26

Re: weet iemand mischien hoeveel punten ik heb gehaald?

monqiue73 schreef:

Dat weet ik wel bart dat het pas ophalen was naar 17:00 uur maar ik kon echt niet langer blijven dan kwart over drie zondag.
Ik heb gewoon een rotweek achter de rug en hield het niet langer uit om vrolijk en aardig te zijn ik wilde gewoon thuis in een hoekje zitten huilen mijn zus is namelijk 4 mei overleden.

Beste Monique,
Zojuist getipt dat er opnieuw weer een hetze dreigt te beginnen.

Allereerst mijn deelneming met je verlies van je zus,verschrikkelijk.
Alle begrip dat je op een gegeven moment bent weggegaan, ik had het pas door om ca. 16.30 uur dat er een lege plek was.
Het was ook bij niemand bekend om welke reden je stuk er niet meer stond.

We hebben je puntenlijst meegenomen en ik stuur hem op.
ik neem aan dat je niet denkt dat ik geen begrip voor je beslissing heb, maar ik lees nu pas de reden.

Sterkte met alles en het beste.
respect dat je toch hebt ingezonden.

ps.    Wat niemand weet is dat afgelopen week  Karen Davies vader aan een hartinfarct is overleden  !!!

Na een aantal dagen kreeg ik het bericht van haar dat ze haar man niet alleen wilde sturen.
Zij kwam toch naar nederland.
Af en toe was ze vanzelfsprekend erg verdrietig, maar we hebben elkaar vaak aangekeken en we begrepen elkaar.

mpbart

27

Bart :  :thumb:   :Y

Groet, Jolanda

28

Bart ik heb ook helemaal geen rare gevoelens naar jou toe.Ik had het als organistatie ook raar gevonden als iemand opeens zomaar zijn stuk had weggehaald. Achteraf vind ik ook dat ik het beter even had kunnen laten weten.
Ik vind het al heel fijn dat je mijn rapport wilt opsturen.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

29

lune schreef:
mrs.cake schreef:

Vooropgesteld dat ik het qua show/wedstrijdstukken helemaal geweldig vond om te zien het volgende:

Ik zit nu al vanaf zaterdag op mijn vingers over de reacties van Bart en ik weet niet zo goed hoe ik het netjes moet formuleren maar ik vind het een omhooggevallen mannetje die geen inlevingsvermogen heeft of in elk geval niet tegen kritiek kan. En ja ik was er zaterdag ook en ik vond het ook veels te druk naar mijn zin en veels te rommelig, maar goed dat is mijn probleem waarschijnlijk vind Bart. Ik ga er trouwens geen hele discussie over aan dat vind ik het niet waard maar ik wilde het wel even kwijt dat ik net als Etspaghet mijn eigen groen en geel erger aan de lompheid van zijn berichtjes en wie het nodig vind om het goed te praten prima maar ook met smiley's vind ik het lomp.

Monique: Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie.

ik snap heel goed dat je op je vingers gezeten hebt, O-)   , maar zo wakker je de discussie wel weer aan daar waar net een slotje op het topic Alphen is gegaan.
Dit lijkt me toch niet het gepaste topic om er weer over te beginnen

hoi,
wordt zojuist getipt over dit toppic.

lees eerst maar eens mijn antwoord op haar verlies en dat ik haar reden nooit had kunnen weten.

en inderdaad het zwaard hangt alweer klaar voor mijn kop.
maar je kan ook te zwart willen zien.

mpbart.

30 Laatst bewerkt door Jol321 (12-05-2010 17:18)

"c'est le ton fait la musique"

Niet vergeten: we zijn vrouwen, hè  :lol:  (over en sluiten)

Groet, Jolanda

31

Laten we het hier inderdaad ook in dit topic maar weer bij laten.

Monique, ook van mijn kant een knuffel....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!