26 Laatst bewerkt door daan77 (11-04-2010 20:57)

Re: hengelo

daan77 schreef:

Zaterdag 15 mei Vivian, amanda, evt. Daniela
zondag 16 mei Vivian
zondag 4 juli Vivian, Hiske, amanda, Smurf, Daniela

Moet even kijken, maar lijkt mij ook erg leuk. Ben ook nog niet zo goed en heb echt ideeën nodig.
Meteen even een vraagje. Dat wat we dan gaan maken kan dat bewaard worden tot 1 augustus?

Als er meerdere op 15 mei of 16 mei kunnen dan kan ik als het goed is ook wel.

27

kunnen we niet En En doen?
of is dat teveel gevraagd?
het lijkt erop dat de meesten 4 juli kunnen.
maar ik kan dan niet, jammer. En duurt ook zo lang????

:D

Pluk de dag !!!

28

hai
ben nieuw op het forum en het lijkt me leuk om ook te komen en wat van jullie te leren
ik kan 15/16 mei wel onder voorbehoud (mijn tweelingzus is namelijk de 17e uitgerekend ) en 4 juli kan ik waarschijnlijk ook wel
grt janine

29 Laatst bewerkt door Gulendem (13-04-2010 10:37)

Zaterdag 15 mei Vivian, amanda, evt. Daniela
zondag 16 mei Vivian
zondag 4 juli Vivian, Hiske, amanda, Smurf, Daniela, Gülendem

Dit lijkt mij ook super leuk. In mei wordt het lastig maar Juni is voor mij ook goed te doen. Kan ik gelijk in de winkel snuffelen :)

Groetjes Gülendem

30

Gülendem schreef:

Zaterdag 15 mei Vivian, amanda, evt. Daniela, kirstin
zondag 16 mei Vivian, Kirstin
zondag 4 juli Vivian, Hiske, amanda, Smurf, Daniela, Gülendem

Ik sluit me aan bij de eerste 2 data.

groetjes Kirstin

Zeg dames....wat is dat nu?? Freubel afspraken maken zonder mij :nooo  :lol:  :lol:  ;)

zondag 16 mei Vivian, Kirstin
zondag 4 juli Vivian, Hiske, amanda, Smurf, Daniela, Gülendem, Rebecca(PoC)

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

32

Ik heb me dan wel aangemeld, maar ben zo'n doos dat ik niet eens precies weet wat het frobelen nu inhoud  :o
Wie o wie kan mij dat vertellen???

33

daan77 schreef:

Ik heb me dan wel aangemeld, maar ben zo'n doos dat ik niet eens precies weet wat het frobelen nu inhoud  :o
Wie o wie kan mij dat vertellen???

Nou, je pakt thuis je taartspuletjes in, neemt alles mee naar de plek waar we gaan freubelen, laadt daar alles uit de auto en zoekt een plekje tussen de andere freubelaars en dan................klets je de hele middag met elkaar zonder verder wat te doen. :lol:

Dat is hoe het meestal gaat ;) Maar de bedoeling is dat je wat spulletjes meeneemt en daar ter plekke wat dingetjes gaat maken. Sommigen hebben een taart bij zich om af te maken, anderen willen graag eens wat nieuws uitproberen met wat hulp van de anderen. Of je kunt wat spullen van anderen uitproberen.

Ook zijn er wel eens freubeldagen waar vantevoren afgesproken wordt wat er gedaan gaat worden en dan maakt iedereen hetzelfde (bijv. een dummie of een bepaald thema).

En natuurlijk allemaal wat lekkers meenemen en naar huis gaan met een paar lekkere nieuwe recepten! :9

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

34

his schreef:

Nou, je pakt thuis je taartspuletjes in, neemt alles mee naar de plek waar we gaan freubelen, laadt daar alles uit de auto en zoekt een plekje tussen de andere freubelaars en dan................klets je de hele middag met elkaar zonder verder wat te doen. :lol:

Tja, ik herken mezelf er wel in :o

Alhoewel ik vorige keer aan een betere reputatie heb gewerkt O-)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

35

Hihi, zat al op een reactie van jou te wachten... :lol:

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

36 Laatst bewerkt door Naiobi (19-04-2010 09:10)

Amanda kun jij zelf wel 1 deze dagen ?

raar ze staat wel in het overzichtje toch?
maar bij haar post zie ik niks staan

Pluk de dag !!!

37 Laatst bewerkt door Naiobi (19-04-2010 15:14)

zondag 16 mei Vivian, Kirstin, Petra
zondag 4 juli Vivian, Hiske, amanda, Smurf, Daniela, Gülendem, Rebecca(PoC), Petra heel misschien

( :/  hoor net dat we feest hebben 15 mei, gatsie zeg. Hopen dan maar dat 4 juli een regenachtige dag is  :cool: , dan kom ik 4 juli)

Pluk de dag !!!

