1

Onderwerp: gratis vorm

even een onzin berichtje.. ik was opzoek naar bakblikken en kwam deze site tegen.. staat een bakblik op voor 0,00 euro je betaald alleen de verzendkosten (6,75 euro).. is vast een foutje toch? kan ik hem nou gewoon bestellen of kunnen ze er dan nog op terug komen????

http://www.culishop.com/page.php?id=68

2

Re: gratis vorm

Oh....zal eens kijken vanavond maar volgens mij moet je topic naar 2e handsspullen. of niet :think:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

3

geen idee.. zag het opeens... en zit nu heel erg te twijfelen of ik het gewoon zal proberen..

meestal als er geen prijs staat is het artikel uitverkocht, misschien is dat hier ook?

Groetjes Natasja!

5

als je op de rest van de site kijkt zie je niks staan met 0.00 behalve dit bakblik..

vaag

gewoon doen....je krijgt vanzelf en factuur via email die je moet betalen kijken wat daar staat ;)

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

7

heb em besteld en een mailtje gekregen dat het goed is.. vind het wel eng hoor haha

8

Vaak  als je iets besteld moet je tijdens het afrekeken akkoord gaan met de algemene voorwaarden, heb je deze gelezen?
Mogelijk staat daar iets in over fouten in prijs e.d.

Anders heb je gewoon lekker mazzel (en zullen ze het vast snel gaan aanpassen)

9

heb ik gelezen.. kon niks vinden over fout aangegeven prijzen.. wel dat ze de prijs mogen verhogen maar niet na de bevestiningsmail en die heb ik nu haha

10

Mazzel dus!

11

eerst maar is afwachten haha.. ik geloof het pas als ik die bakvorm heb..

12

Over welke bakpan gaat het.Want ik heb net gekeken en kan hem niet vinden!

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

13 Laatst bewerkt door daffy (04-05-2010 14:02)

eentje met autotjes.. zal even kijken of hij er nog staat

er staat nu 39 euro :s

14

misty schreef:

Over welke bakpan gaat het.Want ik heb net gekeken en kan hem niet vinden!

ik ook niet, hij zal misschien er al af gehaald zijn.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

whahahahah ja ze hebben het foutje ondekt!

Groetjes Natasja!

16

Ik denk dat jij dan heel veel mazzel heb...
Laat het even weten wanneer je hem heb ontvangen.Wel leuk voor je...toch???

17

ik hoop dat ik heel veel mazzel heb haha.. zat er nog aan te denken om er meer te bestellen maar dat zat met niet lekker.. en ik laat het weten als hij er is :Y

18

. Gebruiker kan niet aan zijn aanbiedingen en offertes worden gehouden indien de consument, naar termen van redelijkheid en billijkheid en in het maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen, had behoren te begrijpen dat de aanbieding of offerte danwel een onderdeel daarvan een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.

Dus dikke kans dat je het niet voor niets krijgt.. Het was aannemelijk dat dit niet klopte.

19

en en en ?? hoe is het afgelopen??

**Liefs Ilona**

20

en geen bakblik hihi was ook te mooi om waar te zijn he.. haha.. geen mailtje of iets van hun gehoord maar zag gister dat de verzendkosten zijn terug gestort.. dus helaas.. maar vanmiddag ga ik winkelen hihi dus komt wel goed

21

aaah have fun vanmiddag!!

wel fijn dat jeje porto terug hebt,maar slecht dat je niets hebt gehoord!

**Liefs Ilona**

22

Nouja...wél netjes dat je verzendkosten zijn teruggestort. Het blijft jammer....

Volg je hart...want dat klopt!

23

ja echt heel jammer!! maar ja was ook wel heel mooi!! hihi

24

Als sommige dingen te mooi zijn om waar te zijn,zijn ze ook te mooi om waar te zijn.(Zei dr Phill of Oprah)

25

spijtig voor je, maar vind wel dat de winkel het netjes heeft opgelost me je verzendkosten

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen