201

Re: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

@ Etty, ik werd niet eens boos om jou berichtje, maar daarvoor las je alleen maar het is te druk, het is te klein, dus echt niet vanwege jouw berichtje gereageerd.

Ik probeerde alleen maar in mijn 1e reactie uit te leggen waarom groter niet altijd mogelijk is. T&T is groter en daar klaagt ook iedereen over de drukte en ik heb dit weekend al meerdere keren gehoord, dat deze lokatie meer sfeer heeft dan een sporthal.

Boos wordt ik als mensen een mening gaan geven als ze er niet eens zijn geweest. Noem me vijandig of onprofessioneel, doet me niets, iedereen weet heel goed hoe ik in elkaar steek.

De reactie van Bart naar jou toe, en dat hebben vele al gezegd, was echt niet zo bedoeld. De reden waarom een aantal dat gelijk benadrukte was juist om deze discussie te voorkomen.

Dus reken je deze discussie absoluut niet aan, komt niet door jouw bericht!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

202

Icing schreef:

Hey,

Ik ben gister met 2 gezellige meiden, Nicolle en Krista, naar de sugarartshow in Alphen geweest. Mijn 1e taartenbeurs en wat heb ik er van genoten zeg. Ja, het was druk, maar ik heb toch alles kunnen zien. Zoveel leuke spulletjes gekocht en nog zoveel spulletjes te wensen. De Engelse dame die een demonstratie in de tent gaf; wat een schatje en wat een prachtige 'beestjes' maakte ze. Spullen zien, voelen en soms worden gedemonstreerd besluit je sneller aan te schaffen dan van een plaatje via een internetshop te bestellen. De beurs in Hilversum staat al dik in mijn agenda geschreven, ik wil daar echt naar toe. Ben nog niet lang bezig met de taartenhobby, maar wat heb ik er een plezier in. Ben helemaal happy het ontdekt te hebben.
Succes iedereen met het gebruiken van jullie nieuwe spulletjes die jullie van het weekend in Alphen hebben aangeschaft. Ik ga morgen een mould van Karen Davies uitproberen; de 3 roosjes op cupcakes en dan 'verven'.

Vriendelijke hobbygroet van Ineke

beurs in hilversum?? wat waar hoe??

203

daffy schreef:

beurs in hilversum?? wat waar hoe??

zeg daffy, meen je dat nu?! ;)
http://www.taartentrends.nl/images/2010_okt/banner500x100.jpg

http://www.taartentrends.nl/
:) wordt leuk :)

204

Hoi Daffy,

De Taart & Trends beurs op 8 & 9 oktober in Dudok Arena, Hilversum

Gr. Ineke

205 Laatst bewerkt door daffy (10-05-2010 15:00)

:o  ja ik meende het.. ben nog niet zo lang besmet..  :o  maar ga hij nu in mijn agenda zetten :Y is dit ook iemand van het forum?

206

Zeg, ik ben voor het eerst berichtjes op het forum aan het ztten; hoe doen jullie dat, reageren op iemand zijn berichtje en dat berichtje dan in in kader zetten bij jouw bericht. Snapt iemand mij?  :o

207

Icing schreef:

Zeg, ik ben voor het eerst berichtjes op het forum aan het ztten; hoe doen jullie dat, reageren op iemand zijn berichtje en dat berichtje dan in in kader zetten bij jouw bericht. Snapt iemand mij?  :o

je bedoelt zo?

208

hahaha Daffy, ja zo

209

daffy schreef:
icing schreef:

ik quote

ik ook

je klikt op citeer in de onderhoek :) en dan verschijnt de tekst die je wilt citeren in een nieuw reageer scherm, met om de te citeren tekst heen [ quote=naam ] [/ quote ] (zonder spaties). je kan de te quoten tekst dus ook weghalen/aanpassen :P

overigens daffy ik bedoelde dit vriendelijk, en ja dit is een beurs van een boel forum leden kijk: http://taartentrends.nl/?Colofon

210

oww dan ga ik even mailen hihihi.. en dat snapte ik hoor.. voelde me alleen een beetje stom dat ik het niet had gezien/wist.. dus was meer voor mezelf dan voor jou hoor  ;)

211

Tjee wat een reactie al...

Ik heb een hele leuke dag gehad zaterdag!
Pooh kwam mij om 08.45 uur ophalen en heeft mij om 00.45 weer thuis afgeleverd :thumb:  Thanx nogmaals daarvoor!

