76

Re: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

Ik denk dat ik vandaag maar niet naar de beurs ga :think: .

77

Jup ik was er ook, volgens mij heb ik Rafaela gezien en José en natuurlijk de mensen achter de stands.
Het was heel druk, ik zei nog tegen Bart dat hij het te klein had opgezet, dat vatte hij geloof ik niet zo goed op, ik bedoelde het echter als compliment :o
Mocht je iemand debiel hebben zien lopen met lompe bergschoenen aan, dan was ik dat met mijn zere teen... en toch naar de beurs gaan he?
Ik heb ook van alles gekocht, bij Bien, DLT, Ellen (of Elles?) en nog meer.
Ben reuze blij met mijn schoenuitstekers!

Ook Mjamtaart lid geworden ofhorse..

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

78

Dus Bart: mocht je je geergerd hebben aan die trien met haar opmerking, dat was ik en ik bedoelde het goed. Het was zo'n succes met al die drukte!
Maar met een zere teen was ik wel bang dat iemand er bovenop ging staan, dus volgende keer stalen neuzen aan.. :lol:

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

79

Keksi schreef:

gewoon gaan!!!! maar dan lekker 's middags...vandaag was ik er vanaf een uur of 1 en dat was goed te doen
de mensen achter de kramen zijn stuk voor stuk enthousiast maar niet drammerig/verkoperig
er staan stands waar ik nog nooit van had gehoord
veel mooie voorbeelden van taarten, zowel van de wedstrijd als bij diverse stands, ook leuke marsepein-figuren
weet niet of je uuuuuren moet reizen (ik wel) maar overweeg het nog eens!

