1 Laatst bewerkt door Debra (10-05-2010 11:14)

Onderwerp: Moet leren!

Ik word afgeleid hoor. Dit is niet goed. Over een week beginnen m´n eindexamens, maar elke keer als k wat heb gelezen open ik het forum weer om naar taarten te kijken ..
Zeg er wat van! :P

Make cookies, not war.

Re: Moet leren!

nu stoppen met kijken en ga leren  ;)   :D

carpe diem

3

Je begrijpt natuurlijk wel dat dat heel moeilijk is?  O-)

Make cookies, not war.

4

ik doe met je mee hoor stiekem taarten kijken.
ben hier welliswaar niet bezig met me huiswerk maar met huishoudwerk.
deze week komen makelaars langs dus alles moet wel netje s aan kant zijn.
maar na 3 uur heb ik het wel weer gehad.

5

natuuurlijk begrijp ik hoe moeilijk dat is. (eind mei tentamens)

alleen eindexamens zijn wel een beetje veel belangrijker dan nietsen op het forum. dus hup hup :P aan de slag :)

zet m op meid!

tuurlijk begrijp ik dat dat heel moeilijk is  O-)

ik was zelf bezig met grote opruiming thuis maar ben ondertussen op dit forum bezig en een taart aan het maken hahahaha

carpe diem

7

Snap precies hoe je je voelt! Ik begin volgende week ook met de eindexamens! En nee... ik heb nog niet echt hard geleerd ofzo. Ik had het namelijk heel druk met de verjaardagstaart voor mijn neefje. ;)

Welk niveau doe je en welk profiel? Heel veel succes ermee!

Groetjes, Daphne

8

ik moet ook leren voor mijn eindexamens. echt inderdaad ik wordt ook gewoon te veel afgeleid. gewoon die computer uitzetten :) . succes met je examens volgende week. hopelijk sta je er een beetje goed voor. ik zit nu hard te blokken voor wiskunde b . echt lastig :s. maja af en toe heb je ook een beetje ontspanning nodig en dan kijk je even op het forum :)

9 Laatst bewerkt door Debra (10-05-2010 11:46)

Haha, dus het is wel te begrijpen... DIt is toch ook veel leuker..  :o
En oeps, nu zit ik weer hier in plaats van te lezen over de burgelijke hofcultuur in de zeventiende eeuw....  :rolleyes:

Daphne91 schreef:

Snap precies hoe je je voelt! Ik begin volgende week ook met de eindexamens! En nee... ik heb nog niet echt hard geleerd ofzo. Ik had het namelijk heel druk met de verjaardagstaart voor mijn neefje. ;)

Welk niveau doe je en welk profiel? Heel veel succes ermee!

OOh, een lotgenoot! Hahah :P Te druk met een taart? :P Briljant.
Nog erger, ben zelf de tweede dag van de examens jarig... Heb tegen mn moeder gezegd dat zij mn taart dan mag maken (gelukkig delen we deze hobby). Ben bang dat ik dan echt geen tijd heb :P
Ik doe gymnasium, culltuurmaatschappij. ;)  En jij?

Make cookies, not war.

10

nou zat je hier alweer  :mad:

hier heb je een schop onder je kont en maken dat je wegkomt.
Ga leren!!!

bah al dat zoet sappige gedoe hier   O-)  :+

11

haha ken dit zo goed.. ik moet alleen niet leren, maar werken.. wil nog niet helemaal lukken hihi

12 Laatst bewerkt door liselotte1983 (10-05-2010 15:05)

hahahaha ik kan me ma de taart niet laten maken aangezien het nog een moederdagtaartje word hahahahaha
beetje laat

carpe diem

13

Debra schreef:

OOh, een lotgenoot! Hahah :P Te druk met een taart? :P Briljant.
Nog erger, ben zelf de tweede dag van de examens jarig... Heb tegen mn moeder gezegd dat zij mn taart dan mag maken (gelukkig delen we deze hobby). Ben bang dat ik dan echt geen tijd heb :P
Ik doe gymnasium, culltuurmaatschappij. ;)  En jij?

Knap hoor, gymnasium. Leuk dat je dezelfde hobby deelt met je moeder! Dan maakt ze vast wel een leuke taart voor je.
Ik doe havo ng/nt (2 profielen omdat ik natuurkunde en wiskunde B heb). Heb dit jaar havo sprint gedaan (havo 4 en 5 in één jaar). Ik deed hiervoor vwo, maar dat ging niet echt goed, ben namelijk 2x blijven zitten. En toen ben ik maar havo sprint gaan doen, en nu gaat het heel goed. :) Maar nu weet ik nog niet wat ik hierna wil gaan doen. Ook weer zo lastig...

Groetjes, Daphne

14

Jongens! De examens zijn zo voorbij en dan hebben jullie nog tijd genoeg om op het forum door te brengen.

Als jullie teveel tijd doorbrengen op het forum en jullie krijgen een her of erger, dan hebben jullie nog langer minder tijd :rolleyes:

En als jullie de komende 2-3 weken de schouders eronder zetten, het forum op 0 en jullie slagen hebben jullie alle tijd en ook nog eens de gelegenheid om voor iedereen die geslaagd is een taart te maken inclusief voor jullie zelf!

Ik heb 3x eindexamen gedaan voor de middelbare school (mavo, havo en vwo(geslaagd met een her)) en daarna nog 3x voor vervolgopleidingen, dus ik denk dat ik weet waar ik het over heb.

Het is zo zonde als jullie nu met onrust op het forum zitten, terwijl het straks zo relaxed kan.

Ik hoop dat jullie dit niet lezen, want dat betekend dat jullie zitten de studeren ;)

Sterkte met jullie examens!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

15

Ik zou het zo doen als je 1 uurtje heb geleerd dan mag je 10 minuten op het forum dan kan je meteen ontspannen en dan weer aan de slag.
HAHAHA ik weet nog wel heel lang gelden toen ik examens had toen hield ik ook mijn hoofd er niet bij.
Maar kom dames doe je best

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

16

GA LEREN!!!En omdat ik volgens het forum niet alleen hoofdletters mag gebruiken nog een extra zinnetje GA LEREN!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

17

haha! ik moet ook leren
*geeft zichzelf een schop onderrr dr hol*
bezig met een verpleegkundige vervolgopleiding

18

ik moet ook leren voor mn examen korst en zanddeeg  :o