101

Re: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

Ottolien schreef:

Ik heb genoten van de beurs en vond het eigenlijk meevallen met de drukte. 's Middags was het al helemaal niet druk meer.
Ik heb alleen Mjam gemist :s . Die heb ik helemaal niet gezien.

mjam stond boven, achter de bar, aan de voorkant van het gebouw
een beetje verstopt ;)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

102

Ottolien, jou heb ik niet gezien gisteren, Fulya wel, die kwam net bij de groep staan toen ik weer naar binnen ging... ik zit nu nog na te genieten!
(Heb alleen bij mijn nieuwe mjam abonnement een lente-mjam meegekregen en die bleek ik al te hebben; iemand interesse???)

Groetjes, Dorothea.

103

Dot, ik wel denk ik.

Klinkt goed allemaal. Volgend jaar wil ik er ook bij zijn!

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

104

Bommeltje schreef:

Jeeeee Ik ben weer thuis...

Ik heb Bart gisteren een mailtje gezonden dat ik mij moest afmelden voor de wedstrijd.. er staat hier een halve taart op tafel en door persoonlijke omstandigheden lukte het me gewoon niet om er iets van te maken..  :o

Soms heb je van die weken dat alles tegen zit..
Ik kreeg een mailtje dat mijn deelnemersbewijs wel als toegang diende en na de berichtjes van Jax vannacht  :+  Ben ik dus toch heen gereden..

Het was druk, yep zekers maar lang niet zo ondoorgaanbaar als in Birmingham! Ik vond het leuk een grotere diversiteit aan deelnemende stands te zien, vooral het airbrushen vond ik echt geweldig!
Het enige jammere vond ik dat het boven niet toegankelijk is voor rolstoeldames, beneden was het toch redelijk beperkt en wellicht dat daar toch voor volgende keer een oplossing voor te bedenken is..

Rond een uur of 3 had ik het eigenlijk wel gezien maar werd door Pooh, Ottolien en Anstart overhaald om mee te gaan eten.. Met 3 andere dames, Heidi, Anstart en Ottolien lekker de stad in gegaan, (Dames bedankt voor de hulp bij de schoenen!!!  :P ze zitten heerlijk en zijn super sexy!!  :lol:  ) en daarna heerlijk gegeten in Alphen.. en het was  niet alleen heerlijk het was super gezellig..

Vond het leuk weer een hoop nieuwe gezichten te zien.. maar ook oude bekenden aan tafel!

Heb weer een geweldige dag gehad, Bart, dames.. Bedankt!

Hoi,

Het was inderdaad gezellig hè, ik heb er ook van genoten  :Y . Het was voor mij de 1ste keer dat ik zoiets heb gedaan en het is me zéér goed bevallen  :thumb:

Het eten was hartstikke lekker  :9  en dat is toch wel ff heel goed geregeld door Annemarie  :) . Wat een gekakel was het hé in 't restaurant, dat jonge stelletje dat achter ons zat heeft er geloof ik ook van mee genoten  :lol: .

Als je nog een keer schoenen wil gaan kopen zeg je het maar hoor  ;) , we adviseren je met liefde  O-) .

Groetjes, Heidi.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

105 Laatst bewerkt door Pooh (09-05-2010 11:58)

Mjam was duidelijk zichtbaar hoor, van buitenaf :D

Ik heb de uitgang genomen en doordat iedereen nog boven liep was het heerlijk rustig. Ondanks de drukte is het mij ook gelukt alles te zien. De trap blijft jammer, gelukkig ben ik wel even boven geweest op de krukken. 1 keer was ook wel genoeg. Overigens wel complimenten voor het personeel, ik werd gewezen op een ruimer toilet en als ik naar boven wilde kon ik hulp in roepen. Ik ben zelfs in de tent gehesen :lol:

Jammer dat mensen zich niet voor durven te stellen! Ik vind het altijd leuk om weer nieuwe gezichten bij de namen te plakken, al snap ik wel dat het best eng is.

Ooow en ik vergeet Annemarie nog te bedanken, het was top geregeld! Zelfs daar was er herkenning :lol:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

106

wendy schreef:
Fulya schreef:

Dag Dames,

wat heerlijk om zoveel verschillende meningen te lezen!
Omdat het zo druk was kun je eruit opmaken dat het zeer zeker een geslaagde beurs was.  :Y
Erg leuke demonstraties van een hoop mensen en leuke stands.

1 ding vond ik inderdaad ook erg jammer, maar dat had niets met de beurs te maken; dat er inderdaad maar heeeel weinig mensen met een badge opliepen, en ik voelde me af en toe een echte muts omdat ik de mijne wel op had..   :/ 
Gelukkig werd ik heel leuk aangesproken door Jax en die ene persoon waar Tirza het over heeft was ik volgens mij.
Vond het zo leuk wat ze tegen me zei dat ik er spontaan een rode kop van kreeg volgens mij :o
Maarr.. ik ben 's avonds mee uiteten gegaan en dat was supergezellig en blij dat ik een hoop mensen persoonlijk heb leren kennen. :Y
Ik wil hierbij dan ook alle dames en standhouders en organisatoren bedanken..

En dan laat ze de gratis douche en de jonge man die haar af kwam drogen nog weg uit het verhaal. :lol: :lol:
Dames, het eten was gezellig en de beurs ook, ga nu weer snel die kant op. :D

Ha ha, jaa heb er vannacht toch stiekum van gedroomd.. nee hoorrr geintjeeeeee.. :lol:

Your cake-wish is my challenge!

107

Niggi schreef:

Haaaiii..

Ik vond het echt leuk.
Volgend jaar ga ik weer mee met Fulya.
Door Fulya ben ik nu verslaaft aan taarten  :P

Groetjes

Hey lieve niggiiiiiieee, het is je gelukt!! Kussieee...

Your cake-wish is my challenge!

108

Heeeeeeeeeeeeeey Niggi,

Wat leuk dat je op het forum zit. Heel leuk dat je er gisteren bij was bij de "kakelclub"  :lol: .

Tot taart  ;) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

109

Ik ben gisteren geweest en ga straks weer. Ik wil namelijk mijn taart ook weer terug  :Y

Ik heb gebeld over de uitslag maar kan nog niets zeggen :shh: ...
De winnaars laten het vast wel horen hier op het forum

Straks ga ik weer met man en kind hoop weer veel bekende te zien:)

Het was inderdaad overmacht gisteren ook met jureren, maar veel hadden gewacht speciaal op de uitslag. Jammer, maar kon niet anders.
De ruimte was wat klein, maar er waren weer wel veel goede standhouders! Dus dat was super.

buiten even afkoelen en hup de drukte weer in...En dan buiten gelijk even bijkletsen met iedereen. Ach dat was zeker geen straf :lol:

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

110

Ik ben gisteren ook geweest.. En ik vond het leuk en gezellig..Niet zo'n grote onpersoonlijke hal maar een beetje een huiskamergevoel ik was wel vroeg en ja het was druk maar als het ergens te druk was ben ik gewoon eventjes ergens anders gaan kijken waar het op dat moment minder druk was. Het was jammer dat de pin was uitgevallen bij de hebshop daardoor kon ik m'n impressiematten niet meenemen..
Maar die worden vandaag voor me meegenomen  :thumb:
Verder heb ik gekocht:
- Eindelijk een sugargun!! (Was een beursaanbieding voor 22,50)
- een aantal dust's en glitters
- een abonnement op mjam!
- een heel klein dun paletmesje supperhandig (ook al geprobeerd)
- bakmixen
- en natuurlijk een Anneliesje!!

Ik vond het geweldig om naar de demonstraties te kijken die bloemen geweldig (Die mevrouw van cakecentral was ook zo aardig) en idd die mevrouw met die wiebel poppetjes in de tent was ook leuk!!

En de wedstrijdstukken... Geweldig helemaal leuk om te zien

Bart dankjewel voor een leuke taartervaring erbij en weer veel inspiratie.... Volgend jaar weer?!

Groetjes Esther
Hmm wanneer de volgende taart?!?!

111

tss zie ik net bij t & d dat ik 14 euro teveel voor mijn minipannetjesset heb betaald :s

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

112

dat is veel verschil! balen zeg!

Groetjes, Dorothea.

113

Ik ben gisteren geweest en vond het super!!  :thumb:
Ik heb geen last gehad van de drukte.
We waren er ook vroeg bij en ik ben meteen na het betalen van de entree door gelopen naar beneden.
Daar rustig rond gekeken, even buiten gezeten en weer naar boven.
Wat mij opviel was dat alle standhouders gewoon relaxt waren en vriendelijk! Ja, het was soms ook druk voor sommige stands maar inderdaad later in de middag kon je rustig nog een keer een rondje doen.
De ruimte is inderdaad niet groot maar wel prima benut!

Ook het personeel van Wiebel Biebel:complimenten voor jullie vriendelijkheid, zeker als je zo'n invasie der taartdozen over je heen krijgt!  :thumb:  Lekker eten en ook snel klaar!
En wat mij ook opviel bij Bien: leuke zakjes om je producten, leuk gepresenteerd, super netjes! :)

Het enige jammere was het weer, maar tja, daar heb je geen invloed op!
Ik heb genoten! :)

114

karla schreef:

tss zie ik net bij t & d dat ik 14 euro teveel voor mijn minipannetjesset heb betaald :s

Ja, het is mij gisteren ook opgevallen. Er waren meer producten die aangerpijsd waren ipv afgeprijsd  ;)
Gelukkig was het meeste wel gewoon iets goedkoper of een goede aanbieding.
Jammer van de koop, maar je gaat er vast plezier van hebben.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

115

Hoi hoi,

Ik ben ook gisteren naar de beurs geweest en ik vond het geweldig, dit mag van mij wel vaker in een jaar!
Het was idd wel druk 's ochtends, maar na twee uur kon je overal goed kijken!
En ik had het ook leuk gevonden als (meer) mensen badges op hadden gehad.(had het zelf ook niet hoor, gewoon niet over nagedacht van te voren!)

Groetjes,
Michelle

116

Ik ben gister ook geweest, M'n eerste ervaring met een taarten beurs. Tot op heden was er altijd wel iets waardoor ik niet kon.

Ik arriveerde om half 11 en jeetje wat stond er toen al een rij!!! Misschien had ik achter af beter wat later op de middag kunnen gaan ;-) Had het idee dat het toen ik weg ging al wat rustiger werd. Maar ach met wat geduld sta je vanzelf zo, dat je het allemaal kunt zien.

Idd heel erg druk, ik had onze jongste, Kathleen, op m'n buik en moest echt opletten dat ze niet  ff geplet werd. Helaas was de stand van de leukste taarten 'niet bereikbaar' had daar nog wat fondant en bak mix willen kopen maar heb snel besloten de webshop daar voor maar te raadplegen ;-)

Vond het wel heel leuk om een aantal van de "grote bekende namen" live te zien demonstreren. En wat een geweldige taarten waren er bij de wedstrijd ingeleverd, mijn grote respect!!!

Nog een kort praatje met Bart gemaakt. Begreep dat de laatste loodjes van de voorbereidingen op deze show niet moeiteloos zijn geweest en hem heel wat kopzorgen hebben bezorgd. Mijn complimenten dat je het  toch zo van de vloer hebt gekregen!
Het gedrag / gedrang van sommige dames kan hij ook niets aan doen.
(waarvan ik me niet kan voorstellen dat ze op dit forum zitten)

In 1 1/5 hr was ik 100 eur lichter (incl toegang), en helemaal gaar van de drukte, dus toen maar naar huis gegaan. Er stond thuis nog een stapel klaar om te decoreren. (die vervolgens geen taart wilde worden maar dat straks in de taarten parade)

aankopen:
Diverse kleurstoffen en dust, pme rose petal cutter, 2 boekjes, strikken mold, beurs aanbieding van frances mc Naughton (sweet multi mold, paint en waterbrush en een celshape mold.

Oh wat had ik graag een grotere beurs gehad :-) de stand van bien koop ik de volgende x leeg ;-)

groetjes alexandra

Groetjes Alexandra
http://www.lekkertaart.nl

117

Hallo allemaal

Ben gisteren naar de beurs geweest en heb het erg naar mijn zin gehad. Ik kan zelf alleen niet zo goed tegen grote massa's mensen dus dat was even wennen.... Heb volgens mij wel een aantal mensen van het forum herkend aan hun naamkaartje. Ben zelf net pas actief aan het worden op het forum en verlegen aangelegd dus geen mensen gesproken...
Heb aan het einde van de dag wel een hartig woordje gesproken met mijn bankrekening... :D Die was namelijk niet zo blij met mij.. hahaha
Ik wel erg blij met mijn aanwinsten...
daisy plungers
impressie mat
powder duster met sparkling powder
3 potjes glitter
suikerbloemetjes
fondant
bakmixen
en ook eindelijk mijn sugar gun!!!!

Complimenten voor de organisaties en de mensen achter de kraampjes die ook zorgden voor een goede sfeer...
Tot de volgende beurs

groetjes Michelle :Y

118

Hoi! Ik ben ook weer terug van de beurs en gelukkig was het niet zo druk als ik gevreesd had. Jammer waren de workshops net voor onze neus weg. Das een leer voor de volgende keer.
Wel lekker geshopt en veel gezien, voor een beginneling is er veel info te vinden, ik heb het naar mn zin gehad!

119

Ben ook net terug van de beurs. Ik vond het een enorm verschil met vorig jaar. Het was dit jaar super!! Ik heb genoten. Vorig jaar was ik binnen een uur weer thuis, maar vandaag ben ik de hele dag gebleven.

De workshops van Jan (orchidee) en Wendy (waterlelie) waren zeer geslaagd. De sfeer was leuk, ik kon overal goed de demonstraties zien. De engelse dames en heren waren super aardig, en demonstreerde precies waar je om vroeg.

Bart en vrijwilligers, het was een topdag :thumb:

120

Ik vond het ook een zeer geslaagde dag. Wij waren met het hele gezin gekomen en ook manlief en de kids hebben zich goed vermaakt. Het was niet zo druk vandaag, dus goed kunnen shoppen, veel kunnen zien, de airbrush-demonstratie was erg leuk, lekker kletsen met de standhouders, de wedstrijdinzendingen goed bekeken, lekker gekletst....................... kortom helemaal top!!!

Enne Bart het stukje marsepein is heeeeel erg lekker, dank je wel nog!

121

bibabakster schreef:

Ik ben gister ook geweest, M'n eerste ervaring met een taarten beurs. Tot op heden was er altijd wel iets waardoor ik niet kon.

Ik arriveerde om half 11 en jeetje wat stond er toen al een rij!!! Misschien had ik achter af beter wat later op de middag kunnen gaan ;-) Had het idee dat het toen ik weg ging al wat rustiger werd. Maar ach met wat geduld sta je vanzelf zo, dat je het allemaal kunt zien.

Idd heel erg druk, ik had onze jongste, Kathleen, op m'n buik en moest echt opletten dat ze niet  ff geplet werd. Helaas was de stand van de leukste taarten 'niet bereikbaar' had daar nog wat fondant en bak mix willen kopen maar heb snel besloten de webshop daar voor maar te raadplegen ;-)

Vond het wel heel leuk om een aantal van de "grote bekende namen" live te zien demonstreren. En wat een geweldige taarten waren er bij de wedstrijd ingeleverd, mijn grote respect!!!

Nog een kort praatje met Bart gemaakt. Begreep dat de laatste loodjes van de voorbereidingen op deze show niet moeiteloos zijn geweest en hem heel wat kopzorgen hebben bezorgd. Mijn complimenten dat je het  toch zo van de vloer hebt gekregen!
Het gedrag / gedrang van sommige dames kan hij ook niets aan doen.
(waarvan ik me niet kan voorstellen dat ze op dit forum zitten)

In 1 1/5 hr was ik 100 eur lichter (incl toegang), en helemaal gaar van de drukte, dus toen maar naar huis gegaan. Er stond thuis nog een stapel klaar om te decoreren. (die vervolgens geen taart wilde worden maar dat straks in de taarten parade)

aankopen:
Diverse kleurstoffen en dust, pme rose petal cutter, 2 boekjes, strikken mold, beurs aanbieding van frances mc Naughton (sweet multi mold, paint en waterbrush en een celshape mold.

Oh wat had ik graag een grotere beurs gehad :-) de stand van bien koop ik de volgende x leeg ;-)

groetjes alexandra

Hey heb je helemaal niet gezien ;) was er om 11 uur pfff toen al een rij we zijn toen we binnen waren eerst naar beneden gegaan en daarna pas naar boven.

Niet zo veel gekocht een boek bij bien, paislymat en pearl spray bij de leukste taarten. Een of anders standaard ding die in de tent stonden en natuurlijk een Anneliesje  en de "pip" vogeltjes. Ben ook wel een aantal bekende tegen gekomen maar ook ik een schijtert die niemand aan durfde te spreken alleen love to bake met Rafaela wat zij herkende mij weer ;) en ja Tirza ik zag hoe Lieke zichzelf aan je voorstelde ik stond ernaast  :o  (ik was diegene met krukken en wit vest)  Ik vond het wel heel erg druk maar erg gezellig. Iedereen bedankt die zijn best weer heeft gedaan dit jaar ik kijk uit naar volgend jaar.

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

122

@shopgirl: dan heb ik jou vast met Do zien praten?  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

123

Ik ben ook vandaag geweest. Wij waren er vrij vroeg. Ik ben met mijn man en dochter geweest. Me dochter (5jaar met haar cupcake jurk aan) heeft zich goed vermaakt in het speel paradijs en later met de cupcakes versieren.
Mijn man en ik zijn de beurs eerst boven over geweest we konden alles goed zien en konden gemakkelijk over de mensen heen kijken hi hi.. voordeel als je lang bent.

Ik heb erg leuke dingen gezien en ook gekocht. By Bien ook weer een aantal dingentjes... daar heb ik me wel even voorgesteld. Ik heb namelijk een keer in november haar hebshop bijna leeg gekocht hi hi... schaam me nog steeds diep hoor  :o  maar ja dan moet ze ook maar niet van die leuke dingen hebben!!!

Beneden was ook erg leuk, alles was goed verdeeld en veel demonstraties!!!!

Het was wel handig dat ik me man mee had... Er stonden bij nog al wat kraampjes veel mensen allemaal te wachten tot ze konden afrekenen!!!! :lol:
Dat vond ik wel zonde van me tijd dus zette ik me man in de rij  :D

Tot slot vond ik het de leukste moederdag die ik tot nu toe mocht ervaren!!! (ben nu 5 jaar mama)

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

124

irenebandi schreef:
karla schreef:

ik heb ook een tijdje bij tirza staan kijken,ik vroeg nog of je dat fijne parelrandje al in een mold had,maar helaas :lol: heb toen die met drie en de kroon gekocht
en nog veeeeeeeel meer,het meest blij ben ik met mijn duurste aankoop van vandaag,een set om minitaartjes te bakken
verder heb ik even met jax staan kletsen,marianne gevraagd hoe t ging en toch....op het forum ben je vrijer,ik zag nog meer bekende gezichten en toch ga je ze niet aanspreken
op de terugweg bij ikea nog een schort en theedoeken gekocht
een leuke dag,maar de beurs had groter mogen zijn

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/031.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/032.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/033.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/035.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/038.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/030.jpg

Ik en mijn man staan op jou laatste foto !!!  :D

:lol: Ik sta er ook op! Rechtsonderin, alleen nog mijn oor en donkere haar. Die blonde met dat lange haar is mijn vriendin.

125 Laatst bewerkt door smollebulle (09-05-2010 18:24)

Oh ja, ik heb love-to-bake een handje gegeven en Rafaella bij de kleurtjesmeneer in de tent.

Maar ik heb mezelf maar voorgesteld als Ineke. Smollebulle is ook zo achterlijk om te zeggen :o