groet Franka

~~~een beetje raar is zo gek nog niet~~~

80 Laatst bewerkt door his (09-05-2010 00:02)

franka schreef:
Keksi schreef:

gewoon gaan!!!! maar dan lekker 's middags...vandaag was ik er vanaf een uur of 1 en dat was goed te doen
de mensen achter de kramen zijn stuk voor stuk enthousiast maar niet drammerig/verkoperig
er staan stands waar ik nog nooit van had gehoord
veel mooie voorbeelden van taarten, zowel van de wedstrijd als bij diverse stands, ook leuke marsepein-figuren
weet niet of je uuuuuren moet reizen (ik wel) maar overweeg het nog eens!

groet Franka

Inderdaad gewoon gaan! :Y
Niet meteen 's morgens, maar lekker tegen de middag, hebben wij ook gedaan en ik vond het echt niet superdruk.
We hebben heerlijk overal kunnen kijken en met bekenden kunnen bijkletsen! :)
Ook denk ik dat het morgen sowieso een stuk rustiger zal zijn ivm moederdag...
Veel plezier als je besluit wel te gaan! :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

81

RedRose18 schreef:

dat denk ik dus ook altijd... straks vinden ze me alleen maar lastig ofzo... :o

ja dat wel........:lol: ....geintje, maar ik heb je wel aangesproken bij Bien achter de stand

Alles goed???? nee 3 fout

82

ik heb een hele goedkope beurs gehad, ik heb een anneliesje gekocht :D ,maar ja ik stond dit keer ook achter de stand van Bien

Ik heb veels te veel mensen gezien.......zonder naamplaatje en die zich ook niet even voorstelde........zo jammer, het maakt je gewoon makkelijker aanspreekbaar als je je naam op hebt (en ik ben niet verlegen :D)

Ik ben vorig jaar ook geweest, toen was er alleen beneden en zonder extra tent erbij, dat was toch echt wel even anders en beter geregeld dit jaar.

vorig jaar was het weer dan weer wel beter geregeld ;) de ruimte buiten werd volledig benut :D maar ja daar kon Bart ook niets aan doen.

We hebben het idd enorm druk gehad en soms stond er een hele meute, maar 's middags werd het echt wel rustiger en kon je gewoon rondkijken.

Het enige jammere vind ik dat ik dat het morgen moederdag is, anders had ik met liefde morgen ook bij Bien gestaan.
Misschien dat het toch ookwel weer scheelt met de drukte, maar dat is afwachten.

Dus Bart......volgend jaar liever niet in het moederdag weekend, dan kan ik er gewoon 2 dagen bij zijn :D

83 Laatst bewerkt door Etspaghet (09-05-2010 07:49)

Inderdaad,  voor jou een shirt met het vakje  Ongeschikt...............
Nergens heb je zoveel verschillende traders bij elkaar als hier gehad,  10,- incl. consumptie................. Ongeschikt.............

mpbart.

mpbart.

Nou Bart, doe even normaal...
Het was helemaal nergens een aanval naar de organisatie hoor..??? Ik had mijn vriend meegenomen omdat die nog naar een speciale winkel in Alphen wilde voor zíjn hobby.
Dus ik kon kiezen of hem in de auto laten zitten wachten, of meenemen, voor iemand die er niet zoveel te zoeken had viel het dus wel wat duur uit eerlijk gezegd en omdat we er uiteraard ook net op het drukste moment waren.. Leermoment voor een eventuele volgende keer.
En die consumptie was al snel genuttigd omdat ik ruim anderhalf uur hiervoor in de auto heb gezeten!!

En ja het was mijn eerste beurs, en nee ik wist niet wat ik kon verwachten, en ja ik ben ENORM verlegen en nee ik kan niet tegen een hele hoop mensen in een kluitje op mekaar. (dat heeft toch ook een naam?)

Je hoeft me niet zo'n trap na te geven omdat ik een wat mindere ervaring had bij zo'n beurs.......... Dat vind ik onterecht.

Want mijn mindere ervaring is puur persoonlijk en heeft niets te maken met de mensen die er hard voor gewerkt hebben.

Ik weet heus wel hoeveel organisatie er komt kijken bij zo'n beurs door jou en de standhouders om er een mooie beurs van te maken en ik neem aan dat dat geslaagd is voor een heel groot deel van de bezoekers! Jullie kunnen toch terugkijken op een super geslaagd evenement of niet??? Er is toch geen groter compliment dan dat er zoveel mensen komen kijken?

Sorry maar ik moest hier nog even op reageren omdat ik me zwaar kut voel na die opmerking.

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

84

Heb helemaal geen ervaringen met beurzen dus ga daar mijn mening vooral niet over geven. Maar de opmerking van Bart is idd heel erg lelijk! Zo op de man (vrouw) spelen omdat iemand zijn persoonlijke mening geeft? Een beetje respect voor elkaar mag wel.

Dus Etspaghet een dikke knuffel van hieruit!

85

Vandaag naar de beurs, gezellig!
Hopelijk (voor de bezoekers, niet voor de standhouders) is het minder vol dan gisteren.
Ik hoop op veel babbeltjes met forumleden. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

86

Etty, Bart legt uit waarop de prijs van het kaartje is gebaseerd en dat je naar verhouding (vergeleken met andere beurzen) er vrij veel voor krijgt. Dat ongeschikt wat in zijn bericht haalt, heb jijzelf ook in je bericht staan, en bart maakt er een grapje van omdat de crew van Zegerplaza allemaal met zo'n shirt liepen met geschikt/ ongeschikt.
Alleen gebruikt bart geen smileys, waardoor je even na moet denken over zijn bericht, maar zo kwaad bedoelt hij het echt niet.
etty,  http://hondenhuys.nl/forumsmilies/knuf001.gif