Ik was de gelukkige winnaar van 2 vrijkaartjes én was ook nog op tijd om een goodybag in ontvangst te mogen nemen. Leuk!
's Morgens lekker op m'n gemakkie overal rond gekeken. Na een bezoekje aan DLTS snel naar de auto om al die kilo's daar te droppen. (Tja, dat krijg je met die leuke beurs aanbiedingen! :o )

Hebberige ik had mij voor 1 'have a go' en 2 workshops aangemeld. (Ernie en bloemen bij Madhuri en de beer bij Bart) Erg leuk om te doen! Ze liepen wel iets uit, dus heb de hele middag heerlijk achter elkaar door zitten freubelen.

Daarna nog met een hele club uit eten geweest  :P Erg lekker en vooral ook heel erg gezellig!!! Grappig dat je zo'n leuke avond kunt hebben met mensen die je nog nooit gezien hebt! Maar ja, ook weer niet verwonderlijk, want je hebt allemaal 1 ding gemeen... TAART!!!

Na het eten nog even een kofferbakmarkt nagespeeld, want de taartenprinses had een leuke cc standaard van Intratuin (7,50) voor mij! Mooie afsluiting dus van een mooie dag!(nogmaals dank, taartenprinses!  :)

Was wel blij dat Pooh zachte autostoelen had, want vanaf 13.00 uur heb ik op een houten stoel gezeten en zo rond een uur of 23.00 uur had ik geen kont meer over!  :lol:
Nogmaals... ik heb een lekker daggie gehad!

Groetjes, Paula

Let’s make something Amazing!  http://www.amazingcakes.nl/
Winkel~Webshop~Workshops~Wilton Cursussen  https://www.facebook.com/amazingcakes.nederland

212

evamaria schreef:
daffy schreef:
icing schreef:

ik quote

ik ook

je klikt op citeer in de onderhoek :) en dan verschijnt de tekst die je wilt citeren in een nieuw reageer scherm, met om de te citeren tekst heen [ quote=naam ] [/ quote ] (zonder spaties). je kan de te quoten tekst dus ook weghalen/aanpassen :P

overigens daffy ik bedoelde dit vriendelijk, en ja dit is een beurs van een boel forum leden kijk: http://taartentrends.nl/?Colofon

Ik geloof dat ik nu weet hoe het moet :) Tnx voor de uitleg

213 Laatst bewerkt door Hertje (10-05-2010 16:52)

Zondag was ik op de beurs en vond het meteen leuk.  :)
Mede door de locatie zag het er binnen gezellig uit.
Het aanbod in de kramen was heel divers en compleet en zag er verzorgd uit. Er waren veel goede beursaanbiedingen.
De medewerkers waren gemotiveerd en vakkundig.
Ik was aangenaam verrast door het geduld en de hartelijkheid van de mensen die demo's gaven. Vooral de dame in de tent was heel enthousiast bezig!
De workshops liepen prima.
De catering was goed.
Het was gaaf om zoveel forumleden (weer) eens te zien en te spreken.  :)
Wat stonden er prachtige (wedstrijd)items, ik heb ervan genoten.
Geweldig om te zien, het was duidelijk dat de deelnemers daar vele uren gepassioneerd aan gewerkt hebben! :thumb:

Des te groter was de anti-climax door de veel te late en deels foutieve jurering en prijsuitreiking van de wedstrijditems. :s
Onbegrijpelijk dat hier zo onzorgvuldig is gehandeld. Chaotischer kon het m.i. niet verlopen.  :|
Met dat als verbeterpunt voor de volgende keer, wordt deze beurs volgend jaar voor iedereen een succes!  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

214 Laatst bewerkt door mpbart (10-05-2010 17:39)

Etspaghet schreef:

Inderdaad,  voor jou een shirt met het vakje  Ongeschikt...............
Nergens heb je zoveel verschillende traders bij elkaar als hier gehad,  10,- incl. consumptie................. Ongeschikt.............

mpbart.

mpbart.

Nou Bart, doe even normaal...
Het was helemaal nergens een aanval naar de organisatie hoor..??? Ik had mijn vriend meegenomen omdat die nog naar een speciale winkel in Alphen wilde voor zíjn hobby.
Dus ik kon kiezen of hem in de auto laten zitten wachten, of meenemen, voor iemand die er niet zoveel te zoeken had viel het dus wel wat duur uit eerlijk gezegd en omdat we er uiteraard ook net op het drukste moment waren.. Leermoment voor een eventuele volgende keer.
En die consumptie was al snel genuttigd omdat ik ruim anderhalf uur hiervoor in de auto heb gezeten!!

En ja het was mijn eerste beurs, en nee ik wist niet wat ik kon verwachten, en ja ik ben ENORM verlegen en nee ik kan niet tegen een hele hoop mensen in een kluitje op mekaar. (dat heeft toch ook een naam?)

Je hoeft me niet zo'n trap na te geven omdat ik een wat mindere ervaring had bij zo'n beurs.......... Dat vind ik onterecht.

Want mijn mindere ervaring is puur persoonlijk en heeft niets te maken met de mensen die er hard voor gewerkt hebben.

Ik weet heus wel hoeveel organisatie er komt kijken bij zo'n beurs door jou en de standhouders om er een mooie beurs van te maken en ik neem aan dat dat geslaagd is voor een heel groot deel van de bezoekers! Jullie kunnen toch terugkijken op een super geslaagd evenement of niet??? Er is toch geen groter compliment dan dat er zoveel mensen komen kijken?

Sorry maar ik moest hier nog even op reageren omdat ik me zwaar kut voel na die opmerking.

"Vond de entreeprijs dus veel te duur met wat je er voor kreeg"
nee hoor, dat is geen kritiek.............................
Ik ben nog steeds van mening dat je waar voor je geld heb gekregen,
en ja,  dat is mijn mening.

mp bart.

215

volgens mij is alles gezegd wat er gezegd kon en moest worden en dan kan ik alleen maar zeggen (zoals mijn oma altijd doet als ze niet meer over iets wil praten)

Klaar!!!! :D

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

216

sweetness schreef:

Tjee wat een reactie al...

Ik heb een hele leuke dag gehad zaterdag!
Pooh kwam mij om 08.45 uur ophalen en heeft mij om 00.45 weer thuis afgeleverd :thumb:  Thanx nogmaals daarvoor!

Ik was de gelukkige winnaar van 2 vrijkaartjes én was ook nog op tijd om een goodybag in ontvangst te mogen nemen. Leuk!
's Morgens lekker op m'n gemakkie overal rond gekeken. Na een bezoekje aan DLTS snel naar de auto om al die kilo's daar te droppen. (Tja, dat krijg je met die leuke beurs aanbiedingen! :o )

Hebberige ik had mij voor 1 'have a go' en 2 workshops aangemeld. (Ernie en bloemen bij Madhuri en de beer bij Bart) Erg leuk om te doen! Ze liepen wel iets uit, dus heb de hele middag heerlijk achter elkaar door zitten freubelen.

Daarna nog met een hele club uit eten geweest  :P Erg lekker en vooral ook heel erg gezellig!!! Grappig dat je zo'n leuke avond kunt hebben met mensen die je nog nooit gezien hebt! Maar ja, ook weer niet verwonderlijk, want je hebt allemaal 1 ding gemeen... TAART!!!

Na het eten nog even een kofferbakmarkt nagespeeld, want de taartenprinses had een leuke cc standaard van Intratuin (7,50) voor mij! Mooie afsluiting dus van een mooie dag!(nogmaals dank, taartenprinses!  :)

Was wel blij dat Pooh zachte autostoelen had, want vanaf 13.00 uur heb ik op een houten stoel gezeten en zo rond een uur of 23.00 uur had ik geen kont meer over!  :lol:
Nogmaals... ik heb een lekker daggie gehad!

Groetjes, Paula

dan heb ik met jou staan praten in het begin bij de trap, voor de beurs geopend werd.
Vond het leuk met je kletsen!!!

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

217

Ook ik ben de zaterdag geweest en ja het was druk....maar daar had ik al rekening mee gehouden, aangezien het zondag moederdag was en ik zo'n vermoeden had dat de meesten voor de zaterdag zouden kiezen.

Ik was al vanaf half 8 aan het reizen, ben samen met mijn moeder met de trein gegaan, maar had het er wel voor over. Ik heb niets gekocht en heb misschien wat minder kunnen zien dan dat ik had gewild, maar het weerzien met de taartdinnetjes was geweldig! Ik kreeg al een dikke knuffel van MJ, de schat. We zijn verschillende keren de beurs overgegaan, dus heb het meeste wel kunnen zien. Ik kwam uiteindelijk om iedereen weer te zien en heb het samen met mijn moeder prima naar mijn zin gehad!

