26

Re: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

Ik ben ook vandaag geweest. 't Was inderdaad erg druk.
Ik had m'n kinderen meegenomen. Zij hebben zich ook prima vermaakt. 's Ochtends alle taarten rustig bekeken, daar was 't het minst druk. Mijn kinderen hebben leuke cupcakes versierd en waren helemaal trots. Verschillende bekenden gezien van freubelavondjes.
Om 13.00u heb ik m'n kinderen thuis gebracht en had ik de luxe om nog alleen terug te gaan. Om 14.00u ( 't werd wel wat later) de bloemenworkshop van Madhuri gevolgd. Erg leuk en leerzaam
Ik vond het super dat er nog mogelijkheid was voor een workshop!
Na de workshop heb ik om 16.00uur een rondje gemaakt bij de stands. Toen was het goed te doen om rustig rond te kijken en te kijken naar demonstraties. En kon ik ook nog even rustig shoppen.
Ik kan terug kijken op een hele gezellige dag.

27 Laatst bewerkt door Vlinder1984 (08-05-2010 19:05)

Ik vond het ook leuk maar erruggg druk. In combinatie met zwangerschapshormonen houd ik daar niet zo van haha. Ik was er om kwart voor 11 en besloot bij binnenkomst gelijk door naar beneden te lopen. DE uitvinding wat mij betreft. Ik kon op mijn gemak bij Karen Davies kijken en rustig bij alle anderen. Tegen de tijd dat het heel druk werd beneden ging ik naar boven en daar was het ook nog goed te doen. Jammer dat er geen pinmogelijkheden waren (de leukste taarten wel, maar die deed het niet toen ik er was) Daardoor vrij weinig uitgegeven. Ik dacht voor grote dingen kan ik wel pinnen en had dus niet veel cash bij me. Ik vond het leuk omdat ik vroeg was, veel heb gezien en het dichtbij was (ik woon in Leiden). Tip voor de mensen die nog gaan, vroeg gaan en lekker tegen de stroom in beneden beginnen ;) En veeeeeuuuullll centjes meenemen.  O-)

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

28

Zo rond 4 uur was het prima te doen. Alle ruimte om alles goed te bekjken O-)  De mevrouw van Celcraft nam uitgebreid de tijd om ons alles nog een keer voor te doen. We mochten het zelf ook proberen  :Y . Dus wij waren helemaal blij met deze aandacht  :D . Ook bij Bien en Tirza was tijd voor een praatje. Ook Inge had even de tijd om erbij te komen. Dus dames, misschien de volgende keer iets later op de middag komen ?
Ik was samen met Jose (Lonestar) en nog een vriendin van de Patisserie opleiding.
Wel jammer dat Piece of Cake er niet was, omdat een van de dames plotseling naar het ziekenhuis moest. Zij zijn echt superleuk en maken hele mooie dingen. Ik hoop dat ze er volgend jaar weer bij kunnen zijn.

Ik had mijn kids niet mee, maar ze konden er wel geweldig spelen!

groeten Annemieke
Cake It

29

ben benieuwd hoeveel centjes er vandaag zijn uitgegeven daar. goed voor mij dat ik er niet was, anders had er veel te veel geld uitgegeven geweest.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

30

Waar ik wel erg nieuwsgierig naar ben, wat zat er in dat plastic tasjes wat de eerste 75 mensen kregen.
Ik was namelijk net aan de kassa toen de tasjes op waren.

31

Ik ben vandaag ook geweest was er al om half 10 omdat ik mijn wedstrijd stuk moest neerzetten.
Jammer genoeg hebben we vandaag niet te horen gekregen wie er in de prijzen viel terwijl dat wel zou gebeuren dus nu moet ik morgen met moederdag weer.
En met het openbaar vervoer is dat niet echt prettig. Ik begrijp wel dat er soms dingen met de organistatie mis lopen maar nu ben ik vandaag de hele dag kwijt geweest op het wachten en morgen weer. Dat vind ik nou zonde van mijn tijd.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

32

Ik ben ook geweest met Badge. Gelukkig dat Lune mij herkende (de badge)  :Y

Heb veel gekocht, was nog veel meer voornemens, maar inderdaad de pinautomaat bij de Leukste Taarten deed het niet. Heb zelfs nog terug moeten geven. O-)

Had nog graag bij Bien willen shoppen, maar gelukkig woont ze om de hoek, dus dan maar een ander keertje. :s

Vond het erg gezellig, maar inderdaad druk, maar dan was het gewoon eventjes gezellig kletsen met onbekenden en rustig op je beurt wachten. :lol:

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

33

Ik heb heerlijk geshopt,.. wel super druk.. en inderdaad.. het pinapparaat miste ik,
desalniettemin toch:
bij Bien,
grote kroon
kleine kroon
vlaguitstekers
diamond uitstekers
square uitstekers
round uitstekers
spiral uitsteker

bij Karen Davies
ballerina
cupcake rose

bij de leukste taarten
9 mixen.. ( 7 afgerekend zag ik achteraf op de bon ipv 6...)

potjes voor verf of lijm te bewaren

dacht dat dat het wel was.
Al met al best veel geld uitgegeven

oja. en een abonnement bij Mjam afgesloten.

Bij Ellen was het veel te druk ook, en we waren rond 12.50 weer weg.

Heb wel even staan praten met Daantje en Karin en Gerda en Love to Bake voordat we naar binnen gingen, maar verder... ben ik niet zo dat ik me ga voorstellen,.... want stel je voor... dat ze dan zeggen.. ja.. je bent Jeannette,.. dus???
haha :o

Achteraf denk ik dan... oh.. had ik dat ook nog maar gekocht..
Weet iemand hoe dat bedrijf heet wat naast Bien stond?

groetjes
Jeannette

Groetjes Jeannette

34

Oja, Goodiebag:
1 pakje van 250 gram choco fondant (collega van mij had Marsmallow fondant.
klein stukje marsepein
schraper
en wat suiker versiersels...

Groetjes Jeannette

35

Jeannette schreef:

Achteraf denk ik dan... oh.. had ik dat ook nog maar gekocht..
Weet iemand hoe dat bedrijf heet wat naast Bien stond?

franklysweet.co.uk / frances mcnaughton heten ze :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

36

Thanx!

Groetjes Jeannette

37

tipsytaartje schreef:

Ik vond het erg gezellig,

:Y

tipsytaartje schreef:

Van alle mensen die ik vandaag heb gezien, heb ik 1 (jahaaa, maar 1!!) naamkaartje gezien, van de voor mij onbekende mensen en ik vond het erg leuk haar te ontmoeten, maar ik had verwacht dat er meer leden met een badge zouden lopen en zich voor zouden stellen. :/

:Y ja, stel je ajb voor, ik ben dat meisje met 'eva' op haar naamkaartje achter de mjamkraam :P

tipsytaartje schreef:

Maar goed, ik vond het een topdag!

:Y
ik ook :) met vooral heeel veel gezellige mensen :) en morgen inderdaad weer :)

38

karla schreef:

ik heb ook een tijdje bij tirza staan kijken,ik vroeg nog of je dat fijne parelrandje al in een mold had,maar helaas :lol: heb toen die met drie en de kroon gekocht
en nog veeeeeeeel meer,het meest blij ben ik met mijn duurste aankoop van vandaag,een set om minitaartjes te bakken
verder heb ik even met jax staan kletsen,marianne gevraagd hoe t ging en toch....op het forum ben je vrijer,ik zag nog meer bekende gezichten en toch ga je ze niet aanspreken
op de terugweg bij ikea nog een schort en theedoeken gekocht
een leuke dag,maar de beurs had groter mogen zijn

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/031.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/032.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/033.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/035.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/038.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/030.jpg

Ik en mijn man staan op jou laatste foto !!!  :D

Zie www.irenes-suikercreaties.nl voor zelf taarten en cupcakes maken in een workshop van Irene's SuikerCreaties in Eindhoven.

39

Als standhouder mag ik eigenlijk niet reageren, maar aangezien mijn compagnon/business partner het ook doet ;-)

Wij zijn al een paar keer naar Birmingham geweest en geloof me, als je deze beurs druk vind, dan wordt je daar gek.

Jullie praten over een grote lokatie, maar wie gaat het geld betalen die een grotere lokatie met zich mee brengt. Toegangsprijs vind ik niet teveel (plus gratis consumptie), dus willen jullie meer betalen? Zoniet, dat moeten de standhouders de extra kosten betalen. Ik kan jullie met mijn hand op mijn hart vertellen dat ik op een beurs geen winst maak, ik ben al blij dat ik quitte speel. Ik heb zelfs een beursaanbieding gedaan op producten waar ik normaal gesproken al goedkoper mee ben, om de discussie te voorkomen dat er geen aanbiedingen zijn.

Sorry dat ik misschien een beetje hard/fel reageer, maar ik heb me weken uit de naad gewerkt om ervoor te zorgen dat ik mijn stand in orde heb. Ik heb een geweldige dag gehad, op sommige momenten was het best druk, maar ik heb ook echt de tijd gehad om met mensen te praten en mijn lieve vriendinnetjes die me kwamen helpen ook. Dank je wel lieve schatten, die me gewoon kosteloos bijstaan, voor jullie geweldige enthousiasme ( Tirza, Sandra en Lune)

Ik word gewoon boos vanwege de negativiteit, terwijl iedereen zo zijn best doet.

We moeten blij zijn dat iemand zoals Bart, die een banketbakkerij heeft en dus ook bijna 24/7 werkt de moeite neemt om iets te organiseren, waar hij dus zelf absoluut geen winst uit maakt, maar het alleen doet uit liefde voor het vak.

Ik vind de beurs nu al een succes, het is al groter dan vorig jaar en ik kijk uit naar morgen.

Enne dames, voel je niet bezwaard, hoe druk we het ook hebben, om je even voor te stellen,  ik ben niet meer zoveel op het forum, dus ken niet iedereen meer, maar vind het zo leuk om forummers te leren kennen of al bestaande klanten ;-)

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

40

PS..... wauw....wat voel ik me trots als ik op foto's van aankopen ( of opsomming van aankopen) ineens een Bien Cutter zie..

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

41

Bien schreef:

Als standhouder mag ik eigenlijk niet reageren, maar aangezien mijn compagnon/business partner het ook doet ;-)

Hoezo zou dat niet mogen??? :+ Ik heb ook een mening en deel die graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :D

groetjes Tirza     

42

het is wel leuk om de zaak van een andere kant belicht te zien door een standhouder.Ik wist als prive-persoon niet dat er geen winst wordt gemaakt op de beurs.
Bedankt voor je uitleg bien

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

43

:Y Nou ik ga lekker morgen en zorg dat ik op tijd ben! :Y

Groetjes van Moniek
Voor een lekkere taart is altijd wel een gelegenheid (te bedenken).

44

ik was er ook vandaag! weinig mensen met een badge gezien en ken verder ook niemand... maar goed
had er zelf wel 1 op, maar ben niet iemand die zomaar op een ander af stapt en zich voorstelt... :$ vond het wel lief dat de mensen bij de bien stand me aanspraken :D

ik was er met een vriendin die hier ook af en toe op het forum rondt hangt. het was druk, ja, maar ik had niet anders verwacht ;) wel jammer dat er dan altijd mensen zijn die voor moeten dringen, maar goed, wat doe je eraan...
ik had helaas een krap budgetje dus alleen een structuur mat, gerbera plungers en een kleurstof gekocht, owh ja en een abbo op de mjam taart ;) (vriend nog even omgekletst :D)

wat wel een nadeel was, was dat er alleen een trap was. vriendin heeft een klein dametje en dus een kinderwagen mee. maar gelukkig is ze wat gewent en sleept ze dat ding zo de trap op (heb met grote ogen staan kijken hoe soepel ze dat deed ;))

al met al hebben wij ons prima vermaakt en vond ik het de reis van 2 uur heen en weer wel waard!! en wat een prachtige creaties stonden er ook, als ik toch ooit eens zo goed wordt... *droomt nog even verder*

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

45 Laatst bewerkt door Dot (08-05-2010 21:23)

bij mijn aankopen ook een Biencutter, nl de Tirzabloem!

Fijn om ook jullie kant van het verhaal te horen, Bien. Ik zelf vond het wel druk, maar als het boven druk was, was het beneden goed te doen, dus ging ik wel even daarheen... net als ik eerder zei, vond ik het voor jullie en DLT-shop rotter, jullie hadden zo weinig plek achter jullie tafels! En toch de hele dag door vriendelijk gebleven; top  :thumb: , tot gauw!!

RedRose ik zag je zitten met de kinderwagen bij de deur, maar ik was onderweg naar de WC dus geen tijd/lef om je aan te spreken....

Groetjes, Dorothea.

46

Ik was er ook!  :D En ik heb me inderdaad voorgesteld ;)
Heb een paar andere forummers gezien, heel groepje zat buiten uit te puffen toen ik aankwam, pas tegen half 2 en had mijn kleine mop bij me met een vriendinnetje die graag wildengaan spelen. Helaas heb ik ze daarna niet allemaal meer gezien :S
Ik beneven wat nieuwe dingetjes aanhet uitproberen hoor (het "anneliesje" natuurlijk :+ en was nu een stukje flowerpaste aan het kneden, wat is dat vies en stinkt dat trouwens :x  om es uit te proberen hoe dat gaat) Ook wat mixen gekocht, mini schoencuttertje, bloemuitstekertje, ovale vormpjes...nou ik ga weer evenverder ;)
Doeiodei Liekie
Trouwens...ik vondhet erg leuk :Y

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

47

RedRose18 schreef:

ik was er ook vandaag! weinig mensen met een badge gezien en ken verder ook niemand... maar goed
had er zelf wel 1 op, maar ben niet iemand die zomaar op een ander af stapt en zich voorstelt... :$ vond het wel lief dat de mensen bij de bien stand me aanspraken :D

ahhhh wat jammer! ik heb meerdere keren zitten denken aan je, omdat ik dacht dat je me wel aan zou spreken!!!  nou, volgende keer beter dan :D

groetjes Tirza     

48

tipsytaartje schreef:
RedRose18 schreef:

ahhhh wat jammer! ik heb meerdere keren zitten denken aan je, omdat ik dacht dat je me wel aan zou spreken!!!  nou, volgende keer beter dan :D

euhm nou, weet eerlijk gezegd ook niet hoe je eruit ziet  :o  en iedereen achter de stand had zijn eigen naam op, wel lastig wanneer je die niet kent...  :o  maar goed, zal proberen volgende keer me mond open te doen...

dot schreef:

RedRose ik zag je zitten met de kinderwagen bij de deur, maar ik was onderweg naar de WC dus geen tijd/lef om je aan te spreken....

euhm ja dat was ik... die groep buiten, dat waren allemaal forummers? zag niemand met badge erbij zitten... was aan het wachten op marianne, was even weg om geld te halen dat uitgegeven moest worden
maar goed.... volgende keer beter....

iemand enig idee wanneer de volgende beurs is?? ;)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

49

Bien, Tirza, Bart, Inge en de anderen die ik niet bij naam ken, alvast heel erg bedankt voor alles wat jullie doen  :thumb: .

Ik kom dus morgen en mijn grootste zorg is eigenlijk of er nog genoeg te shoppen is  ;) . Ik zal mijn morgen ook even bij jou, Bien en Tirza, voorstellen als ik hopelijk een mooie Bien-cutter kan scoren.

Tot morgen, ik heb er zin in!!!

50

Ik was er vandaag ook. Wij (His en ik) kwamen om half 2 binnen en zijn tot 5 uur gebleven. We hebben alles prima kunnen bekijken (meerdere keren) en het was nergens druk.
Wij waren dus bewust later gekomen, omdat bij taartenbeurzen het altijd erg druk is in het begin, en later is er ruimte genoeg.  :)

Dus TIP voor iedereen die het te druk vond:

Kom de volgende keer gewoon een paar uurtjes later!!!

(en ga vooral nooooit naar Birmingham of de huishoudbeurs :D )

Groetjes Vivian