1

Onderwerp: waneer komt er iets in dronten,en van mijn leeftijd ? :(

waneer komt eer iets in dronten ?
het lijkt me namelijk echt heeeelll leuk om eens naar zo'n freubelgeval te gaan  ,
maar er is niks in de buurt en al hellemaal niet van mijn leftijd !
mischien moet ik iets gaan organiseren ??
wel dat iedereeen wat meeneemt ,want ik denk niet dat mn ouders het goed vinden als ik de hele koelkast plunder :lol:

ideeen of iemand die zelf iets in de buurt is en van mijn leeftijd ?????

INACTIEF

2

Re: waneer komt er iets in dronten,en van mijn leeftijd ? :(

niemand ??.....

INACTIEF

3

Het spijt me, Boterkoekje :nooo.... aan mij heb je niks ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

tja boterkoekje...weet niet hoe oud je bent.....maar ik voel me nog heeeeel erg jong. a; wil mijn lijf niet zo heel erg graag zich jeudig en lenig voelen!!!!

Groet Corinne

5

corinne schreef:

tja boterkoekje...weet niet hoe oud je bent.....maar ik voel me nog heeeeel erg jong. a; wil mijn lijf niet zo heel erg graag zich jeudig en lenig voelen!!!!

hahaha :lol:

INACTIEF

6

ik heb echt heeell veel gezocht op internet ,maar nergens een freubelavond in dronten voor mijn leeftijd en gratis weeehh
zelf iets organiseren dan maar

INACTIEF

7

hallo maaike, ik wil je met alle liefde en plezier een keertje komen ophalen zodat je bij   
mij thuis een taartje kan gaan freubelen (puzzelen, boetseren, bloemen etc etc). Alleen dat ik elf was is inmiddels wel 27 jaar geleden. maar in iedergeval heb ik van allerlei spullen in huis en wil ik je natuurlijk het een en ander wel leren gewoon voor de leuk en dan neem je een vriendin/zusje mee.....maar iemand van je eigen leeftijd in dronten op dit forum...ik acht de kans klein!

Groet Corinne

Misschien kun je iets doen samen met je vriendinnen! Dat is ook leuk toch? Dan zeg je gewoon dat iedereen bijvoorbeeld 5 euro doet en dat jij of jullie samen boodschappen gaan doen voor de freubeldag/avond.

9

corinne schreef:

hallo maaike, ik wil je met alle liefde en plezier een keertje komen ophalen zodat je bij   
mij thuis een taartje kan gaan freubelen (puzzelen, boetseren, bloemen etc etc). Alleen dat ik elf was is inmiddels wel 27 jaar geleden. maar in iedergeval heb ik van allerlei spullen in huis en wil ik je natuurlijk het een en ander wel leren gewoon voor de leuk en dan neem je een vriendin/zusje mee.....maar iemand van je eigen leeftijd in dronten op dit forum...ik acht de kans klein!

dus ij beennntt 27+11= 38 jaar ou..,eehh ,ik bedoel jong :)

INACTIEF