Ja... het is niet groot en ja...het was druk...Maar dat was het met T&T ook en daar heb ik het ook naar mijn zin gehad. Ik was er lekker een dagje uit, wat niet vaak voorkomt en ik was in het leukste gezelschap wat je maar kunt wensen: JULLIE!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

218

Hmmm...  O-)

Ik had al gereageerd, maar naar aanleiding van 1 bepaald onderwerp wil ik nog wel iets melden...

Drukte.. dames dames, GENIET ervan!! kijk om je heen als je op zo'n beurs bent en geniet van al die dames (en enkele heer) die dezelfde hobby hebben!! Geniet van het feit dat een ieder die je daar ziet dezelfde passie heeft!

Het is een beurs, daarbij kunnen mensen (en niet alleen forum leden maar er zijn er nog zo velen die hier alleen lezen, of in stilte genieten van hun hobby) hun passie delen, het gaat niet alleen om het inkopen van goedkope beurs aanbiedingen, zie dat als leuke bijkomstigheid. Geniet van het feit dat je gezichten bij namen kunt leren kennen, dat je mensen leert kennen die je anders wellicht nooit had leren kennen. Dat je wellicht zelfs vriendschappen aangaat wat anders nooit gebeurd was..

We hebben niet veel van deze beurzen, mensen kijken hier rijkhalzend naar uit! ze zien hun taartdinnetjes weer  :lol:  En jah.. bijna alle beurzen zijn druk, omdat ze maar beperkt open zijn, maar 2 dagen tenslotte..

Bart kan toch van te voren niet inschatten hoeveel mensen er komen, en kan ook niet van te voren aangeven goh, deze mensen mogen op zaterdag komen en deze mensen op zondag. Wat willen jullie dan? Dat hij een beperkt aantal entree bewijzen verkoopt per dag?

Als je weet dat je niet tegen druktes kan, dan weet je bijna ook wel zeker dat het hier te druk zal zijn..

Voor de overige zaken, geniet, ervaar,.. en zorg dat je voldoende tijd hebt om meerdere rondjes te doen zodat je alles kunt zien!

Over reiskosten.. ehh  :s  Ga me nou niet vertellen dat je het bart kwalijk neemt dat je besloten hebt om 3 uur in de auto hebt gezeten en benzine kwijt bent, en dat je besloten hebt je vriend mee te nemen.. Dat zijn geheel je eigen keuzes en daar valt de organisatie niets over te verwijten.

Commerciele beurs?? Ammehoela! hier is niets commercieel aan! ga dan eens naar de huishoudbeurs dat is commercieel.. dit is een beurs opgezet door iemand met liefde voor de suikerkunst, die dit wil delen met iedereen..

Bart.. op mij kun je weer rekenen volgend jaar!  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

219

Ik ben van mening: als je besluit om hier op deze forum je mening te uiten of dit nu kritiek is of niet, moet je ook openstaan voor de mening, reactie en dus ook de kritiek van anderen. Deze reacties hebben niet zo heel erg met professionileit te maken.
Pas als er via de officiele wegen naar de organisatie toe, en dus niet via dit forum, een klacht wordt gedaan en/of een mening wordt gegeven, mag je een professioneel antwoord verwachten.
Hier is naar mijn mening iedereen vrij om zn gevoel te uiten.
Sorry, moest dit ook even kwijt, zonder dat ik hier ook maar iemand mee wil aanvallen.. echt niet..  ;)

Your cake-wish is my challenge!

220

Bommeltje schreef:

Hmmm...  O-)

Ik had al gereageerd, maar naar aanleiding van 1 bepaald onderwerp wil ik nog wel iets melden...

Drukte.. dames dames, GENIET ervan!! kijk om je heen als je op zo'n beurs bent en geniet van al die dames (en enkele heer) die dezelfde hobby hebben!! Geniet van het feit dat een ieder die je daar ziet dezelfde passie heeft!

Het is een beurs, daarbij kunnen mensen (en niet alleen forum leden maar er zijn er nog zo velen die hier alleen lezen, of in stilte genieten van hun hobby) hun passie delen, het gaat niet alleen om het inkopen van goedkope beurs aanbiedingen, zie dat als leuke bijkomstigheid. Geniet van het feit dat je gezichten bij namen kunt leren kennen, dat je mensen leert kennen die je anders wellicht nooit had leren kennen. Dat je wellicht zelfs vriendschappen aangaat wat anders nooit gebeurd was..

We hebben niet veel van deze beurzen, mensen kijken hier rijkhalzend naar uit! ze zien hun taartdinnetjes weer  :lol:  En jah.. bijna alle beurzen zijn druk, omdat ze maar beperkt open zijn, maar 2 dagen tenslotte..

Bart kan toch van te voren niet inschatten hoeveel mensen er komen, en kan ook niet van te voren aangeven goh, deze mensen mogen op zaterdag komen en deze mensen op zondag. Wat willen jullie dan? Dat hij een beperkt aantal entree bewijzen verkoopt per dag?

Als je weet dat je niet tegen druktes kan, dan weet je bijna ook wel zeker dat het hier te druk zal zijn..

Voor de overige zaken, geniet, ervaar,.. en zorg dat je voldoende tijd hebt om meerdere rondjes te doen zodat je alles kunt zien!

Over reiskosten.. ehh  :s  Ga me nou niet vertellen dat je het bart kwalijk neemt dat je besloten hebt om 3 uur in de auto hebt gezeten en benzine kwijt bent, en dat je besloten hebt je vriend mee te nemen.. Dat zijn geheel je eigen keuzes en daar valt de organisatie niets over te verwijten.

Commerciele beurs?? Ammehoela! hier is niets commercieel aan! ga dan eens naar de huishoudbeurs dat is commercieel.. dit is een beurs opgezet door iemand met liefde voor de suikerkunst, die dit wil delen met iedereen..

Bart.. op mij kun je weer rekenen volgend jaar!  :Y

Helemaal mee eens Bommeltje..  :Y

Your cake-wish is my challenge!

221

Druk, druk, druk, druk....

Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe druk het nu echt geweest is. Weet niet of er al cijfers bekend zijn.
Hoeveel mensen zijn er geweest. Zaterdag en zondag????

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

222

Ik had volgens mij een kaart nummer met iets in de 500 er op .. en ik kwam rond 13.00 aan op zaterdag middag... volgens mij best druk! :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

223

Ik ben niet geweest, mede omdat ik niet zo lang wil rijden voor een beurs en idd de drukte.
Op zich is drukte niet zo erg en voor een beurs juist goed, maar ik kan me ook heel goed indenken dat als je hoge verwachtingen van een beurs hebt en ook veel dingen wilt zien. Het je erg tegenvalt als je na 20 euro entree (2 pers.) een uur later alweer buiten staat en nauwelijks iets hebt kunnen zien, omdat anderen staan te drukken.
Ik ben zelf ook zo van op mijn beurt wachten, maar helaas is niet iedereen zo. Ik kan me daar over heen zetten, maar helaas niet iedereen.
Ik denk persoonlijk dat nu alles wel gezegd is.

Het was druk, voor sommigen duur, maar voor de meesten ZEER geslaagd.

224

Ik heb inmiddels dit topic terug/verder (net hoe je het noemen wilt) gelezen, weinig forumtijd momenteel vandaar nu pas, en om nu te typen dat dit mijn laatste berichtje op het forum is, gaat me te ver, vooral omdat ik dat bepaalde personen niet gun. Verder vind ik het forum namelijk gewoon veel te leuk! En bepaalde personen die negeer ik in het vervolg gewoon :+. Jammer misschien, dat al die dingen die inmiddels, na ze op de beurs in het echt gezien te hebben, op mijn verlanglijstje staan, dan wel elders besteld worden.

Conclusie: (en meteen een vraag beantwoorden die ik op pagina 7 ofzo voorbij zag komen), ja je mag hier blijkbaar alleen maar vertellen hoe geweldig het was, en anders schijn je maar weg te moeten blijven :+

Verder laat ik het hierbij, ik post niet meer in dit topic. Aangezien het inmiddels allang niets minder dan moddergooierij is.

:x

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

225

Bommeltje schreef:

Hmmm...  O-)

Ik snap niet waarom jullie blijven zeggen dat het niet commercieel was. Als je er kon kopen was het een commerciele beurs. Punt-uit.