1

Onderwerp: cookandco de moeite waard

om een stukje om te reizen??

Ik ga eind juni een dagje naar Amsterdam, kleine reunie met klasgenoten, en misschien is het een idee om langs de cook and co op de arena boulevard te gaan.

Maar is dit de moeite waard? Of zijn er misschien andere leuke winkels in het centrum?

Is zooo lang geleden dat ik in amsterdam was...

Oh, ik ga met de trein, dus met openbaar vervoer of te voet bereikbaar zou ideaal zijn

Groetjes Leonie

2

Re: cookandco de moeite waard

cook and co vind ik niet zo veel aan.. ja ze hebben nu wel wat bak spullen.. maar om speciaal een extra reisje ervoor te maken naah.  Ik heb wel mij servies daar vandaan zoooooo mooi.. maar de bak spullen.. tja je kan et 9 van de 10 keer goedkoper bestellen incl verzendkosten  :Y

Probeer anders de Bijenkorf eens, ik was er laatst voor moederdag, en ze hebben een ontzettend mooie en uitgebreide kookafdeling, heel erg leuk om rond te snuffelen.

'I love it when a cake comes together'

4

Cook and Co heeft heel erg leuke internetacties. kijk eens op de site bij mail en win. Nu leuke broodplanken te winnen.
De vorige actie was een cappucinomaker, en daar was ik één van de gelukkigen van!

Dat is dus wel de moeite waard, maar verder vind ik de winkel ook wat tegenvallen.

5

LekkerTaartje schreef:

Probeer anders de Bijenkorf eens, ik was er laatst voor moederdag, en ze hebben een ontzettend mooie en uitgebreide kookafdeling, heel erg leuk om rond te snuffelen.

da's een goeie, had ik zo gauw niet aangedacht. Die zit mooi vlakbij centraal.

Groetjes Leonie