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

87

o ja:

Chantelle schreef:

en de nieuwe Cake Central op terug weg naar de MC Donalds

waar lagen die dan?? Ik heb niemand daarmee zien lopen??!!? Daar zou ik ook wel even in willen neuzen :D

Tirza,
Ik heb een abonnement op de Cake Central en ik kom vandaag naar de beurs. Ik neem em voor je mee, kun je er een keer op je gemak in neuzen en dan krijg ik em wel weer terug van je.

88

mpbart schreef:
Jeannette schreef:

Oja, Goodiebag:
1 pakje van 250 gram choco fondant (collega van mij had Marsmallow fondant.
klein stukje marsepein
schraper
en wat suiker versiersels...

klein maar wel fijn ECHTE marsepein  ,  1; 2  veel minder suiker dan de meeste soorten.
Dan weet iedereen weer hoe het ook kan smaken.

Hopelijk was je er wel blij mee,  het is een ontzettend gedoe om dit te regelen.

mp   bart.

Ja zeker hoor Bart,.. ik vond het wel leuk!

Groetjes Jeannette

89

Nou Dames ik en Rafaela vonden het ook weer super leuk om jullie allemaal te zien :Y

Ik vond de beurs ook leuk vooral omdat er vele uit engeland zijn gekomen!
Ook vond ik het leuk om karen davies weer te zien  :D  :+
OOk leuk te zien dat ze weer veel nieuwe molds in in haar collectie  bij zich had!
Maar ik vond vooral de dame in de tent met My Wobblies helemaal geweldig :Y  :Y  :Y  :Y
Ik heb met wijde ogen zitten te kijken wat voor een leuke en prachtige poppetjes zij maakt!En wat een heerlijk mens ook geweldig!

Ook was er voldoende keus om allerlei leuke dingen te kopen en allemaal mooie taarten en bloemen te bekijken!!

OOk het feit dat er fatsoenlijk voedsel aanwezig was voor iemand die niet had ontbeten had erg welkom ook de hele dag door was er voldoende keuze voor iets lekkers te eten en te drinken!

En mijn taartvriendinnetjes weer te zien ja dat was natuurlijk de kers op de taart :lol:
Ik vond het gezellig iedereen weer te zien en om mee te babbelen...

Dus tot  Oktober bij Taart en Trends!!!!!

dikke knuf van mij!!

90 Laatst bewerkt door Chantelle (10-05-2010 08:06)

verwijderd.......... :s

91

love-to-bake schreef:

Maar ik vond vooral de dame in de tent met My Wobblies helemaal geweldig :Y  :Y  :Y  :Y
Ik heb met wijde ogen zitten te kijken wat voor een leuke en prachtige poppetjes zij maakt!En wat een heerlijk mens ook geweldig!

Ik heb haar natuurlijk gemist, maar ik heb haar 2 jaar geleden op I Love Cake gezien en daar vond ik haar ook al zo leuk

92

Ik vond de beurs echt super leuk.
En ja het was druk maar ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een beurs meegemaakt die niet druk was :nooo   :lol:
Ik heb me heel goed vermaakt en keek mijn ogen uit bij alle kunstwerken die tentoongesteld stonden. Heel mooi allemaal. Ik ben ook erg benieuwd van wie de prachtige taarten allemaal waren. Ik hoop ze hier snel terug te zien aangezien ik mijn fototoestel vergeten was :grr:
En van al die mensen die helemaal uit Engeland zijn gekomen heb ik weer veel nieuwe dingen geleerd. En wat waren ze allemaal aardig! Vooral de dame in die tent met die super leuke poppetjes vond ik helemaal geweldig :thumb:
Ook heb ik vol bewondering gekeken naar alle dames en heren van de standhouders die zo hard aan het werk waren voor iedereen. Ik zag af en toe een meneer heen en weer rennen (ik denk dat het Bart was) die ik op een gegeven moment hoorde zeggen dat hij niet eens tijd had om zelf demonstraties te geven. Ik had wel een beetje met hem te doen op dat moment :s. " Maar rondrennende meneer, je hebt heel veel dames een leuke dag bezorgd dus laat dat een troost zijn :)"
En inderdaad heel jammer dat ik niemand herkende. Ik had zelf ook geen naamplaatje hoor maar het had echt leuk geweest als iedereen dat wel had gedaan. Ik heb wel met een paar dames achter de stands gesproken en die hadden wel een naamplaatje dus leuk om hun gezichten een keertje gezien te hebben. Even met lune gepraat ("Lune, ik was de dame die kleinere pink ribbon uitstekers wilde :lol: ") Bedankt nog voor je tips :thumb: 
De demonstraties van iedereen vond ik ook heel leuk. Daar heb ik weer heel veel van geleerd. Ik heb lang bij een meneer staan kijken die orchideeen aan het maken was. Heel interessant om dat iemand een keertje te zien doen. Ik kreeg er zelfs eentje mee naar huis. Echt heel aardig :Y
Verder ben ik super blij met al mijn aankopen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NOCFI3BG.jpg
De leukste en handigste aankoop vond ik toch wel het Anneliesje :thumb: Wat een goed idee zeg!!! Ik denk bij sommige dingen weleens, "dat daar nou nog niets op verzonnen is". Nou, en Annelies heeft één van die dingen even verzonnen. Echt knap. En gelukkig laat ze iedereen ervan mee genieten ;). Heel erg bedankt.
Dus al met al vond ik de beurs heel erg geslaagd. Druk maar er hing echt een hele leuke en gezellige sfeer. Respect voor iedereen die er zo hard aan gewerkt hebben om de beurs te organiseren voor ons. Ik was nog nooit naar een taartenbeurs geweest maar ga er vanaf nu zeker meer bezoeken.
Groetjes van Arianne  *D .

93

Had dan gewoon gezecht oh ben jij lune ik ben arianne dan had ik het geweten :lol: waarom doen mensen dat nou gewoon niet.......

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83065

dit bedoelde ik gister, misschien kan je het alsnog zelf proberen?
(zeker als je er meerdere nodig hebt)

94

Dag Dames,

wat heerlijk om zoveel verschillende meningen te lezen!
Omdat het zo druk was kun je eruit opmaken dat het zeer zeker een geslaagde beurs was.  :Y
Erg leuke demonstraties van een hoop mensen en leuke stands.

1 ding vond ik inderdaad ook erg jammer, maar dat had niets met de beurs te maken; dat er inderdaad maar heeeel weinig mensen met een badge opliepen, en ik voelde me af en toe een echte muts omdat ik de mijne wel op had..   :/ 
Gelukkig werd ik heel leuk aangesproken door Jax en die ene persoon waar Tirza het over heeft was ik volgens mij.
Vond het zo leuk wat ze tegen me zei dat ik er spontaan een rode kop van kreeg volgens mij :o
Maarr.. ik ben 's avonds mee uiteten gegaan en dat was supergezellig en blij dat ik een hoop mensen persoonlijk heb leren kennen. :Y
Ik wil hierbij dan ook alle dames en standhouders en organisatoren bedanken..

Your cake-wish is my challenge!

95

RedRose18 schreef:

wat wel een nadeel was, was dat er alleen een trap was. vriendin heeft een klein dametje en dus een kinderwagen mee. maar gelukkig is ze wat gewent en sleept ze dat ding zo de trap op (heb met grote ogen staan kijken hoe soepel ze dat deed ;))

al met al hebben wij ons prima vermaakt en vond ik het de reis van 2 uur heen en weer wel waard!! en wat een prachtige creaties stonden er ook, als ik toch ooit eens zo goed wordt... *droomt nog even verder*

HAHAHAHAHA Vriendin is niet voor 1 gat te vangen en laat zich zeker niet tegenhouden door iets simpels als een trap ;) hihihi.

Ik vond het ook zeker gezellig, en hoop de volgende beurs weer gezellig samen te gaan met je........... X

96

Fulya schreef:

Dag Dames,

wat heerlijk om zoveel verschillende meningen te lezen!
Omdat het zo druk was kun je eruit opmaken dat het zeer zeker een geslaagde beurs was.  :Y
Erg leuke demonstraties van een hoop mensen en leuke stands.

1 ding vond ik inderdaad ook erg jammer, maar dat had niets met de beurs te maken; dat er inderdaad maar heeeel weinig mensen met een badge opliepen, en ik voelde me af en toe een echte muts omdat ik de mijne wel op had..   :/ 
Gelukkig werd ik heel leuk aangesproken door Jax en die ene persoon waar Tirza het over heeft was ik volgens mij.
Vond het zo leuk wat ze tegen me zei dat ik er spontaan een rode kop van kreeg volgens mij :o
Maarr.. ik ben 's avonds mee uiteten gegaan en dat was supergezellig en blij dat ik een hoop mensen persoonlijk heb leren kennen. :Y
Ik wil hierbij dan ook alle dames en standhouders en organisatoren bedanken..

En dan laat ze de gratis douche en de jonge man die haar af kwam drogen nog weg uit het verhaal. :lol: :lol:
Dames, het eten was gezellig en de beurs ook, ga nu weer snel die kant op. :D

97

Haaaiii..

Ik vond het echt leuk.
Volgend jaar ga ik weer mee met Fulya.
Door Fulya ben ik nu verslaaft aan taarten  :P

Groetjes

98

marianne_mv4 schreef:
RedRose18 schreef:

wat wel een nadeel was, was dat er alleen een trap was. vriendin heeft een klein dametje en dus een kinderwagen mee. maar gelukkig is ze wat gewent en sleept ze dat ding zo de trap op (heb met grote ogen staan kijken hoe soepel ze dat deed ;))

al met al hebben wij ons prima vermaakt en vond ik het de reis van 2 uur heen en weer wel waard!! en wat een prachtige creaties stonden er ook, als ik toch ooit eens zo goed wordt... *droomt nog even verder*

HAHAHAHAHA Vriendin is niet voor 1 gat te vangen en laat zich zeker niet tegenhouden door iets simpels als een trap ;) hihihi.

Ik vond het ook zeker gezellig, en hoop de volgende beurs weer gezellig samen te gaan met je........... X

mee eens :D
maar goed, dan wachten tot oktober,... pfffff, duurt veel te lang ;)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

99

Ik heb genoten van de beurs en vond het eigenlijk meevallen met de drukte. 's Middags was het al helemaal niet druk meer.
Ik heb alleen Mjam gemist :s . Die heb ik helemaal niet gezien.

Ik vind het ook wel jammer dat ik de uitslag van de wedstrijd niet zal zien, omdat die vandaag pas is. En ook heel jammer dat het weer niet zo super was als vorig jaar, en daardoor miste ik eigenlijk ook wel een zitje binnen.

Ook wil ik alle standhouders een compliment geven dat ze zo vriendelijk bleven (ondanks zeurende mensen die weer wilde ruilen ;) ). Maar die ook de tijd voor je namen ondanks de drukte. Gewoon een praatje en een lach, maar ook uitleg geven, ik weet nu hoe je het beste iets parelmoer kan maken. Echt een super tip van Lune gehad :lol: . Overal waren demonstraties er werd alles ook uitgelegd.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

100

Niggi schreef:

Haaaiii..

Ik vond het echt leuk.
Volgend jaar ga ik weer mee met Fulya.
Door Fulya ben ik nu verslaaft aan taarten  :P

Groetjes

Hey ze is lid!!!!! Leuk, helemaal mee eens hoor volgend jaar weer gezellig meekomen, maar dan wel met reserve kleren voor Fulya :lol: ).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.