1

Onderwerp: weet iemand mischien hoeveel punten ik heb gehaald?

Hallo allemaal ik heb mee gedaan in alphen aan de rijn met de wedstrijd categorie 3 boetseren.
Eerst zaterdag een hele tijd gewacht op de jurering maar dat ging niet door toen. Dus ben ik vandaag weer terug gegaan maar om drie uur was ik het zo zat dat ik mijn stuk heb ingepakt en ben weggegaan. Ikj ben tenslotte ook moeder van 5 kinderen die mij ook willen zien op moederdag.
Maar nu blijkt dat iedereen toch wel een jurerings rapport heeft gehad. Heeft mischien iemand op die van mij gekeken?

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

2

Re: weet iemand mischien hoeveel punten ik heb gehaald?

Hoe zag je taart eruit?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3 Laatst bewerkt door monqiue73 (10-05-2010 06:56)

Ik heb geen taart gemaakt maar ik heb geboetseerd. Ik had als ondergrond allemaal groene bladeren van rozen een bol met rozen met daarop een slapend beertje verder staken er allemaal beestjes uit de rozen en had ik een moederbeer met roos en een klein tafeltje met een theepotje en kopjes. ook een vijver met een kikker. Ik heb helaas geen foto ervan gemaakt en onderweg naar huis is het een en ander kapot gegaan. Heeft mischien iemand op het forum er een foto vangemaakt.

4 Laatst bewerkt door monqiue73 (10-05-2010 07:26)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-GJ4KDN8A.jpg
Ik bedank de gene die hem in haar foto album heeft gezet

5

Oh, die is van jou? Schattig zeg!

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

6

Ik heb hem gezien, maar helaas niet de puntentelling....
Ik denk dat je beter even kunt mailen mer de organisatie...

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Jozien schreef:

Ik heb hem gezien, maar helaas niet de puntentelling....
Ik denk dat je beter even kunt mailen mer de organisatie...

hoi Monique,

Dat had je beter niet kunnen doen,  het was ook pas ophalen na 17.00 uur.
W e hadden de prijzen zondagochtend neergezet.

Maar goed,  ik zal je lijst opsturen.

mp bart.

8 Laatst bewerkt door monqiue73 (12-05-2010 08:25)

Dat weet ik wel bart dat het pas ophalen was naar 17:00 uur maar ik kon echt niet langer blijven dan kwart over drie zondag.
Ik heb gewoon een rotweek achter de rug en hield het niet langer uit om vrolijk en aardig te zijn ik wilde gewoon thuis in een hoekje zitten huilen mijn zus is namelijk 4 mei overleden.

9

Monique, wat knap dat je dan toch aan de wedstrijd hebt meegedaan.

Gecondoleerd met je zus en heel veel sterkte met dit inmense verdriet voor jou en je familie

dikke virtuele knuffel ((((((())))))))

Alles goed???? nee 3 fout

10 Laatst bewerkt door Jol321 (12-05-2010 10:31)

Er zal nu wel weer iemand gaan zeggen, dat hij het niet zo rot bedoelt als dat het uit zijn toetsenbord komt,  :x   
maar ik wil alleen maar even kwijt, dat ik het super vind, dat je (sowieso) mee doet aan een wedstrijd en helemaal in jouw persoonlijke situatie. Petje af, dat je toch hebt doorgezet en er zoveel uren bent geweest.
Je werk ziet er superlief (en mooi) uit !

Groet, Jolanda

11

:thumb: en sterkte en gecondoleerd

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

12

Monique, wat je hebt geboetseerd was zo leuk, ik heb ervan genoten in Alphen!  :thumb:
Knap dat je in jouw situatie nog naar de beurs kwam.
Wat moet het moeilijk zijn geweest om steeds maar te wachten daar.
Gecondoleerd en veel heel sterkte gewenst.
Een dikke knuffel voor jou vanuit Apeldoorn!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

13

Vooropgesteld dat ik het qua show/wedstrijdstukken helemaal geweldig vond om te zien het volgende:

Ik zit nu al vanaf zaterdag op mijn vingers over de reacties van Bart en ik weet niet zo goed hoe ik het netjes moet formuleren maar ik vind het een omhooggevallen mannetje die geen inlevingsvermogen heeft of in elk geval niet tegen kritiek kan. En ja ik was er zaterdag ook en ik vond het ook veels te druk naar mijn zin en veels te rommelig, maar goed dat is mijn probleem waarschijnlijk vind Bart. Ik ga er trouwens geen hele discussie over aan dat vind ik het niet waard maar ik wilde het wel even kwijt dat ik net als Etspaghet mijn eigen groen en geel erger aan de lompheid van zijn berichtjes en wie het nodig vind om het goed te praten prima maar ook met smiley's vind ik het lomp.

Monique: Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie.

14

Jeetje Monique, veel sterkte voor nu en de komende tijd. Wat een rot situatie.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen behoefte had om nog langer daar te zijn....
Je stuk is trouwens prachtig!

15

mrs.cake schreef:

Vooropgesteld dat ik het qua show/wedstrijdstukken helemaal geweldig vond om te zien het volgende:

Ik zit nu al vanaf zaterdag op mijn vingers over de reacties van Bart en ik weet niet zo goed hoe ik het netjes moet formuleren maar ik vind het een omhooggevallen mannetje die geen inlevingsvermogen heeft of in elk geval niet tegen kritiek kan. En ja ik was er zaterdag ook en ik vond het ook veels te druk naar mijn zin en veels te rommelig, maar goed dat is mijn probleem waarschijnlijk vind Bart. Ik ga er trouwens geen hele discussie over aan dat vind ik het niet waard maar ik wilde het wel even kwijt dat ik net als Etspaghet mijn eigen groen en geel erger aan de lompheid van zijn berichtjes en wie het nodig vind om het goed te praten prima maar ook met smiley's vind ik het lomp.

Monique: Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie.

ik snap heel goed dat je op je vingers gezeten hebt, O-)   , maar zo wakker je de discussie wel weer aan daar waar net een slotje op het topic Alphen is gegaan.
Dit lijkt me toch niet het gepaste topic om er weer over te beginnen

16

Jeetje Monique, wat heftig zeg! Ik vind het wel onwijs knap van je dat je alsnog een stuk hebt gemaakt en toch nog twee dagen naar de beurs bent gegaan! Heel veel sterkte voor de komende tijd, en een virtuele knuffel van mij.

Groetjes Laura!

17

Sterkte..

Ik heb mijn zus 5 jaar geleden plotseling verloren, ze was pas 36 jaar. Ik mis haar vreselijk, en soms wil ik ook nog wel eens in een hoekje gaan zitten huilen. Ik vind het knap dat je het weekend doorgezet hebt en je werk ingeleverd heb.

Vanuit Friesland ook een digi knuf.....

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

18

Sorry Lune ik had het slotje nog niet gezien. Excuses en ik moet nog beter op mijn vingers gaan leren zitten...

Maggie en Monique nogmaals allebei veel sterkte en ik kan het me niet voorstellen dat mijn zus ineens weg zou vallen.

19

iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden.

20

@mrs Cake, kon je niet mailen anders had ik het je wel even gemaild hoor :D

21

Oh wat erg voor je Monique! Echt vreselijk! Wat knap dat je toch hebt meegedaan en wat begrijpelijk dat je niet langer kon wachten zondag.... heel veel sterkte toegewenst de komende periode, dit zal nog lang voor veel verdriet zorgen...

22

Monique...............weet gewoon niet wat te zeggen.........heel veel sterkte!

23 Laatst bewerkt door Etspaghet (12-05-2010 13:07)

Heel erg veel sterkte monique met dit verlies,

Wat zal er door je heen gaan op zo'n moment, je hebt juist gehandeld en laat niemand je iets anders wijs maken!

Dikke knuffel vanaf hier!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

24

Ach Monique, wat vreselijk voor je! Sterkte.

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

25

Kan me goed voorstellen dat je in 1e instantie besloten hebt om 'voor de afleiding' toch maar mee te doen, maar dat het je allemaal te veel werd toen het maar 'duurde en duurde'.... Je hebt groot gelijk dat je bent weggegaan hoor!

Heel veel sterkte en kracht gewenst!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"