76

Re: Frobeldag Achterhoek

wat willen jullie allemaal gaan maken.
heb eigenlijk geen idee :/
zou eigenlijk wel eens wat in 3d willen maken.
heeft iemand hier ervaring mee?

77

@ Mandy, een taart in 3D of boetseren?

Groetjes Tweety!

78

Heb je nog plaats of zit je al vol

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

79 Laatst bewerkt door Tweety1974 (14-04-2010 20:54)

Hoi Rietchy,
we hebben nog plaats hoor!

2 mei 2010 bij mij in Toldijk.
Heb genoeg plaats voor ongeveer 20 freubelaars.

Groetjes Tweety!

80

ik wil met een babyschoen bezig denk ik.
heb je met 2 zwangere zussen

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

81

Zal ik dan voor het drinken zorgen? Wat sap e.d.? of ook flesje wijn... ?:lol:  Was de bedoeling om wat kilo's eraf te krijgen maar word lastig met al die lekkernijen!!haha
Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik wil gaan maken, wil voor psz mini cc maken als bloem. Blad eronder,cc als hart van bloem met geboetseerd bijtje ofzo erop.
Sally zal ik wat eerder komen om even te helpen met dingen klaar te zetten? Ben tenslotte wel de aanstichtster!!!haha

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

82

pien1981 schreef:

Sally zal ik wat eerder komen om even te helpen met dingen klaar te zetten? Ben tenslotte wel de aanstichtster!!!haha

Is helemaal goed meid! En wat drinken betreft ook helemaal top :thumb:

Ik zal de dag voor konninginnedag een mailtje ronsturen met de adress en contact gegevens ;)

Groetjes Tweety!

83

Ik moet helaas afzeggen. Ik ga een taartenstop inlassen voor een paar maanden. Volgende week geef ik nog een workshop en 26 april heb ik mijn laatste opdracht. Na de zomervakantie kijk ik dan weer of ik het wel of niet weer oppak.
Dit is omdat ik graag wil afvallen. Ik ben al driekwart jaar bij een diëtiste zonder resultaat. Als die zoetigheid in huis breekt me op. Ik ga starten met een streng dieet, en ik wil heel erg graag dat het slaagt, vandaar mijn beslissing om (voorlopig) te stoppen met taarten maken. Ik zal in die tijd ook niet veel op het forum te vinden zijn.
Ik zou wat lekkers meenemen, misschien wil iemand dit in mijn plaats doen? Voor jullie heel veel plezier op 2 mei!

Groetjes, Elly

84

Is helemaal goed Elly! Ik wens je heel veel success!
Ik zal je creaties in de tussen tijd wel heel erg missen op het forum.

Aangezien het toch een hightea iets wordt, neemt iedereen wat mee. Dus dat komt helemaal goed.

Groetjes Tweety!

85

Gister is m'n dochter 5 geworden...ze was heel duidelijk "Ik wil een Mega Mindy taart mam!"

http://i40.tinypic.com/ekqjw3.jpg

Kijk voor al mijn creaties ook eens op http://taartenvanbianca.hyves.nl/

86

Wie wil mij helpen dan?
Ik wil graag extra mooie cupcakes maken, weet alleen nog niet wat
Kan iets met Snoopy?
Of Winnie the Poeh?

87

Of een taart?
Maar nogmaals,ik ben er ECHT NIET goed in. Ivm zuurstof gebrek bij mijn geboorte is mijn fijne motoriek een beetje achter gebleven
Is niet erg toch? Verder ben ik wel goed gelukt hoor
Ben soms een beetje onzeker

88

kan helaas niet meer komen :s
had me er enorm op verheugd.
maar mijn oma die 88 is geworden geeft net die dag een brunch.
tja en dat zal denk ik toch voor moeten gaan.
maar ik ga er vanuit dat het heel gezellig gaat worden,en dat we snel weer een andere datum prikken ;)

groetjes mandy
veel plezier dames

89

Leuk Bianca! Wat heb je dat mooi gedaan!

Bakvrouwtje: ik help je graag hoor meid! Wat wil je het liefst maken? Een taart of cupcakes? En neem je dan al voorgekleurd marsepein/fondant mee?

Groetjes Tweety!

90

Heel begrijpelijk Mandy! Ik wens jullie ook een super dag toe!

Groetjes Tweety!

91

laat je zo snel mogelijk weten of ik vrijd ben. Heb nml nog steeds geen rooster voor mei en dat word toch wel tijd. Vanmiddag maar gaan zeuren op t werk O-)

92

Tweety: wat is er mogelijk voor mij om te maken?
En hoeveel fondant zou ik mee moeten nemen voor een Snoopy taart?
En wat moet ik nog meer mee nemen? Van die bakmix? Nootjes voor aan de zijkant?
Ik heb geen Snoopyplaatje

93

Weet nog helemaal niet wat ik ga doen...??? Maar es snuffelen op deze ongelooflijk leuke site... jij Tweety, weet jij het al?

94

Met welke mix bakken jullie de cupcakes? Ik gebruik nu die van de AH (roze pak voor kinderen) maar ik vindt deze erg zoet... als je em dan ook nog decoreer wordt ie helemaal mier zoet...

95 Laatst bewerkt door sypeyu (20-04-2010 20:39)

sanneenlieke schreef:

Met welke mix bakken jullie de cupcakes? Ik gebruik nu die van de AH (roze pak voor kinderen) maar ik vindt deze erg zoet... als je em dan ook nog decoreer wordt ie helemaal mier zoet...

Ik maak die ouderwets zelluf of gebruik pak boerencakemix

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

96

Bakvrouwtje: ik mail je wel even ;)

Renaate: ben benieuwd meid! Al iets gehoord?

Bianca: eerst maakte ik mijn cc's zelf zonder mix. Nu gebruik ik gewoon mix, gemakzucht, maar ze zijn ook veel luchtiger. Dan is het niet zo machtig als je een vulling gebruik. Misschien als je het eerst insmeert met lemon curd voordat je die gaat versieren? Dan is ie ietsje minder zoet.

hmm ... wat ga ik maken - ik ga bakvrouwtje eerst helpen, en daarna kijk ik wel even ;) Komt helemaal goed. Wss toch de kopjes

Groetjes Tweety!

97

jeeeeh ik kan toch nog komen :P .

ben ik ff blij.

98

Tweety1974 schreef:

@ Mandy, een taart in 3D of boetseren?

nee 3d puzzel ofzo.iemand hier ervaring mee.

99

Tweety1974 schreef:

Bakvrouwtje: ik mail je wel even ;)

Renaate: ben benieuwd meid! Al iets gehoord?

Bianca: eerst maakte ik mijn cc's zelf zonder mix. Nu gebruik ik gewoon mix, gemakzucht, maar ze zijn ook veel luchtiger. Dan is het niet zo machtig als je een vulling gebruik. Misschien als je het eerst insmeert met lemon curd voordat je die gaat versieren? Dan is ie ietsje minder zoet.

hmm ... wat ga ik maken - ik ga bakvrouwtje eerst helpen, en daarna kijk ik wel even ;) Komt helemaal goed. Wss toch de kopjes

nee heb nog niks gehoord. Baas was naar begrafenis van een bewoner en was blij dat ik gisteravond naar huis kon(was een echte "piep"dag)

100

mandy k schreef:

jeeeeh ik kan toch nog komen :P .

ben ik ff blij.

yyaaayyy!! Is de feest verschoven?

Groetjes Tweety!