Re: Met wie zou jij een beschuitje willen eten *2*
De mannen van Jilz...ik heb geprobeerd om die reclame te bekijken zonder smile op mijn gezicht...lukt niet...
Ja hoor, zij wil gelijk 4 mannen!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Een babbel na het bakken » Met wie zou jij een beschuitje willen eten *2*
De mannen van Jilz...ik heb geprobeerd om die reclame te bekijken zonder smile op mijn gezicht...lukt niet...
Ja hoor, zij wil gelijk 4 mannen!!!!
Al jaren, hing zelfs levensgroot in de huiskamer.
Waarom is hij verstoten? Jammer hoor
en inderdaad Babs, voel je niks van!
Oei, mijn snoepje staat er nog niet tussen.
En aangezien ik een hele grote snoeppot heb.
Maarja, lekkerste snoepje ligt natuurlijk naast mij in bed
Hem!
Kent iemand hem? Hij heet Craig Horner en speelt in de serie Legend of the Seeker.
Yum.
Beschuitje?!?
Als we er dan toch zijn, dan maar gelijk lunch.....
en ook diner !!
Joaquin Phoenix inclusief sexy litteken.
Vooral in de film Walk de line is hij heel leuk.
Misschien komt dat ook wel een beetje doordat wij hier thuis wel fan zijn van Johnny Cash (wie hij speelt in Walk the line).
Hmmmm
Daar is ze weer, Ilse!
Zonder beschuit mag ook
Het 1e snoepje van Sariebary vind ik ook wel geschikt om een beschuitje mee te eten
Ach ja, Ilse de Lange lijkt me ook wel gezellig om eens mee te ouwe-hoeren (dan bedoel ik dus een goed gesprek..)
mjammie meiden! Mijn alltime favourites zijn toch wel Johnny en Brad. Errug cliché... Ik mis toch nog mijn boy-toy favourite:
En deze heerlijk man:
Daar is ze weer, Ilse!
Zonder beschuit mag ook
Tja, een lapdance van haar zou ik ook niet afwijzen....woehahahaha.... misschien uitnodigen voor de volgende M.-party!
heb dan wel gewoon een vriendje.. maar ze mag er best wil is bij komen liggen hoor!!
Pooh schreef:Daar is ze weer, Ilse!
Zonder beschuit mag ook
Tja, een lapdance van haar zou ik ook niet afwijzen....woehahahaha.... misschien uitnodigen voor de volgende M.-party!
Dan moet ik haar delen. No way
vind der zo grappig praten (ilse)
vind der zo grappig praten (ilse)
O....dacht al dat je het over mij had....
Maar ehh Pooh....Genoeg Ilse voor iedereen
Ik hou het gewoon bij 'mijn' George.....Clooney!
Heb hier een hele grote houten gyraffe in de woonkamer staan...........die heet ook George
MP83: die ken ik zeker! Is ook een lekker hapje!
Mijn man en ik kijken die serie ook (ik stiekem voor de Seeker en hij waarschijnlijk voor de Confessor! Hahahahhaha!)
Hmmmm; ik krijg honger van dit topic!
Geef mij maar McDreamy
oww ik vond mc(dierenarts) ook wel leuk.. geen idee hoe hij heten..
MP83: die ken ik zeker! Is ook een lekker hapje!
Mijn man en ik kijken die serie ook (ik stiekem voor de Seeker en hij waarschijnlijk voor de Confessor! Hahahahhaha!)Hmmmm; ik krijg honger van dit topic!
leuke serie he! ik moet zeggen dat ik Cara wel leuker vind dan Kahlan hoor! Maar Richard is the best
oww ik vond mc(dierenarts) ook wel leuk.. geen idee hoe hij heten..
was dat niet gewoon mcVet?
ja in de serie.. maar in het echt?
(oww net even gegoogeld.. toch niet precies wat ik dacht hihi.. heb gewoon een zak voor mannen met dieren denk ik )
oh haha, effe gecheckt, en dat was Chris O'Donnell (Robin dus!!) Die vind ik normaal gesproken niet zo.....maar Finn was toch wel leuk!
ja precies! haha, mannen die diertjes helpen zijn per definitie leuk...Kon hem me ook leuker herinneren dan ik dacht. Goede herinneringen aan Finn (McVet) maar Chrid O'Donnel is minder....
toch jammer
en die nieuwe dan? Dr Jackson Avery?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Een babbel na het bakken » Met wie zou jij een beschuitje willen eten *2*