51 Laatst bewerkt door Lessie (08-05-2010 21:50)

Re: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

euhm nou, weet eerlijk gezegd ook niet hoe je eruit ziet  :o  en iedereen achter de stand had zijn eigen naam op, wel lastig wanneer je die niet kent...  :o  maar goed, zal proberen volgende keer me mond open te doen...

Ik snap wat je bedoelt, ik heb bij verschillende kraampjes staan kijken naar de naamkaartjes maar er stonden veel namen bij die ik niet ken van het forum, en ik durf niet zo snel op iemand af te stappen.
denk dan altijd maar, wat moeten ze met iemand die ze niet kennen.

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

52 Laatst bewerkt door RedRose18 (08-05-2010 21:50)

dat denk ik dus ook altijd... straks vinden ze me alleen maar lastig ofzo... :o

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

53

RedRose18 schreef:

euhm nou, weet eerlijk gezegd ook niet hoe je eruit ziet  :o  en iedereen achter de stand had zijn eigen naam op, wel lastig wanneer je die niet kent...  :o  maar goed, zal proberen volgende keer me mond open te doen...

Ik was de enige die mocht zitten, was aan het demonstreren. :D

RedRose18 schreef:

iemand enig idee wanneer de volgende beurs is?? ;)

8 en 9 oktober, Taart&trends Hilversum

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

54

RedRose18 schreef:

euhm nou, weet eerlijk gezegd ook niet hoe je eruit ziet  :o  en iedereen achter de stand had zijn eigen naam op, wel lastig wanneer je die niet kent...  :o  maar goed, zal proberen volgende keer me mond open te doen

Tipsytaartje was te lang op de badge, maar ik geloof dat iedereen wel weet dat dat Tirza is, bij mij stond er Bien en ook Lune had haar forumnaam op haar badge ;)

By the way, mijn relaas over de beurs geldt voor mij, ik kan natuurlijk niet in het reilen en zeilen van de andere standhouders kijken, maar ook zij zullen extra kosten maken, maar goed dat weet ik dus niet.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

55

Ik ga morgen en heb er al veel zin in! Nu maar hopen dat er nog genoeg te scoren is zodat ik mijn moederdagcentjes kan uitgeven...
Rol dus nu maar snel mijn bedje in zodat we morgen optijd op pad kunnen!

Groetjes!

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

56

Lessie schreef:

Ik snap wat je bedoelt, ik heb bij verschillende kraampjes staan kijken naar de naamkaartjes maar er stonden veel namen bij die ik niet ken van het forum, en ik durf niet zo snel op iemand af te stappen.
denk dan altijd maar, wat moeten ze met iemand die ze niet kennen.

haha.. zo denk ik nou ook precies!!
volgende keer zal ik wel zeggen (denk ik) ik zit ook op het forum :o

Groetjes Jeannette

57

Druk is het op een beurs altijd en dat kan je verwachten.
Maar dat het druk is zegt niets over de organisatie,of alleen dat dat juist goed is gegaan anders zouden er niet zoveel mensen op af komen!!
Later gaan is ook niet voor iedereen een optie,als je wat in te leveren hebt moet je vroeg zijn en ga je niet ff terug.

58

Ik ben vandaag ook geweest en het was inderdaad gezellig druk.
Heb genoeg kunnen uitgegeven onder andere bij Bien, bij de DLT, abonnement op Mjam taart.
Op naar de volgende beurs, want heb de smaak flink te pakken!

Groetjes Bianca en een pootje van Elba en Gino!

59

tipsytaartje schreef:
RedRose18 schreef:

Ik was de enige die mocht zitten, was aan het demonstreren. :D

ahh oke, bij bien niet gezien eigenlijk, maar 1 hoek was best druk... alleen ruimte links achterin het hoekje, dus daar even gespiekt
of was jij dat met die slippertjes maken?? ;)
daar wel even bij staan kijken

hilversum,... weer zo'n eind fietsen ;)
maar ga em onthouden... en hopen dat mijn budget dan wat meer toelaat (*gaat nog harder op zoek naar een baan ^^*)

en ik geloof dat ik met lune heb staan praten :D

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

ow en last but not least wat stonden er prachtige wedstrijdtaarten wauw!!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

61

Ik vond het de moeite waard om geweest te zijn en niet alleen om weer een paar leuke meiden tegen te komen ;) ! Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 beurs rustig is , lijkt me ook vreselijk voor de standhouders die er veel tijd, geld en energie in steken.
De beurs is ook niet met een uurtje afgelopen dus gewoon een beetje geduld hebben, dan kom je vanzelf op de plek waar je wil zijn!

Volgens mij was er vorig jaar hetzelfde "gezeur" over de te krappe ruimte. Nu was het boven en beneden en zelfs nog een tent buiten. En stel dat er een grotere ruimte zou zijn met dezelfde standhouders, zou de drukte dan minder zijn? Nope want mensen kijken waar ze graag willen kijken.

Bart complimenten over de organisatie, ik heb weer genoten!

Meiden die zo hard gewerkt hebben vandaag, petje af en werkse morgen!

62

Vandaag was mijn tweede beurs.
De eerste was T&T en dat vond ik verschrikkelijk ongezellig ( niet de beurs zelf, maar vooral de ruimte! )
De beurs vandaag was druk, maar wel sfeervol.Ik heb me geen moment geërgerd aan andere mensen.
Ik was er rond half 1, en toen was de grote drukte denk ik inderdaad al voorbij.

Heel veel mooie wedstrijdtaarten gezien, jammer dat die pas gejureerd werden aan het eind van de dag, nadat er de hele dag heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kinderhandjes aan hadden gezeten.  :nooo

Zoals gewoonlijk weer veel te veel centjes uitgegeven:

Abonnement op Mjam!
Lace orchid
Pearl mold
Funky alphabet
patchwork diamond & embroidery
designer stencil

:o

( ik vertel er maar niet bij dat ik ondertussen naar m'n kist met spullen moest lopen om te kijken wát ik nou ook alweer gekocht had   O-)  )

Ik wilde heel graag een houtnerf-thingie ( ja, dat was ik! ) maar niemand had 'm bij zich.
net dus maar braaf met m'n snijwieltje nerfjes zitten maken :Y

Ik heb een superdag gehad!
Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!

( en voor iedereen die morgen gaat; veel plezier! )

koekenbakker in opleiding!

63

Nou ten eerste vond ik het wel erg mooi opgezet, beneden goede loopruimte tussen de stands. De wedstrijd taarten verspreid door verschillende ruimtes. Boven krap, maar dat kan gewoon niet anders.

Ik stond net iets na half 11 voor de deur en het was al erg druk. Mijn dochter van 2,5 vond het spannend en interessant. Eerst even langs de stands gelopen en dacht daarna terug te gaan om inkopen te doen.  Er was niet meer bij de stands te komen. Kind op je arm tas op je rug en je bent veel te breed.
Ik kan dus echt niet tegen al dat druk en trek werk. Sorry dames, maar er waren een aantal figuren bij......
Ga ik afrekenen, kind op de grond, geld betaald, staat ze helemaal onder de stand gedrukt door dringende dames die volgens mij ook 2 tellen hadden kunnen wachten.
Dus rond 12 maar met een bang en huilend kind naar huis vertrokken. Ze durfde boven niet eens meer te spelen.

Volgende keer kom ik zeker aan het eind van de dag, liefst zonder kind. Heb hele mooie dingen gezien, maar voor spullen hou ik het voorlopig ook maar op de webshop.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

64

dat vind ik erg dat ze je kindje bijna onder de voet hebben gelopen,
hopelijk is ze daarna snel gekalmeerd

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

65 Laatst bewerkt door mpbart (08-05-2010 22:43)

Jeannette schreef:

Oja, Goodiebag:
1 pakje van 250 gram choco fondant (collega van mij had Marsmallow fondant.
klein stukje marsepein
schraper
en wat suiker versiersels...

klein maar wel fijn ECHTE marsepein  ,  1; 2  veel minder suiker dan de meeste soorten.
Dan weet iedereen weer hoe het ook kan smaken.

Hopelijk was je er wel blij mee,  het is een ontzettend gedoe om dit te regelen.

mp   bart.

66

Ze is een aantal uren van slag geweest en zal het morgen ook wel aan papa vertellen dat ze nooit meer meegaat naar de taarten met mama.
Maar fruit, koekjes, K3, en een lollifanten film (Pooh) werken goed.
Ze zal in ieder geval goed slapen vannacht, want ze was uitgeput.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

67

welke beurs is niet druk? er waren momenten dat het rijen dik stond en momenten dat je makkelijk overal bij kon. met een beetje geduld kom je er wel.
ten opzichtte van vorig jaar had je veel meer ruimte rond de stands. enigste wat ik miste was binnen een ruimte waar je ff kon zitten, het weer was minder dit jaar. maar ja je kan niet alles hebben, dus buiten gezeten.
verder alle complimenten over de organisatie bart

alle lof aan de standhouders die ondanks alle drukte tijd maakte voor vragen en iedereen toch snel probeerde te helpen

weet iemand de uitslag van de taarten wedstrijd, kan er nog niks over terug vinden. we moesten helaas voor de uitslag al weg

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

68

Bien schreef:

Als standhouder mag ik eigenlijk niet reageren, maar aangezien mijn compagnon/business partner het ook doet ;-)

Wij zijn al een paar keer naar Birmingham geweest en geloof me, als je deze beurs druk vind, dan wordt je daar gek.

