1

Onderwerp: Te veel aangenomen

Heey Dames.

Mijn man is komend weekend jarig dus ik had voor vrijdag al 2 taarten staan wat normaal mijn max is.Een voor thuis en een voor zijn werk.Maar nu vorige week kwam er een kun je voor mij een Barbie maken ik had uiteraard al ja gezegd en toen ik vroeg voor wanneer dacht ik owkee!!En van et weekend gaat de foon.Kun jij voor mij een taart maken uhm ja hoor.Normaal is 2 weken van te voren bestellen dus ik denk zit wel goed.Maar voor wanneer nou uh komend weekend.Oei dacht ik bij men eigen en komt wel goed.En ik had voor die dag tijdje terug ook al wat aangenomen dus ik zat al op 5.En net belde mijn man,zou jij??Ik zeg nee he wat moet er nu en voor wanneer en jawel hoor komend weekend boobs.

Dus ik moet vrijdag maken 2 stapels 26/20-1 stapel 20/15/10 de barbie de boobs en een bustier.

Ik geloof dat ik toch echt nee moet leren zeggen :o want vrijdag morgen komen ook nog de kids van men vriendin :rolleyes: plus men eigen 3

Groetjes Linda

2

Re: Te veel aangenomen

Ga maar vast oefenene

NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE! NEE!  :lol:

Als je het nu vaak genoeg zegt wordt dat vanzelf het eerste antwoord dat je geeft  :lol:   ;)

3

hahahahahahaha ik zeg het al heel vaak met name tegen de kinderen:P:P

4

Na dat weekend zal het je vanzelf wel gaan lukken om NEE te zeggen  :Y

Groet, Jolanda

5

Toch weer die verslaving he:P:P en ik heb al veel voorbereid dus ik moet allen bakken vullen bekleden de versieringen letters etc ligt al klaar in bakjes:P

6

vind het grappig, is heel moeilijk om nee te zeggen tegen iets dat je graag doet

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

7

ja en een geluk ik ben er heel goed in om ze allemaal dezelfde vulling te laten kiezen zo wilde een aardbeienvlaaivulling de andere mouse dus ik zeg dan zou je niet liever verse nemen nu is het er de tyd voor:P:P dus het is bakken snijden berg slagroom maken de aardbeien in de taarten afstrijken en klaar:P allemaal verse aardbeitjes:P:P

ennuh lang leve mijn giga kelder:P want waar zou je dit koelen allemaal:P

8

Lastig he, nee zeggen :P Ik weet er alles van (en een heleboel dames op dit forum ook hoor)! Na dit weekend heb je het vast afgeleerd om zoveel taart opdrachten aan te nemen, je bent vast kapotje plof na al dat getaart!

Groetjes Laura!

9

komt vast goed en veel voorbereiding dat scheelt denk ik ook wel

10

Ik wil best een workshopje nee zeggen organiseren hoor  :D  denk dat ik hier veel deelnemers ga hebben maar gezien de ernst van de aandoening maak ik er dan wel een vervolgcusus van met onderhoudslessen  :Y

groetjes Carla

11

hahahahahaha waar kan ik me aanmelden en doe je ook huisbezoeken want als ik onderweg mensen tegen kom is natuurlijk wel heel gevaarlijk.

12

hey meid,

goed plannen en veel vooruit werken.

succes en je kunt het!!!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

13

oei, oei, oei, ik zou maar eens met Lune gaan mailen, die had vorig jaar ook zo'n stunt, volgens mij iets met communie-taarten. :lol:

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

14

herkenbaar  :Y

Lekker feestelijk rond.....

15

Herkenbaar.. maar ja ook een beetje je eigenschuld :P
En hoe kan et dat jou bestellingen verander gisteren zei je...

mommyscakes schreef:

Heej dames

Ik heb me wat aangedaan zeg,volgende keer agenda erbij en leren NEE te zeggen.

Ik moet voor zaterdag 3 bustiers maken en een kleine stapel 20/15/10.

Groetjes Linda

Vind et een beetje vaag.. maar ja dat zal wel aan mij liggen.

16

De taarten voor mijn man zijn verjaardag en die voor zen werk zijn veranderd omdat ik geen zin heb 3 dezelfde te maken en er is dus nog wat bijgekomen wat maakt et uit is dit ook zo'n forum waar ze elkaar gaan zitten opnaaien? heb ik geen behoefte aan kom voor de leuk.

17

mommyscakes schreef:

De taarten voor mijn man zijn verjaardag en die voor zen werk zijn veranderd omdat ik geen zin heb 3 dezelfde te maken en er is dus nog wat bijgekomen wat maakt et uit is dit ook zo'n forum waar ze elkaar gaan zitten opnaaien? heb ik geen behoefte aan kom voor de leuk.

:Y  :x

18

:grr:

19

mommyscakes schreef:

:grr:

:lol:  O-)  :thumb:  komt wel goed schatje

20

ik heb geen roosvicee in huis :s