38

Heb wel zin in een frobel dag. Kan iemand me meteen even helpen met de ^#$@% Funky Tappits. Wij zijn nog steeds geen vriendjes, maar vind de letter te leuk om weg te doen. Wil het dus echt leren!

39

Naiobi schreef:

Amanda kun jij zelf wel 1 deze dagen ?

raar ze staat wel in het overzichtje toch?
maar bij haar post zie ik niks staan

ja hoor ik had ook mijn naam erachter gezet ik kan 15 mei en 4 juli wel. alleen 15 mei is onder voorbehoud omdat we met de tuin bezig gaan en 22 mei op vakantie gaan. ligt er even aan of mijn vriend het alleen met mijn opa af kan maar waarschijnlijk wel.

40

daan77 schreef:

Heb wel zin in een frobel dag. Kan iemand me meteen even helpen met de ^#$@% Funky Tappits. Wij zijn nog steeds geen vriendjes, maar vind de letter te leuk om weg te doen. Wil het dus echt leren!

Ik wil het je wel voordoen hoor, maar ook ik heb soms ruzie met die dingen. Ligt eraan welk merk fondant ik gebruik.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

41

Volgens mij houden we het mooi op 4 juli voorlopig. Sorry voor de dames die niet kunnen en wel op de andere data.

zondag 4 juli Vivian, Hiske, amanda, Smurf, Daniela, Gülendem, Rebecca(PoC), Petra heel misschien 

Wie nog meer? Kan tot 13 personen kwijt. En als we alleen kletsen nog wel een paar meer.  :P

42

Ik hou me ook graag aanbevolen op 4 juli..... enige probleem is dat ik van te voren nooit weet hoe t gaat ivm gezondheid, dat weet ik pas op de dag zelf, maar als t ff kan zou ik graag komen, is dat mogelijk?

43

Hoi Inge,

geen probleem. 1 meer of minder maakt niks uit.
zondag 4 juli Vivian, Hiske, amanda, Smurf, Daniela, Gülendem, Rebecca(PoC), Petra heel misschien, Inge

Groetjes Vivian

(voor de mensen die in de buurt wonen, zondag open ik de winkel in Hengelo. Iedereen is uitgenodigd! Zie mijn website)

44

Okway das mooi, als t ff kan dan kom ik zeker die kant op op 4 juli.
En wie weet alvast zondag, een extra-shop adres in de buurt is altijd handig. wens je in ieder geval een fijne opening en vooral veel succes, maar dat zal vast goed komen.....

Groetjessss

45

Hoi allemaal,
Ook ik ben "beginnend" en lees net over deze freubeldag........
Het lijkt me heel gezellig en 4 juli kan ik en woon vlakbij ( almelo),
dus mijn vraag is over er nog een plekje is ???????
Vivian je ziet mij op 3 mei in ieder geval bij de workshop,
en verder hoor ik het wel hoe en wat..... ;)
Groetjes Linda ( mylmas)

46

Ha dames,

Op aanraden van Rebecca PoC kom ik even kijken hier in deze topic. Alleen m oet ik Rebecca weer teleurstellen, ik heb die dag een bruiloft van onze vrienden in Utrecht. Kan helaas niet bijzijn.
Volgende keer kom ik zeker. Tis toch maar een uurtje rijden ;)

Groetjes Tweety!

Tweety1974 schreef:

Ha dames,

Op aanraden van Rebecca PoC kom ik even kijken hier in deze topic. Alleen m oet ik Rebecca weer teleurstellen, ik heb die dag een bruiloft van onze vrienden in Utrecht. Kan helaas niet bijzijn.
Volgende keer kom ik zeker. Tis toch maar een uurtje rijden ;)

Jammer Sal! Maar er komen wel weer andere freubeldagen denk ik zo :Y

Groetjes Rebecca

48

Hallo dames,

Heb me zondag bij de opening van de nieuwe Sweety Cake Winkel over laten halen om ook eens deel te nemen aan het forum; en zie hier een nieuw lid!  :)
En ik dacht; zal me maar meteen aanmelden voor een lekker middagje fröbelen. Dus als er 4 juli nog een plekje vrij is?
Groetjes,
Yvonne

Hey Yvonne!! Leuk dat je je ook hebt aangemeld :thumb:  Je kunt er vast wel bij, gezellig!
(wij hebben samen de prinsessen workshop bij Vivian gevolgd ;) )

Groetjes Rebecca

50 Laatst bewerkt door petje (01-05-2010 17:24)

Mag ik ook, mag ik ook, mag ik ooooook???  :D  :D  :D

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.