Volgens mij ben ik erg lachwekkend met spinnen. Ik voel mij dan ook altijd bekeken als ik de garage in ga (dat gebeurt echt niet vaak)
Ik op de deur met een snelle beweging en spring achteruit, omhoog kijkend of er niets naar beneden valt, dan verkoop ik die deur een enorme karate trap, zodat ie open vliegt en wacht dan weer spiedend of ik er eentje zie, want ze zijn zoooo achterbaks, ze vallen natuurlijk altijd naar beneden net als ik er onderdoor loop (is nog nooit gebeurd)
Dan sprint ik door de deur naar het midden van de garage en kijk achter, onder mij, boven mij en om mij heen en pak dan vlug wat ik nodig heb, wat natuurlijk wel direct voor het grijpen ligt, want ik ga echt niet in op of onder dingen kijken, want daar zitten ze op mij te wachten.
Ondertussen zijn de slimste spinnen, naar de deur gerend om rond de deuropening te gaan zitten te wachten tot ik naar buiten ga en zij mij kunnen bespringen.
Dus neem ik weer een enorme sprint naar buiten in de hoop dat ik sneller ben, dan de spinnen kunnen reageren. No way dat ik de deur weer achter mij dicht doe, dat mag mijn man doen als hij thuis komt.
Volgens mij hebben de overburen weer een geweldige voorstelling gehad, maar ik verdwijn zo snel ik kan uit het zicht 
Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi