1 Laatst bewerkt door saskiahuisman (08-05-2010 15:26)

Onderwerp: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

Hoi,

ik vond het er ontzettend druk en jammer dat het gebouw te klein was voor al die mensen. Ik ben ooit een keer in Rotterdam geweest, daar was er veel meer ruimte voor al die mensen en kraampjes.
Wel veel kraampjes en leuke dingen gekocht, vooral bij Bien!
Waar heb jij wat gekocht en wat dan?

Re: Ik ben geweest in Alphen aan de Rijn leuk maar....

Inderdaad veel te klein voor zoveel mensen!Ik heb bij Ellen een parelmold gekocht en nog wat kleurstoffen,six petal daisy set en nog een grote gekartelde ovale uitsteker van JEM,een matje voor bloemen te laten drogen en nog een cake craft magazine aan een ander kraam!

3

fran4april1952 schreef:

Inderdaad veel te klein voor zoveel mensen!Ik heb bij Ellen een parelmold gekocht en nog wat kleurstoffen,six petal daisy set en nog een grote gekartelde ovale uitsteker van JEM,een matje voor bloemen te laten drogen en nog een cake craft magazine aan een ander kraam!

Jij hebt lekker geshopt!!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

4

Ik was er ook.. Pffff, wat druk zeg. Echt dringen met al die mensen. Maar toch wat leuke dingetjes gescoord. (al was ik goedkoper uitgeweest als ik ze in de webshop zou kopen)

5

Ik vond het ook erg druk. Misschien een tip voor bart om de volgende keer een andere locatie (groter) te gaan. Vond het ook wel jammer dat ik er te laat achter kwam dat je een kleine workshop kon volgen. Maar ik ben blij dat ik geweest ben heb veel leuke dingen gezien, en ideeen opgedaan

Groeten
Audrey

6

Ik vond het inderdaad ook niet echt ruim en het was idd druk, vooral bij deleukstetaarten. Ik heb een structuurmat, Jem uitsteker voor strikjes, kroontjesuitsteker van bien, weer een zooi bakmix en marsepein en fondant, mooie orchidee uisteker en wat tooltjes!
Ben wel weer blut! :P

Groetjes, Patricia

7

Ik vond het ook erg leuk maar ontzettend druk. Ik was met mijn jongste van 3 maanden en dat was bijna niet te doen. En naar boven komen ging ook niet en ik zag ook nog iemand met een rolstoel dus ik vrees dat die ook niet boven geweest is. Dus inderdaad volgende keer een grotere locatie waar het ook iets ruimer opgezet kan worden. Maar wel de moeite waard en ik heb er zeker te veel geld gelaten :rolleyes:

8

Ik sprak iemand die daar werkt die zei volgend jaar een grote tent erbij dus veel meer ruimte en springkussen ed voor de kinderen dus veel groter van opzet.
Het was nu wel heel erg druk en krap met al die mensen

9 Laatst bewerkt door Etspaghet (08-05-2010 17:14)

Ik ben ook geweest... Niemand heeft mij herkend :lol: (en ik heb ook niemand herkend :lol: )

Het was mijn eerste beurs en pfoe, wat was ik blij dat ik weer buiten stond eerlijk gezegd.

Allereerst was ik 20 euro kwijt voor de entree voor mij en mijn vriend, dat wist ik vantevoren maar dat ik daar vervolgens voor moest gaan staan dringen en duwen om ook maar een glimpje van sommige kraampjes op te vangen. Vond dus de entreeprijs echt veeeeeel te duur voor wat je krijgt..

Blijkbaar ben ik niet geschikt voor dit soort beurzen want ik hou helemaal niet van dringen en duwen, ik wacht liever op mijn beurt.
Nou dat heb ik geweten, op die manier krijg je dus helemaal niks te zien.

Ik baal er eerlijk gezegd een beetje van want ik had me er enorm op verheugd maar ik ga er niet weer 3 uur voor in de auto zitten.

Waarschijnlijk is het allemaal wel hartstikke gezellig en leuk als je wat meerdere mensen kent en tegenkomt maarja daar kwam ik dan ook niet echt voor, ik wilde wat spulletjes bekijken en voelen en daar kwam ik niet aan toe.

Jammer..

Er zaten overigens wel plaatjes van showstukken tussen dus voor de dames die meegedaan hebben, petje af!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

10 Laatst bewerkt door Chantelle (10-05-2010 08:04)

verwijderd .......

11 Laatst bewerkt door tipsytaartje (08-05-2010 17:43)

Allereerst is dit echt een topic voor in de babbel, dus daar ga ik hem zo heen verhuizen...

Ik vond het erg gezellig, heb niets verkocht, alleen maar gedemonstreerd. Heb echt niet meegekregen dat het zo druk was, dat je niets kon zien, 40 min moest wachten etc. In vergelijking met T&T heb ik vaak zat even kunnen babbelen, dingen op mn gemak kunnen uitleggen, spontaan dingen kunnen voordoen als de klant daar om vroeg, dat was bij T&T wel anders.

Van alle mensen die ik vandaag heb gezien, heb ik 1 (jahaaa, maar 1!!) naamkaartje gezien, van de voor mij onbekende mensen en ik vond het erg leuk haar te ontmoeten, maar ik had verwacht dat er meer leden met een badge zouden lopen en zich voor zouden stellen. :/

Maar goed, ik vond het een topdag! Ik kwam er zelfs achter dat mijn taart van vorig jaar van de beurs 2 maal in de Cake&craft van mei2010 staat! En daar werd ik wel erg vrolijk van!  *D 

Morgen weer!  En we gaan weer knallen!!!

o ja:

Chantelle schreef:

en de nieuwe Cake Central op terug weg naar de MC Donalds

waar lagen die dan?? Ik heb niemand daarmee zien lopen??!!? Daar zou ik ook wel even in willen neuzen :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

ehm op de een of andere magische wijze kan ik topics vanuit hier niet verplaatsen.... ??? ik roep de hulp van de andere modjes wel in.... vaag zeg  :think:

groetjes Tirza     

Ik denk dat er idd veel dames vandaag zijn gegaan... Maar dat is fijn!!! Want ik ga morgen ;)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

14

ik heb dat knopje wel nog ;) O-)

15

ik ben wel geweest vandaag, had idd geen badge op (vergeten, sorrie)
Heb nog een tijdje bij de stand van de leukste taarten staan kijken naar de koekjes uitstekers.
Weet alleen niet met wie ik gesproken heb :)

Heb vooral mijn ogen uitgekeken in de tent bij een ontzettend aardig engels vrouwtje (Georgina Godbold), wat ontzettend leuk die
"wobbly's" geloof ik dat ze ze noemde.

ik vond de beurs erg druk, maar erg leuk om te zien en mee te maken. Meer ruimte zou wel mooi zijn volgend jaar en wat meer mogelijkheden qua workshops.

Wie bij iedereen in de smaak wil vallen....
Moet banketbakker worden.

ik ben ook geweest, en vond het erg leuk ben er nog vol van :Y
alleen moesten wij onverwacht toch onze kleine meid van 1,5 mee nemen dus....waren we na 3 uur klaar en had ik nog veel langer willen blijven!!!Ik ben nu gewoon weg niet aan alle toe gekomen.... :nooo

Tirza ik had wel een naamkaartje op(mijn trouwbutton gewoon omgedraait en me naam op geschreven)alleen was het steeds erg druk bij Bien dus heb over de mensen heen gekeken......maar ook ik heb niet echt mensen met naam kaartjes gezien!Alleen toen wij naar buiten liepen heb ik Dorotaartjes(met Tshirt)nog voorbij zien lopen.

Ik vond het ook erg druk :Y en was blij dat ik na een tijd wachten bij karen Davies kon kijken.
Maar goed heb toch nog wel wat leuke dingen gescoord en daar ben ik erg blij mee :Y

ik kom volgend jaar zeker weer!nu vast oppas zoeken zodat ik alle tijd heb :P

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

17

Bettinetaartjes schreef:

Tirza ik had wel een naamkaartje op

ahhh heb ik je niet eens gezien! Had je je even voor moeten stellen!! Jammer!!  :

groetjes Tirza     

18 Laatst bewerkt door severn (08-05-2010 18:32)

tipsytaartje schreef:
Bettinetaartjes schreef:

ahhh heb ik je niet eens gezien! Had je je even voor moeten stellen!! Jammer!!  :

Geen badge, wel om je gelachen omdat je het t-shirt niet over je t.....n heen kreeg!  :lol:
Jullie waren toen druk bezig met alles inrichten!  ;)
(was die met dat blonde haar die met haar moeder de taart in kwam leveren)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

19

Ik was er ook, en jammer dat het zo druk was. Bijna niet bij de standjes kunnen komen! Brutale dames die je gewoon wegduwen...heb wel leuk even bij Karen Davies kunnen kijken, todat ik bruut aan de kant werd geduwd door iemand die kennelijk vond dat het haar beurt was om vooraan te staan.

Erg leuk, maar ik koop dan liever in de webshop. Lekker op je gemak alles kunnen bekijken.

Ik had een gratis kaart, dus dat scheelde weer. Maar om 12.00 uur was ik al weer weg!

20

Zijn er al foto's?? O-) :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

21

severn schreef:
tipsytaartje schreef:
Bettinetaartjes schreef:

Geen badge, wel om je gelachen omdat je het t-shirt niet over je t.....n heen kreeg!  :lol:
Jullie waren toen druk bezig met alles inrichten!  ;)
(was die met dat blonde haar die met haar moeder de taart in kwam leveren)

wahahahahahahahahaha!!!! Ja de shirtjes vielen wat krap! Gelukkig kon ik nog een maatje groter pakken! hihi....
heb jou trouwens niet gezien, ja misschien wel gezien, maar was toen meer bezig om een shirt aan te krijgen... :+

groetjes Tirza     

22

Vond het wel leuk,maar idd ook erg druk.
boven ging het nog wel maar bij ellen en deleukstetaarten was het erg druk.Wel gezichten bij bekende forumnamen gezien,altijd grappig om zien wie er nu achter een forumnaam zit :)

Wat een prachtige wedstrijdtaarten en bloemstukken zijn er gemaakt,wauw het niveau lag echt hoog.Ik vond mn taartje ineens heel simpel toen ik hem neerzette...
Ik heb niet gewacht totdat er iets bijgezet werd,dus ben benieuwd of er al meer bekend is.

23

Ik ben er ook geweest vandaag. Het is idd veel te druk, maar t was nog steeds leuk. Ik heb in totaal 67.50eur  besteed voor alleen paar kleine dingetjes (kwaastjes, parels mold, een boek, n nog een andere kleine dingetjes) + 20 eur voor de entree voor mij n mijn man.

Zie www.irenes-suikercreaties.nl voor zelf taarten en cupcakes maken in een workshop van Irene's SuikerCreaties in Eindhoven.

24

ik heb de meesten ook weer gezien, was leuk!!
Idd het was druk, maar dat had ik ook wel verwacht; had medelijden met de dames achter de stands, geen plek om heen en weer te lopen en de klanten goed te kunnen helpen.
Maar vanmiddag was er steeds meer plek om overal goed te kijken en te kletsen.
Mijn portemonnee is leeg en ik heb genoten; wat wil een mens nog meer???

@AxHanneke; bedankt voor het meerijden!!

Groetjes, Dorothea.

25

ik heb ook een tijdje bij tirza staan kijken,ik vroeg nog of je dat fijne parelrandje al in een mold had,maar helaas :lol: heb toen die met drie en de kroon gekocht
en nog veeeeeeeel meer,het meest blij ben ik met mijn duurste aankoop van vandaag,een set om minitaartjes te bakken
verder heb ik even met jax staan kletsen,marianne gevraagd hoe t ging en toch....op het forum ben je vrijer,ik zag nog meer bekende gezichten en toch ga je ze niet aanspreken
op de terugweg bij ikea nog een schort en theedoeken gekocht
een leuke dag,maar de beurs had groter mogen zijn

http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/031.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/032.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/033.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/035.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/038.jpg
http://i118.photobucket.com/albums/o81/karla1963/030.jpg

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal