126

Re: Frobeldag Achterhoek

Canadesje: moet ik je komen ophalen meid? Of misschien meerijden met iemand? Is dat een optie?

Bianca: Rood marsepein heb je 2 opties 1) voorgekleurd kopen, 2) van sugarflair of van Americolor gels gebruiken. Die van Wilton doet het echt niet :(  :nooo
Ja, je kan marsefond maken 1:1 fondant en marsepein, smaakt best lekker.  Hoeveel wit heb je nodig dan meid?

Groetjes Tweety!

127

Canadesje misschien kan je met de trein naar Dieren komen, kan ik je daar oppikken en gaan we samen naar Sal?

Groetjes Jeanette  :)

Groetjes Jeanette

128

@ Sal en jeanette... ophalen of na dieren komen is mssn wel een mogelijkheid.. Alleen ff afwachten want de pa van vriendlief ligt in et ziekenhuis gaat niet zo goed  :( de laaste week valt echt niet mee hier in zutphen  :nooo
Maar ik hou jullie op de hoogte

129

Kan iemand mij van het station in Terbog oppikken, heel alsjeblieft, heel erg misschien?
PLEASE???

130

Canadesje: Sterkte meid!

Aafke: Misschien kan je meerijden met Pien?

Groetjes Tweety!

131

ik kom langs zutphen op,ben namelijk dat weekend op de camping en dan ga ik ook eerst langs huis in terborg.
als het goed is rijd pien ook met mij mee naar tolkamer.
dus wie wil kan meerijden.

dus canadesje en bakvrouwtje laat het me maar weten dan

groet mandy

132

mandy k schreef:

ik kom langs zutphen op,ben namelijk dat weekend op de camping en dan ga ik ook eerst langs huis in terborg.
als het goed is rijd pien ook met mij mee naar tolkamer.
dus wie wil kan meerijden.

dus canadesje en bakvrouwtje laat het me maar weten dan

groet mandy

Ik stuur straks even een mailtje rond met mijn adres gegevens. Kunnen jullie alvast wat plannen, want ik woon in Toldijk, niet Tolkamer ;) :thumb:

Groetjes Tweety!

133

Tweety, zie net jouw barbie creaties... WAUW!!! Welke roze gebruik jij? En welke rood gaat jullie voorkeur naar uit?
Op de frobeldag ga ik wel aan de gang met de "roze" marsepein die ik gister heb gekleurd.. zonde om weg te gooien en het is toch om te proberen... de smaak zal er niet anders van worden...

Vullen jullie de jullie de jurk nog met botercreme / jam oid???

Ik ga hier in de buurt zaterdag nog even op stap voor wit... volgens mij hebben ze die daar ook..

Kijk voor al mijn creaties ook eens op http://taartenvanbianca.hyves.nl/

134

Bianca:  :o  :o  thanks! Deze roze was Wilton roze of
Wilton Pink. Een van de 2, weet niet meer welke. Nu ben ik overgestapt naar de Americolors.
Mijn voorkeur voor rood is voorgekleurde rood, met wat extra rood van americolor erbij. Krijg je een meer dieper rood.

Ja, princessenjurk heb ik gevuld.
De barbie voor kawita was een heuze chocobomb, kapsel en vulling was choco  :lol:

De eerste barbie voor Kaily heb ik gevuld met bbr en mandarijntjes, en een laagje jam.

o  - ik heb geen wondermold. Ik heb tulband gebruikt voor de eerste (Kaily), en de blanda schaal voor de 3e(Kawita).

Groetjes Tweety!

135

heb ook geen wondermold... leen van een collega een tulband en zal dan ook mn eerste cake zelf bakken... HELP!!! We zien wel... het is geen bestelling oid dus geen druk...

heeft de webshop de Americolors niet?

136

vraagje........ik ben op zoek naar een groot vel wit papier (ben al in 8 winkels geweest)
het gaat om glimmend/glanzend papier, groot (volgens mij heet dat A1 of A2)
bij Pipoos schijnt het verkrijgbaar te zijn, maar Zwolle heeft t niet
is er iemand die hier voor zondag nog aan kan komen? ik wil heel graag 2 vellen

bedankt voor het lezen en groet, Franka

(p.s. ik gebruik het bij fotograferen van de taartjes)

~~~een beetje raar is zo gek nog niet~~~

137

Bianca: Je moet ook een kleine taartje voor boven de tulband hebben, zoals blanda 12cm. Dan is ie mooi rond ;)
Nee, webshop heeft Americolors niet, lies cakeshop of tastyshop of Taart en decoratie wel ;)

Franka: Goed idee! Maar nee, ik kom deze week niet meer bij de winkels langs helaas. Hoop dat iemand anders je kan helpen.

Groetjes Tweety!

138

Franka: Misschien kan ik je helpen, mijn moeder die woont in Veenendaal en daar hebben ze pipoos. Ik zie ze vrijdag ivm verjaardag van mijn zus.
Laat het maar even horen dan kan ik aan haar vragen of ze daar morgen nog even tijd voor heeft.

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

139

hoi Pien,

daar zou ik heeeel blij mee zijn..................................
en fijne verjaardag,

Franka :)

~~~een beetje raar is zo gek nog niet~~~

140

Ha lieve meiden.

Ik moet jullie toch teleurstellen, met pijn in mijn hart moet ik mijn deelname aan de freubeldag afzeggen.
Mijn kleine verkoudheid van gisteren is nu toch zo erg geworden dat ik elke 10 minuten moet niezen. Echt niet hygienisch :( Ik had gehoopt dat het nu helemaal over zal zijn, maar helaas is het alleen maar erger geworden.
En mijn dochtertje is ook heel verkouden, heeft nu koorts en zei vanmiddag dat ze pijn in haar oor heeft. Ik ben erg bang dat ze vanavond ooronsteking zal oplopen. Ze is heel erg hangerig geworden, en wil alleen maar mama.

Ik weet dat het nog een paar dagen duurt, maar ik wil toch liever de volgende dagen uit kunnen rusten/uitzieken zonder dat ik alles klaar moet maken voor de freubeldag.

Misschien dat het bij iemand anders gehouden kan worden?

Groetjes Tweety!

141

jeetje dat is balen zeg :( .
heel erg jammer.

misschien heeft iemand anders van de deelnemers ruimte om het toch door te laten gaan.

veel beterschap.

142

Hey Sal!!!

Bah wat naar voor jullie!! Dat is niet fijn!! Een kind met koorts en die hangerig is kun je maar beter gewoon lekker thuis zijn!!! Doe het maar kalm aan en rust goed uit!! Mocht het bij niemand anders kunnen dan komt er wel weer een nieuwe datum!!

Voor allemaal

Ik heb helaas geen plek voor zoveel man in huis maar misschien iemand anders?

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

143

beste Sal, heel veel beterschap voor jou en je dochter en hoop dat je snel weer opknapt.
Vind het super jammer maar ik heb ook geen plek voor zoveel dames.
groetjes Herma

144

Ik wil niet te vroeg juichen maar ik voel me vandaag wel een stuk beter als gisteren. Even kijken hoe ik de rest van de dag doorbreng.

dank voor de lieve berichten.

Groetjes Tweety!

145

Wordt maar gauw beter hoor Sal

146

Tweety heel veel beterschap ... !!!

147

Zal het nog doorgaan zondag?

148

Ha meiden,

Toch besloten om door te gaan met de freubeldag. Vandaag nog e.e.a. gehaald bij de winkel, dus voel me een stuk fitter.

Mocht jullie nog zin hebben om langs te komen, stuur mij een mailtje, stuur ik je gelijk een mailtje terug met adres enz.

Groetjes!

Groetjes Tweety!

149

:Y  :lol:  :D  :)  :thumb:  Heb er helemaal zin in

150

heb je mijn mailtje gehad... want ik heb er zin in....!