176 Laatst bewerkt door Keksi (10-05-2010 06:36)

Re: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

Ik heb alle reacties gelezen en er zijn bijna geen negatieve reacties geweest, druk en duur.

177

en ik, ik kijk uit naar de volgende freubeldag bij Marije in september; meiden, houdt jullie agenda in de gaten!

Dan weet je zeker, dat je buurvrouw ook van het forum is en dan hoef je niet te gissen!
Het wordt vast net zo gezellig als vorig jaar!!!

Groetjes, Dorothea.

178 Laatst bewerkt door kwebbeltje (10-05-2010 06:36)

Etspaghet schreef:

Bovenstaande is voorlopig even mijn laatste berichtje op het forum.

Groetjes allemaal!

En onthou dat ik nooit nergens kwade bedoelingen in de zin heb gehad....

dit zou ik heel erg jammer vinden, en zoals ik jou (virtueel dan) ken heb ik nooit het idee gehad dat jij kwade bedoelingen zou hebben. dat denk ik trouwens ook niet echt van anderen die hun negatieve ervaringen hebben geuit....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

179

karla schreef:

tss zie ik net bij t & d dat ik 14 euro teveel voor mijn minipannetjesset heb betaald :s

ik had een mailtje naar ellen gestuurd,maar foutje van mijn kant,die van T & D is kleiner,die was bij haar ook goedkoper,ik weer opgelucht :Y  :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

180 Laatst bewerkt door Vlinder1984 (10-05-2010 07:03)

Pooh schreef:

Ooow, ik heb nog een puntje :+
Het is zo gemeen om een aantal enorme chocoladehazen neer te zetten en dan een bordje dat je er niet aan mag komen!!!!

:lol:

Daar sluit ik me bij aan  :lol:

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

181

Etdpagghet..  :nooo  Dat zou ik heeeeeeeel erg jammer vinden. Geniet te veel van je creaties. Niet doen hoor!

Voor mij was het duidelijk te lezen dat je nooit kwade bedoelingen hebt gehad. MI had Bart het even anders kunne formuleren en hopelijk komt hij heir nog even op terug naar jou toe om te bevestigen wat een aantal anderen aangeven, dat hij het anders bedoelde dan over komt.  Volgens mij is het hele drama ten slotte daarmee begonnen.

Knuffel van mij en geniet van je uitzicht *jaloers*.

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

182

Ik had begrepen in een ander topic dat de boekjes van Tal Talim ook verkocht zouden worden?

Heb hier naar gezocht, maar niet gevonden.
Weet iemand of ik niet goed heb gekeken, of is het toch niet gelukt om de boekjes te verkopen?

183 Laatst bewerkt door Lautje. (10-05-2010 08:22)

Ik denk dat niemand in dit topic kwade bedoelingen heeft :) Mijn berichtje was vooral bedoelt om Bien even een hart onder de riem te steken. Ik kan me goed voorstellen dat mensen zo'n drukke beurs als negatief ervaren, terwijl een ander dit weer heerlijk vindt! Ieder zijn mening, en het zou jammer zijn dat door dit, er mensen zijn die zich niet meer willen laten zien op het forum :( Het is hier altijd zo ontzettend gezellig!! En ja, er is wel eens een discussiepunt, maar ook dat waait weer over en dan zijn we ook weer één grote groep! We zijn tenslotte allemaal een lekker stel taartdozen/mutsen :D

Groetjes Laura!

184

Etspaghet schreef:

Bovenstaande is voorlopig even mijn laatste berichtje op het forum.

Groetjes allemaal!

En onthou dat ik nooit nergens kwade bedoelingen in de zin heb gehad....

En dat is weer iemand minder op het forum heel jammer Etty !!!! want je maakt van die mooie dingen kop op meid in Nederland mag je nog steeds je mening geven ..............

Gooi je energie in je taarten daar ben je goed in !!! :Y

185

Johanna schreef:

Ik had begrepen in een ander topic dat de boekjes van Tal Talim ook verkocht zouden worden?

Weet iemand of ik niet goed heb gekeken, of is het toch niet gelukt om de boekjes te verkopen?

Die lagen bij de stand van Bart. Maar Bart had niet altijd tijd om daar te zitten. Toen ik er was zaterdagmiddag was had hij al niet veel meer, dus misschien waren ze al op toen jij kwam.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

186

Begrijp ik nu goed dat klanten zó aangesproken worden hier?
Begrijp ik nu goed dat je hier alleen maar mag zeggen dat het geweldig was?
Ik ben oprecht verbaasd dat er geen ruimte is voor iemand die dit minder positief ervaren heeft....
Hoe aantrekkelijk stel je je nou op als verkoper? Moeten mensen bijvoorbeeld naar een bepaalde winkel toewillen als ze zien hoe ondernemers hiér reageren? Nadat deze klanten dáár geld naartoe hebben gebracht?
Natuurlijk is er niets mis mee om je verdedigen tegen kritiek maar dat had écht heel anders gekund, stukje proffessioneler ook....

Groetjes Melanie

187

lune schreef:

Had dan gewoon gezecht oh ben jij lune ik ben arianne dan had ik het geweten :lol: waarom doen mensen dat nou gewoon niet.......

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83065

dit bedoelde ik gister, misschien kan je het alsnog zelf proberen?
(zeker als je er meerdere nodig hebt)

Hahahaha, ja stom, maar dat durf ik dan weer niet zo :o  :lol:
Heel erg bedankt voor het filmpje. Je had het al goed uitgelegen maar nu is het helemaal duidelijk. Super :thumb:
Doei doei.

188

Ook ik heb dit hele topic gelezen....
Normaal ben ik niet zo van 'mijn mening geven', maar nu ga ik het toch doen.
Ik vind de manier hoe Bart en Bien hun mening be-argumenteren verre van netjes, haast vijandig.
Etty gaf gewoon aan wat zij minder vond aan de beurs, niks mis mee.
Het zou toch wat zijn als je alleen mag zeggen wat de ander wil horen.
@Bart, hoe kan een 'niet standhouder' nou ruiken wat voor grapjes jullie onderling hebben? Ook ik vond je reactie ronduit bot en onbeschoft.
@Bien, zoals ik jouw posts lees, proef ik veel emotie. Je was moe na de beurs en trekt je alles te persoonlijk aan. Het is jouw eigen keus om op de beurs te staan. Alle bijkomende stress en zorgen moet je voor je eigen rekening nemen, en niet bij diegene droppen die het iets minder vond...
Ik in ieder geval had je raad opgevolgd.
Vorig jaar ben ik geweest, en vond het zelf voor de 4 uur durende reis (2 uur heen en 2 uur terug) niet de moeite waard om weer te gaan. Niet iedereen heeft taartvriendinnen die ze op de beurs weer treffen...

Maar om een lang verhaal kort te maken  :+ , iedereen mag zijn mening geven, goed of slecht (van dat laatste kan men alleen leren ;)

@Espaghet, laat je niet gek maken! Gewoon blijven posten  :thumb:

pluk de dag!

189 Laatst bewerkt door wendy (10-05-2010 10:09)

Nou dames, bedankt voor de gezelligheid weer.  :Y
Ik heb het erg gezellig gehad en doordat ik maar 2 uurtjes per dag demonstreerde goed de tijd gehad om bij te beppen met veel taartdinnetjes. :D
Ik heb er als vrijwilliger niets mee verdiend, maar men.... wat is mijn knip weer leeg geworden. :D :lol: Dacht dat ik alles al had, maar er kon nog meer bij.  :+

Meiden die meegedaan hebben met de wedstrijd, gefeliciteerd, of je nou in de prijzen gevallen bent of niet ik vond er echt toppers tussen staan.  :thumb:

Tuurlijk waren er dingen minder goed gegaan dan bedoeld en gaat soms niet alles zoals je graag zou zien. Ik heb er veel waardering voor dat iedereen in ieder geval zijn beste beentje heeft voorgezet en dat er zo altijd weer ruimte is voor verbetering.
Laten we het met zijn alle fijn en gezellig houden en die ruimte voor verbetering gewoon geven.

Deze beurs was de 2e in lijn en de eerste wedstrijd.
Ik kan me bij nog geen een beurs heugen dat dat meteen op rolletjes verliep hoor. ;)
De lol was er uiteindelijk toch niet minder om?
Mail je verbeterpuntjes gewoon daarheen waar ze er iets mee kunnen en nog beter, geef naast kritiek ook eens een tip aan hoe het mischien beter zou kunnen?
Mischien word er niets mee gedaan, maar aan de andere kant kan er soms voor de organisatie een super tip bij zitten. :Y

Drukte kunnen we niets aan doen, een lege beurs is een mislukte beurs.
En ik kan ook in niemands knip kijken dus wat de ene duur vind is voor een ander een prikkie.
Laten we vooral iedereen in zijn waarde hoe de ervaring ook geweest is. :)
Etty, de wat felle reacties waren volgens mij door de escalatie de erop volgde en niet eens op jou opmerking, laat het maar wat overwaaien.
De reactie van bart kwam op mijn ook niet heel lief over maar toen ik het nog eens las dacht ik aan de reklame van de landmacht en snapte het grapje erdoorheen wel.
Mijn humor word ook wel eens niet begrepen, ik vrees dat bart daar ook last van heeft. ;)
Gescheven tekst is soms moeilijker te interpeteren, vandaar de grote hoeveelheid smilies in mijn berichtjes altijd.
(+ je kunt geloof ik ook aan smilies verslaafd raken. :O ;) )

Hoe dan ook. Ik ben dol op het forum en mede taartdozen en ik hoop dan ook dat het hier gezellig blijft. :D

190

IK vond het erg leuk om eens zoveel vrouwen(en enkele man hiih) te zien met allemaal dezelfde hobby

IK heb lekker heel veel centjes voor moederdag uitgegeven

IK vloog op de stand van frances mc maughton af voor dr boekje&baby mold&handjes,voetjes  :D

IK bij de dlt de dames achter de namen heb kunnen zien

IK bij bien mooie uitstekers heb gekocht

IK nog mooie patchworkcutters en nog een heleboel heb gekocht  :lol:

IK het jammer vind dat het een feit was dat het druk was en dat je daardoor alles niet goed kon bekijken

IK het snap dat mensen vd beurs en de standhouders dit persoonlijk aantrekken omdat ze zo hun best hebben gedaan

MAAR dit niet persoonlijk bedoeld was !

IK vind dat deze topic was geopend voor ieders mening over de beurs

en meer niet

IK was er blij mee , heb weer ingeslagen en leuk om weer dames vd freubel  te zien  :Y

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

191

ja Wendy, goed gezegd! Ik was blij jou op deze manier een keer aan het werk te kunnen zien! Een ws kan ik echt niet bekostigen; tot gauw weer!

Groetjes, Dorothea.

192

ik was zaterdag op de beurs en in het begin had ik zoiets van...ohjje die drukte .ik kon nergen fatsoenlijk bij om te kijken.
maar we hebben de beurs eerst helemaal rond gelopen en toen zijn we weer overnieuw begonnen en toen was het gelukkig minder druk, en heb ik veel gekocht en ff gekletst met bien en lune, ik kon ze helemaal niet net als de rest van hier dus dat was wel heel erg leuk
waarschijnlijk weten bien en lune niet eens wie ik was
ik was er met mijn vriend en je heb mn naam op geschreven zodat je me zou mailen voor die bloem en die rechthoekige uitstekers.
weet niet of er nu iets daagt hoor haha
maar je had het goed voor elkaar bien en daar mag je erg trots op zijn, en ja.....er zijn mensen bij die moeten gewoon iets te klagen hebben.
moet je je ook niet aan storen hoor.

dikke knuf voor jullie

anke

193

Dot schreef:

ja Wendy, goed gezegd! Ik was blij jou op deze manier een keer aan het werk te kunnen zien! Een ws kan ik echt niet bekostigen; tot gauw weer!

Graag gedaan, het was ook leuk. :)
Op de volgende beurs zal je me weer boetserend aantreffen.
Toch mijn grote liefde.  :Y
Dat zat er bij deze beurs helaas even niet in, zo zie je ook de demonstratrices krijgen het soms niet zoals ze willen. ;)
Hoe dan ook, ik heb me goed vermaakt en heb meteen eens gewerkt met veel uitstekers die thuis nog ongeopend in de la liggen.  :lol:  :P

194

Pooh schreef:

Ooow, ik heb nog een puntje :+
Het is zo gemeen om een aantal enorme chocoladehazen neer te zetten en dan een bordje dat je er niet aan mag komen!!!!

:lol: (gelukkig was MJ er nog ;))

ja ja, ik heb je wel gezien. http://members.home.nl/p-verheijen/images/015.animatiesmiley1401_1500/1491animatedsmiley.gif

195

wendy schreef:

Nou dames, bedankt voor de gezelligheid weer.  :Y
Ik heb het erg gezellig gehad en doordat ik maar 2 uurtjes per dag demonstreerde goed de tijd gehad om bij te beppen met veel taartdinnetjes. :D
Ik heb er als vrijwilliger niets mee verdiend, maar men.... wat is mijn knip weer leeg geworden. :D :lol: Dacht dat ik alles al had, maar er kon nog meer bij.  :+

Meiden die meegedaan hebben met de wedstrijd, gefeliciteerd, of je nou in de prijzen gevallen bent of niet ik vond er echt toppers tussen staan.  :thumb:

Tuurlijk waren er dingen minder goed gegaan dan bedoeld en gaat soms niet alles zoals je graag zou zien. Ik heb er veel waardering voor dat iedereen in ieder geval zijn beste beentje heeft voorgezet en dat er zo altijd weer ruimte is voor verbetering.
Laten we het met zijn alle fijn en gezellig houden en die ruimte voor verbetering gewoon geven.

Deze beurs was de 2e in lijn en de eerste wedstrijd.
Ik kan me bij nog geen een beurs heugen dat dat meteen op rolletjes verliep hoor. ;)
De lol was er uiteindelijk toch niet minder om?
Mail je verbeterpuntjes gewoon daarheen waar ze er iets mee kunnen en nog beter, geef naast kritiek ook eens een tip aan hoe het mischien beter zou kunnen?
Mischien word er niets mee gedaan, maar aan de andere kant kan er soms voor de organisatie een super tip bij zitten. :Y

Drukte kunnen we niets aan doen, een lege beurs is een mislukte beurs.
En ik kan ook in niemands knip kijken dus wat de ene duur vind is voor een ander een prikkie.
Laten we vooral iedereen in zijn waarde hoe de ervaring ook geweest is. :)
Etty, de wat felle reacties waren volgens mij door de escalatie de erop volgde en niet eens op jou opmerking, laat het maar wat overwaaien.
De reactie van bart kwam op mijn ook niet heel lief over maar toen ik het nog eens las dacht ik aan de reklame van de landmacht en snapte het grapje erdoorheen wel.
Mijn humor word ook wel eens niet begrepen, ik vrees dat bart daar ook last van heeft. ;)
Gescheven tekst is soms moeilijker te interpeteren, vandaar de grote hoeveelheid smilies in mijn berichtjes altijd.
(+ je kunt geloof ik ook aan smilies verslaafd raken. :O ;) )

Hoe dan ook. Ik ben dol op het forum en mede taartdozen en ik hoop dan ook dat het hier gezellig blijft. :D

You go girl!!

Your cake-wish is my challenge!

196

Ik ben niet geweest maar zo te horen vonden de meeste het leuk.

Maar de reacties over en weer als iemand kritiek heeft vind ik werkelijk enorm onprofessioneel. Het is niet zo dat de hele beurs afgekraakt word ofzo maar iemand heeft iets op een bepaalde manier ervaren. Het is toch niet zo dat je je alleen positief mag uitlaten over iets, we leven gelukkig in nederland niet in china.. Ik kan mij voorstellen als je 3 uur in de auto zit en 20 euro moet betalen om binnen te komen en dan in een stampvolle hal staat waar je nergens goed bij kunt, dat best een teleurstelling is. Dat bepaalde dingen zoals toegangsprijs en locatie een reden hebben kun je ook op een normale manier uitleggen. De klant is koning als je iemand het gevoel geeft serieus te kijken naar wat hij of zij zegt (maar je kunt niet alles veranderen helaas) houd iemand er een beter gevoel aan over en zet je je zelf ook niet zo slecht neer.. je kunt nooit iedereen tevreden stellen maar je kunt wel iedereen het gevoel geven serieus genomen te worden. Als er nu gewoon gereageerd was dan was het algemene beeld van de beurs veel positiefer geweest dan nu. Volgens mij vonden de meeste het heel leuk maar krijgen mensen door deze onprofessionele discussie toch een nare nasmaak.. Zo graaf je toch een beetje je eigen graf natuurlijk want je wil wel dat deze mensen volgend jaar weer terug komen.

Van sommige dingen die ik lees denk ik ook van hm dat klinkt als of het gewoon inderdaad niet goed geregelt was.. Dingen als een wedstrijd en de jury, dat moet gewoon goed zijn die datum is al maanden bekent. Een gebouw dat ongeschikt is voor mindervalide en mensen met kinderwagens dat is een aandachtspunt waar men serieus naar zou moeten kijken. Soms word je eigen succes een valkuil, als de ruimte te klein word voor het aantal mensen is het zeker de moeite waard om naar een andere lokatie te kijken (wat niet meteen wil zeggen dat het ook op een andere lokatie komt).

197

Ik ben zaterdag geweest. Vond het echt super!! Ok het was druk 's ochtends volgens mij viel het 's middags wel mee. Ik ben van 10.45 uur tot 17.15 uur aanwezig geweest. Vanaf 13.00 uur heb ik alleen maar workshops gedaan. een Ernie geboetseerd, bloemen gemaakt en een beertje van marsepein gemaakt bij Bart. (marsepein was erg lekker!!!)
Vond het super en bedankt voor het organiseren. Ik hoop dat het er volgend jaar weer is want dan kom ik weer!!!!

groetjes,

Sandra :)

198 Laatst bewerkt door chellie (10-05-2010 14:40)

shopgirl schreef:
chellie schreef:
shopgirl schreef:

Mickey Mouse staat achterop met de tekst disneyland paris en ja kort haar beetje rood/bruinachtig en ik ben niet zo groot  :D

Dan stond je inderdaad naast me in de rij... Ik was met een vriendin en haar dochter van 8. Ik stond naast je. Wel lang, zwarte bodywarmer, blond krullend haar...hihi wat grappig.. :D

:o zou het dus gewoon echt niet meer weten haha had jij het toevallig over die gele ford ka dat ie van iemand van hier was want ik moest daar stilletjes wel over lachen  :D

hahaha :lol:  dat was ik inderdaad..........wat grappig zeg... ik zag iemand voor me ook gelijk iemand omkijken toen ik het over die Ka had...

199 Laatst bewerkt door Johanna (10-05-2010 12:07)

Ottolien schreef:
Johanna schreef:

Die lagen bij de stand van Bart. Maar Bart had niet altijd tijd om daar te zitten. Toen ik er was zaterdagmiddag was had hij al niet veel meer, dus misschien waren ze al op toen jij kwam.

Dank je wel voor je antwoord, Ottolien.

Ben bang dat ik, door omstandigheden waardoor ik véél te snel weer buiten stond (kind misselijk door de draaimolen), de stand van Bart volledig gemist heb.
Jammer, volgende keer beter.

Over de kritiek die hier geleverd word, kan ik maar 1 ding zeggen.

Het valt mij op dat Bart in veel berichtjes die over de beurs gaan en neigen naar kritiek, ook al voor de beurs, Bart heel erg snel in de verdediging schiet.

Ik denk de beurs Bart zijn "kindje" is en hij heel erg graag wil dat alles perfect verloopt. Logisch natuurlijk!
Dit neemt niet weg dat er dingen zijn die mensen graag anders zouden hebben gezien.

Probeer dan niet gelijk in de aanval/ verdediging te schieten. Je hoeft je ook niet te verontschuldigen oid, maar neem het mee in je evaluatie en pas hier je reactie naar je klanten op aan.

En nu lijkt het alleen nog maar over de drukte te gaan......
Dat is nou eenmaal niet anders, er waren genoeg standjes om te gaan kijken als het te druk was bij de stand waar je graag wat ail kopen. En anders, geduld..... We komen uiteindelijk voor hetzelfde doel, toch?
Probeer anders een gezellig praatje aan te knopen met nog een wachtende in de massa, voor je het weet wordt wachten nog gezellig.

Ik begrijp heel goed dat iedereen hier heel anders in is, natuurlijk. Ben zelf meer een "stille genieter" en kan de hele dag wel op zo'n beurs rondlopen en overal kijken, net zo lang tot ik het idee heb dat ik alles heb gezien en volledig "verzadigd" ben  :lol:

Ik hou meestal mijn mening liever voor mij, maar kon het nu toch even niet laten ;)

200

Hey,

Ik ben gister met 2 gezellige meiden, Nicolle en Krista, naar de sugarartshow in Alphen geweest. Mijn 1e taartenbeurs en wat heb ik er van genoten zeg. Ja, het was druk, maar ik heb toch alles kunnen zien. Zoveel leuke spulletjes gekocht en nog zoveel spulletjes te wensen. De Engelse dame die een demonstratie in de tent gaf; wat een schatje en wat een prachtige 'beestjes' maakte ze. Spullen zien, voelen en soms worden gedemonstreerd besluit je sneller aan te schaffen dan van een plaatje via een internetshop te bestellen. De beurs in Hilversum staat al dik in mijn agenda geschreven, ik wil daar echt naar toe. Ben nog niet lang bezig met de taartenhobby, maar wat heb ik er een plezier in. Ben helemaal happy het ontdekt te hebben.
Succes iedereen met het gebruiken van jullie nieuwe spulletjes die jullie van het weekend in Alphen hebben aangeschaft. Ik ga morgen een mould van Karen Davies uitproberen; de 3 roosjes op cupcakes en dan 'verven'.

Vriendelijke hobbygroet van Ineke