1

Onderwerp: Cake Boss prijzen ( hou je hart maar vast)

Gister zat ik weer naar een aflevering van Cake Boss te kijken en vroeg ik mij hardop af, wat zo'n taart nou zou kosten.
Lang leve internet.. Goggle Carlo's Bakery en je komt op de site

(*tromgeroffel) 12 tot 18 dollar pp
Ketjing.. Wat houden de dames hier dan reuzeschappelijk prijzen aan  :lol:

Wilde ik zomaar even kwijt..

zo hééérlijk ontspannend.....

2

Re: Cake Boss prijzen ( hou je hart maar vast)

dat was al bekend volgens mij :P 
en uh de dames hier hebben niet alle extra kosten zoals loon betalen voor 12 man.. onderhoud voor de bestelbussen.. stroom voor een hele bakkerij incl winkel.  Dus de echte winst valt wel mee denk ik ;)

3

12 U.S. dollars = 9.42359039 Euros

Jemig dat hij veel zou vragen was wel te bedenken maar zoveel p.p.?

De groeten uit Brabant van TAMARA
https://www.facebook.com/TamaraNL1977

4

Tja als je kijkt wat voor een gebouw het is en hoeveel mensen er rond lopen! Onderhoud, afschrijving van alle spullen oa een grote bestelbus. Verzekeringen voor die zaak, personeel en autos. Belasting natuurlijk.

Een taart van De taart van mijn tante begint ook bij 7.50 pp en dat is zonder iets bijzonders..

Als je het echt profesioneel gaat doen en dus alle bovenstaande kosten hebt dan kun je het gewoon niet meer voor anderhalfe euro pp doen..

Het is totaal geen vergelijking. Ik hoor het ook regelmatig, ik ben fotografe en heb een eigen studio. Dan zeggen mensen "ja mijn oom die doet het voor een kwart van dat bedrag.." Tja maar je oom heeft geen gebouw en personeel, betaald geen verzekering en belasting.. Duh.. Daar word ik soms wel chagerijnig van, ik zeg ook altijd laat je het toch door je oom doen als mensen blijven drammen..  :x

5

Sooo dat is veel geld!

Ik hoorde vandaag dat iemand voor haar bruidstaart per persoon al € 5,95  moest betalen... ook erg veel vind ik persoonlijk..

Groetjes Jeannette

6

Miep1977 schreef:

12 U.S. dollars = 9.42359039 Euros

Jemig dat hij veel zou vragen was wel te bedenken maar zoveel p.p.?

Kheb er ook al gezien voor € 6,75 en € 8,50 p.p. (niet in Amerika!). Kvind zijn prijs dan nog wel meevallen ;)

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

vind het ook nog wel meevallen hoor. als je kijkt naar cupcakeenvy, daar liggen de prijzen nog wel wat hoger....

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Of letthemeatcake.net Die vliegen zelfs naar je toe als je een taart bij hun wil bestellen en maken 'm op locatie. Katsjing!

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

9

in amsterdam zit iemand die 9,50 pp vraagt.

De persoon die hun taarten aflevert is een vaste klant van mij.
En het bedrijf heeft het erg druk dus ze zullen het wel goed doen.

Ik blijf er gewoon ver onder zitten. Is het voor de klant en mijzelf ook nog leuk

10

Etspaghet schreef:

Of letthemeatcake.net Die vliegen zelfs naar je toe als je een taart bij hun wil bestellen en maken 'm op locatie. Katsjing!

Die kende ik nog niet, wat een kunstwerken zeg! Geen smiley met mijn mond valt open :P

11

Uiteindelijk bepaald de klant of iets te duur is of niet! Duur is dus een relatief begrip en ik snap niet zo goed waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan.

groeten Annemieke
Cake It

12

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me dan afvraag wat voor prijzen jullie dan zouden verwachten? En niet vergeten BTW (of voor CakeBoss VAT ;)), omzetbelasting en overige kosten mee te rekenen hè :P

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

Ik vind dat erg meevallen hoor! Er zijn er ook in Amerika die geen opdrachten aannemen onder de 1000 dollar, en volgens mij vraagt le beau gateau ook rond de 9 euro p.p. voor haar taarten.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

14

Ik vind het ook erg meevallen.

Als al je onkosten er af zijn blijft er nog niet veel over.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

15

Daro schreef:
Etspaghet schreef:

Die kende ik nog niet, wat een kunstwerken zeg! Geen smiley met mijn mond valt open :P

Wooow!!  :D   :thumb:

Lieve bakgroetjes, Hilde
Mijn oventje is mijn beste vriend :)

16

Ik heb er ook even een berekeningetje op los gelaten. onze cake boss had het er over dat ze in het seizoen 45 taarten in een weekend moeten maken. Ik schat dat ze ( gezien de grote) gemiddeld voor 40 personen zullen zijn.

40 x +/-12,50 = 500 euro x 45 taarten =22500 plus alles wat ze daar beneden nog verkopen. Ik denk dat het het allemaal wel moet kosten maar bij hun lijkt het wel goed te komen ( op het oog)

Als er

17

poldergirl schreef:

maar bij hun lijkt het wel goed te komen ( op het oog)

Kun je dat berekingetje nog eens doen en dan meenemen hoeveel personeel hij daar heeft rondlopen? ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

18

Valt me eerlijk gezegd nog mee... ;)

Mijn website: Presentaart

19

Ach dames nu blijkt maar weer dat de meeste hier gewoon te weinig vragen voor een taart.

een dag zonder taart is een dag niet geleefd

20

Adrienne schreef:
poldergirl schreef:

maar bij hun lijkt het wel goed te komen ( op het oog)

Kun je dat berekingetje nog eens doen en dan meenemen hoeveel personeel hij daar heeft rondlopen? ;)

ha ha natuurlijk lukt dat niet en ik denk dat ze alle losse taartjes er ook wel echt bij moeten verkopen. maar ik denk dat hun het niet heel slecht hebben waarmee ik natuurlijk niks wil zeggen over de andere bakkers.
vond het gewoon leuk om dit even globaal uit te rekenen :)

Als er

21

Ik vind dat jullie echt wel meer mogen vragen hoor!
Jullie zijn allemaal keitjes in jullie werk!  Niet te bescheiden, doorrekenen!  ;)

Lieve bakgroetjes, Hilde
Mijn oventje is mijn beste vriend :)

22

Als je dingen als uurloon gaat rekenen dan moet je ook gewoon belasting gaan betalen vind ik.. Ik vrees dat de profs ook in opstand gaan komen als iedereen masaal zwart zijn brood er mee gaat verdienen en gelijk hebben ze natuurlijk. Nu is het het niet waard voor dat geld kunnen zij het niet doen.