Ik ben gister ook geweest, M'n eerste ervaring met een taarten beurs. Tot op heden was er altijd wel iets waardoor ik niet kon.
Ik arriveerde om half 11 en jeetje wat stond er toen al een rij!!! Misschien had ik achter af beter wat later op de middag kunnen gaan
Had het idee dat het toen ik weg ging al wat rustiger werd. Maar ach met wat geduld sta je vanzelf zo, dat je het allemaal kunt zien.
Idd heel erg druk, ik had onze jongste, Kathleen, op m'n buik en moest echt opletten dat ze niet ff geplet werd. Helaas was de stand van de leukste taarten 'niet bereikbaar' had daar nog wat fondant en bak mix willen kopen maar heb snel besloten de webshop daar voor maar te raadplegen 
Vond het wel heel leuk om een aantal van de "grote bekende namen" live te zien demonstreren. En wat een geweldige taarten waren er bij de wedstrijd ingeleverd, mijn grote respect!!!
Nog een kort praatje met Bart gemaakt. Begreep dat de laatste loodjes van de voorbereidingen op deze show niet moeiteloos zijn geweest en hem heel wat kopzorgen hebben bezorgd. Mijn complimenten dat je het toch zo van de vloer hebt gekregen!
Het gedrag / gedrang van sommige dames kan hij ook niets aan doen.
(waarvan ik me niet kan voorstellen dat ze op dit forum zitten)
In 1 1/5 hr was ik 100 eur lichter (incl toegang), en helemaal gaar van de drukte, dus toen maar naar huis gegaan. Er stond thuis nog een stapel klaar om te decoreren. (die vervolgens geen taart wilde worden maar dat straks in de taarten parade)
aankopen:
Diverse kleurstoffen en dust, pme rose petal cutter, 2 boekjes, strikken mold, beurs aanbieding van frances mc Naughton (sweet multi mold, paint en waterbrush en een celshape mold.
Oh wat had ik graag een grotere beurs gehad :-) de stand van bien koop ik de volgende x leeg 
groetjes alexandra