Jullie praten over een grote lokatie, maar wie gaat het geld betalen die een grotere lokatie met zich mee brengt. Toegangsprijs vind ik niet teveel (plus gratis consumptie), dus willen jullie meer betalen? Zoniet, dat moeten de standhouders de extra kosten betalen. Ik kan jullie met mijn hand op mijn hart vertellen dat ik op een beurs geen winst maak, ik ben al blij dat ik quitte speel. Ik heb zelfs een beursaanbieding gedaan op producten waar ik normaal gesproken al goedkoper mee ben, om de discussie te voorkomen dat er geen aanbiedingen zijn.

Sorry dat ik misschien een beetje hard/fel reageer, maar ik heb me weken uit de naad gewerkt om ervoor te zorgen dat ik mijn stand in orde heb. Ik heb een geweldige dag gehad, op sommige momenten was het best druk, maar ik heb ook echt de tijd gehad om met mensen te praten en mijn lieve vriendinnetjes die me kwamen helpen ook. Dank je wel lieve schatten, die me gewoon kosteloos bijstaan, voor jullie geweldige enthousiasme ( Tirza, Sandra en Lune)

Ik word gewoon boos vanwege de negativiteit, terwijl iedereen zo zijn best doet.

We moeten blij zijn dat iemand zoals Bart, die een banketbakkerij heeft en dus ook bijna 24/7 werkt de moeite neemt om iets te organiseren, waar hij dus zelf absoluut geen winst uit maakt, maar het alleen doet uit liefde voor het vak.

Ik vind de beurs nu al een succes, het is al groter dan vorig jaar en ik kijk uit naar morgen.

Enne dames, voel je niet bezwaard, hoe druk we het ook hebben, om je even voor te stellen,  ik ben niet meer zoveel op het forum, dus ken niet iedereen meer, maar vind het zo leuk om forummers te leren kennen of al bestaande klanten ;-)

Dank je wel bien,    recht uit mijn hart...............

mp bart.

69 Laatst bewerkt door Jax (08-05-2010 22:51)

Ik ben ook vandaag geweest. Zonder button, want die was ik vergeten. :rolleyes: Ik had me voor genomen niks te kopen en tuurlijk is dat mislukt. :lol: Maar heb me heel goed in gehouden vind ik zelf. Alleen bij Frankly Sweets dat mini schoen uitstekersetje en later nog een zak poedersuiker, want bedacht me ineens dat die op was. :lol: Voor de rest kwam ik met name om m'n taartdinnetjes weer eens te zien. En dat is prima gelukt. :D
De lokatie is inderdaad krap, maar wel te doen. Wat ik vooral het jammere vind/vond, is dat er niet echt ruimte is om te zitten binnen. Maarja, dat is ook niet zo gek natuurlijk. Ik vond de indeling super gedaan dit jaar, dikke :thumb: voor Bart en de organisatie!
Vorig jaar hadden we superlekker weer en zaten we prima buiten, dit jaar helaas minder goed weer en toch zaten we prima buiten. :lol:
Owja, nog voor alle dames die denken dat andere forummers er niet op zitten te wachten dat ze zich voorstellen: GEWOON DOEN!!!! Ik vind het persoonlijk juist leuk als ik weer een "taartdoos" meer ken, van het forum. Waarom zouden "we" daar niet op zitten te wachten? Ik heb vandaag een aantal mensen ontmoet en ik blijf het leuk vinden! :D

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

70

Owja, vergeet ik er nog bij te zeggen: ik vond het geweldig leuk dat er dit jaar nog meer stands van Engelse taartfiguren (weet er ff geen ander woord voor :lol: ) waren! Echt superleuk om die demo's te zien! En inderdaad, wat later op de middag was het een stuk rustiger en kon je zelfs gezellig een praatje met de demodames maken en vragen stellen.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

71

monqiue73 schreef:

Ik ben vandaag ook geweest was er al om half 10 omdat ik mijn wedstrijd stuk moest neerzetten.
Jammer genoeg hebben we vandaag niet te horen gekregen wie er in de prijzen viel terwijl dat wel zou gebeuren dus nu moet ik morgen met moederdag weer.
En met het openbaar vervoer is dat niet echt prettig. Ik begrijp wel dat er soms dingen met de organistatie mis lopen maar nu ben ik vandaag de hele dag kwijt geweest op het wachten en morgen weer. Dat vind ik nou zonde van mijn tijd.

Je mag morgen bellen na 11.30 voor de uitslag.
Bel naar wiebel biebel,  zie site.
helaas was het al zo snel veels te druk dat er ABSOLUUT  geen ruimte was om te jureren.
Ook was 1 der juryleden vertraagd vanwege het bezorgen van 1 bruidstaart in Brabant !!!!!!!!!!!!!!!
Het had geen nut voor hem om te komen want hij moest om 12.00
uur aansnijden.

mp bart

72

ik ben vandaag ook geweest, en voor het eerst meegedaan aan een wedstrijd en ook voor het eerst een dummy gemaakt :) Is niet te vergelijken met hetgeen wat er allemaal aan kunstwerken stonden!! Prachtig!

Ik heb Bart nog even gesproken en die gaf aan dat het jureren vanavond ging gebeuren omdat het zo enorm druk was vanochtend dat ze het toe niet konden doen.... Dus we moeten nog even afwachten tot morgen ;)

May the cakes be ever in your flavor!

73 Laatst bewerkt door Marinina (08-05-2010 23:54)

Whahaha.......Wat grappig, dit geldt natuurlijk niet voor allemaal, maar wat jammer dat jullie elkaar niet durven aanspreken en dat terwijl iedereen hier zo aardig voor elkaar is zo spraakzaam........??
Je hebt toch allemaal dezelfde interesse, dus gespreksstof zat !?!
Lees hier dat een aantal het zelf ook een gemiste kans vonden,
zonde !
Ik vind het meestal wel leuk als een vreemde mij aanspreekt,  denk dus altijd dat een ander dat ook wel zal kunnen waarderen en als ze geen zin hebben merk je dat snel genoeg, loop je gewoon door !!

Rare meiden, maar wel lief !!  ;)

74

Etspaghet schreef:

Ik ben ook geweest... Niemand heeft mij herkend :lol: (en ik heb ook niemand herkend :lol: )

Het was mijn eerste beurs en pfoe, wat was ik blij dat ik weer buiten stond eerlijk gezegd.

Allereerst was ik 20 euro kwijt voor de entree voor mij en mijn vriend, dat wist ik vantevoren maar dat ik daar vervolgens voor moest gaan staan dringen en duwen om ook maar een glimpje van sommige kraampjes op te vangen. Vond dus de entreeprijs echt veeeeeel te duur voor wat je krijgt..

Blijkbaar ben ik niet geschikt voor dit soort beurzen want ik hou helemaal niet van dringen en duwen, ik wacht liever op mijn beurt.
Nou dat heb ik geweten, op die manier krijg je dus helemaal niks te zien.

Ik baal er eerlijk gezegd een beetje van want ik had me er enorm op verheugd maar ik ga er niet weer 3 uur voor in de auto zitten.

Waarschijnlijk is het allemaal wel hartstikke gezellig en leuk als je wat meerdere mensen kent en tegenkomt maarja daar kwam ik dan ook niet echt voor, ik wilde wat spulletjes bekijken en voelen en daar kwam ik niet aan toe.

Jammer..

Er zaten overigens wel plaatjes van showstukken tussen dus voor de dames die meegedaan hebben, petje af!

Inderdaad,  voor jou een shirt met het vakje  Ongeschikt...............
Nergens heb je zoveel verschillende traders bij elkaar als hier gehad,  10,- incl. consumptie................. Ongeschikt.............

mpbart.

mpbart.

75

Jeeeee Ik ben weer thuis...

Ik heb Bart gisteren een mailtje gezonden dat ik mij moest afmelden voor de wedstrijd.. er staat hier een halve taart op tafel en door persoonlijke omstandigheden lukte het me gewoon niet om er iets van te maken..  :o

Soms heb je van die weken dat alles tegen zit..
Ik kreeg een mailtje dat mijn deelnemersbewijs wel als toegang diende en na de berichtjes van Jax vannacht  :+  Ben ik dus toch heen gereden..

Het was druk, yep zekers maar lang niet zo ondoorgaanbaar als in Birmingham! Ik vond het leuk een grotere diversiteit aan deelnemende stands te zien, vooral het airbrushen vond ik echt geweldig!
Het enige jammere vond ik dat het boven niet toegankelijk is voor rolstoeldames, beneden was het toch redelijk beperkt en wellicht dat daar toch voor volgende keer een oplossing voor te bedenken is..

Rond een uur of 3 had ik het eigenlijk wel gezien maar werd door Pooh, Ottolien en Anstart overhaald om mee te gaan eten.. Met 3 andere dames, Heidi, Anstart en Ottolien lekker de stad in gegaan, (Dames bedankt voor de hulp bij de schoenen!!!  :P ze zitten heerlijk en zijn super sexy!!  :lol:  ) en daarna heerlijk gegeten in Alphen.. en het was  niet alleen heerlijk het was super gezellig..

Vond het leuk weer een hoop nieuwe gezichten te zien.. maar ook oude bekenden aan tafel!

Heb weer een geweldige dag gehad, Bart, dames.. Bedankt!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!