan ook heel veel sterkte voor hen want zij gaan dan een zeer moeilijke periode in.
Praat zoveel mogelijk over je gevoelens!

Groetjes,
Vivke