Re: wie gaat er mee uit eten 8 mei na Alphen beurs

Ik ga ook de zaterdag, maar ga samen met mijn mams. Dus een etentje na de tijd zit er helaas niet in! Jammer!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

27

Even dit onderwerp weer wat naar boven halen. Gaan er niet meer mee dan bovenstaande??
Het was vorig jaar reuze gezellig en we waren zeker wel met 30 kakelende taartenmutsen  :lol:

28 Laatst bewerkt door wendy (30-04-2010 10:11)

Ik denk wel dat ik mee eet hoor. :D
Al besloten waar???

Rafaella
mammavandean&julian
maaike
sandravos
pooh
Antstart
Kwebbeltje
Lupe
Glashill
Ottolien (onder voorbehoud van beter zijn).
wendy

29

angelaV schreef:

ik kan helaas niet mee.. maar kan jullie wel een aanrader geven om ergens te eten... redelijk in het centrum van alphen ad rijn.. nl bij de gelaarsde kat... niet duur en errug lekker eten...
even google-en en je hebt m zo gevonden...

jam jam, maar altijd druk en met een heel grote groep niet te doen dus als de groep klein blijft is het te doen maar dan wel vlot reserveren. :)

30

Ik heb nog wat berichtjes naar wat mensen gestuurd van het ggdt en wacht op hun antwoord. Zij hadden zich daar onder voorbehoud op gegeven.
Dan ga ik snel even kijken waar ze ons wel willen ontvangen  :Y

31 Laatst bewerkt door Pooh (30-04-2010 21:12)

Die Gelaarsde Kat klinkt wel goed! Ze hebben zelfs wudjes op de site, althans, doen een poging tot. :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

32

Ik heb zonet even op hun site gekeken en het lijkt mij een prima plan :P . Ik wacht nog even tot morgen en dan ga ik 's avonds even bellen. Nu maar hopen dat ze voor ons plek hebben :Y .
Ik ga vragen of er geen trap in het restaurant zit Pooh!!

33

Ziet er goed uit en de kaart staat me ook wel aan. 'k heb d'r zin an! :9

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

34 Laatst bewerkt door Natasja-uit-Son (30-04-2010 23:24)

Ik heb helaas een verjaardagsfeestje die avond  :( ....ik moet er wel heen  :rolleyes: ...is namelijk van mezelf  O-)

Ik doe bij de volgende taartenbeurs maar eens een poging  :Y

Edit: Jullie kunnen natuurlijk ná de beurs en het etentje allemaal even komen feesten in Son  :lol:

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

35

Ik ga ook niet mee eten. Had op hyves al een berichtje bij Annemarie achter gelaten.
Vind het niet zo gezellig voor niet-manlief als ik wel mee ga. We hebben dat weekend geen kids en hij gaat ook niet mee naar de beurs (want daar heeft ie weinig aan). Dus om dan savonds ook nog weg te zijn.............niet goed plan voor mij.

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

36

Ik ga vanavond bellen met  de gelaarsde kat. Ik ga reserveren voor 10/12 personen.
Mocht je nog meewillen dan vandaag even opgeven!

37

Oeps ik weet pas maandag of de dokters me toestemming gaan geven.
Ik laat het je zo snel mogelijk weten (misschien horen jullie me wel door het hele land gillen als ik weer wat mag doen :+ ).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

38

Ottolien schreef:

Oeps ik weet pas maandag of de dokters me toestemming gaan geven.
Ik laat het je zo snel mogelijk weten (misschien horen jullie me wel door het hele land gillen als ik weer wat mag doen :+ ).

Ik geef wel dat het rond dat getal ergens zal zijn. Er vallen altijd wel weer mensen af en misschien komen er ook nog wel weer wat mensen bij  :)

39

Ik ga proberen mee te komen. Weet het nog niet helemaal zeker, maar hopelijk wel ;)

Thanks voor de herinnering.

Groetjes Tweety!

40

Is er iemand die vanuit Rotterdam er heen gaat? Ik zit namelijk zonder vervoer, want manlief zit in 't buitenland  :s  en is uitgerekend dat weekend nog niet terug.

De benzinekosten delen we natuurlijk en voor het etentje had ik me ook opgegeven als dat in je planning zit  :Y , maar mocht je daar niet heen gaan is het voor mij natuurlijk ook geen probleem.

Ik hoop dat ik met iemand mee kan rijden.

Groetjes.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

41

Rafaëlla schreef:

Is er iemand die vanuit Rotterdam er heen gaat? Ik zit namelijk zonder vervoer, want manlief zit in 't buitenland  :s  en is uitgerekend dat weekend nog niet terug.

De benzinekosten delen we natuurlijk en voor het etentje had ik me ook opgegeven als dat in je planning zit  :Y , maar mocht je daar niet heen gaan is het voor mij natuurlijk ook geen probleem.

Groetjes.

Wat ik me herinner is dat de beurs valk bij het station ligt. Zoek het anders even na.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

oow ik ga niet mee eten hoor.. hihi zat ff terug te lezen maar heb dat niet gezegd..  :o

Groetjes Natasja!

43

Rafaëlla schreef:

Groetjes.

Hallo Rafaella,
Ik ga wel zaterdag, maar ben niet voornemens om te blijven eten. Je kunt meerijden, maar dan niet mee-eten, tenzij je een lift voor de terugweg vindt.
groet, lucy

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

44

Dus als het goed is is het lijstje nu als volgt
Rafaella ( mits vervoer rond is)
maaike
sandravos
pooh
Antstart
Kwebbeltje
Glashill
wendy
tweety1974  ( onder voorbehoud)

Ik ga nu zo maar eens bellen en zeg dat het kan varieren van 8 tot 12.

45

anstart schreef:

maaike
sandravos
pooh
Antstart
Kwebbeltje
Glashill
wendy

Nou dat ging snel. Ik heb gereserveerd :P  :P , bij de gelaarsde kat in Alphen aan de Rijn, hoofdstraat 81. Voor 12 personen, rond de klok van 18.00 uur Wanneer het er minder zijn dan bel ik dit door.
@ Pooh ik heb er bij gezegd dat we niet naar een 1e verdieping kunnen ivm rolstoel. Dit heeft hij erbij gezet!!

46

anstart schreef:
anstart schreef:

maaike
sandravos
pooh
Antstart
Kwebbeltje
Glashill
wendy

Nou dat ging snel. Ik heb gereserveerd :P  :P , bij de gelaarsde kat in Alphen aan de Rijn, hoofdstraat 81. Voor 12 personen, rond de klok van 18.00 uur Wanneer het er minder zijn dan bel ik dit door.
@ Pooh ik heb er bij gezegd dat we niet naar een 1e verdieping kunnen ivm rolstoel. Dit heeft hij erbij gezet!!

http://www.taartdoos.nl/afbeeldingen/smiley%27s/kus.gif

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

47

LucyBW schreef:
Rafaëlla schreef:

Groetjes.

Hallo Rafaella,
Ik ga wel zaterdag, maar ben niet voornemens om te blijven eten. Je kunt meerijden, maar dan niet mee-eten, tenzij je een lift voor de terugweg vindt.
groet, lucy

Ik kan je dan wel ff afzetten in Rotterdam als je mee wilt.

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

48

streep mij maar van het lijstje :( ...Ik ga het niet redden om mee te gaan. S'middags moet ik op tijd thuis zijn voor iets anders die avond...Jammer, maar ik zie iedereen wel op de beurs :Y

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

49

Mag ik ook mee? Vind het heel eng, want heb nog niemand live ontmoet maar het lijkt me toch ook wel weer erg gezellie.. :Y

Your cake-wish is my challenge!

50

maaike schreef:

streep mij maar van het lijstje :( ...Ik ga het niet redden om mee te gaan. S'middags moet ik op tijd thuis zijn voor iets anders die avond...Jammer, maar ik zie iedereen wel op de beurs :Y

Jammer, maar ja je kunt je moeilijk in twee delen verdelen  :s