51

Re: Wie frobelt er weer mee in Vianen

Cisje zoals ik al zei ik wil wel wat bestellen bij de hebshop. Laat maar weten of het via jou loopt of via mij. En mocht ik ergens nog mee kunnen helpen, dan geef je maar een gil. Heb je genoeg stoelen trouwens?

Doegie Ris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

52

Gezellig Tirz, dat je erbij bent!

Groetjes Suus

53

Ik zou het ook erg leuk vinden om erbij te kunnen zijn :)

Je zou toch haast nog taarten aan het maken zijn in je slaap :D

54

maris1979 schreef:

Cisje zoals ik al zei ik wil wel wat bestellen bij de hebshop. Laat maar weten of het via jou loopt of via mij. En mocht ik ergens nog mee kunnen helpen, dan geef je maar een gil. Heb je genoeg stoelen trouwens?

Doegie Ris

ik heb niet veel nodig maar wie gaat de bestelling doen?

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

55

yvonenlisa schreef:
maris1979 schreef:

Doegie Ris

ik heb niet veel nodig maar wie gaat de bestelling doen?

Of Cis of ik, mailtje hierover volgt snel.

Groetjes Maris

56

kan het dan natuurlijk niet laten om ook wat mee te bestellen :)

wacht het mailtje af! :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

57

ik zou ook graag willen komen. wil wel graag weten hoelaat (ivm klein kind) en wat ik moet meenemen.

gr's
Hiba

58

Maris
Tipsytaartje
Hightea
Jaqueline
Suus1985 (onder voorbehoud)
Cis +  moeder
Anne2008
Chantallie
YvonenLisa

Nog niets gehoord:
Emine en Bettie (als jullie kunnen willen jullie dit dan nog laten weten)

Ik zag dat er nog meer mensen reageren die wel mee willen doen, 10 personen is echt het max in mijn huis, dus momenteel zitten we vol. Ik heb een reservelijst gemaakt op volgorde van binnenkomst.
Ik kan eventueel wel een 2de frobelavond houden voor de mensen die nu op de reservelijst staan. Als jullie zouden kunnen doorgeven wanneer jullie kunnen?
Op de reservelijst:
Versierdetaart
Karinvanhees
Taartschuur
Mayo1980
Bibo6c

Ik stuur vanmiddga alle mensen voor de 12de februari even een mail.

Voor de meiden die op de reservelijst staan:

Het zou ook best bij mij (in Schalkwijk) kunnen diezelfde avond. Vianen is bij mij naast de deur. Dan doen we het gezellig op 2 verschillende locaties.

60

hebben jullie al een idee wat jullie willen doen?

groetjes Tirza     

61

ik wil ook wel graag naar een freubelavond komen.. dus mag ik ook op de reserve/2e ronde lijst?

62

cis78 schreef:

Maris
Tipsytaartje
Hightea
Jaqueline
Suus1985 (onder voorbehoud)
Cis +  moeder
Anne2008
Chantallie
YvonenLisa

Nog niets gehoord:
Emine en Bettie (als jullie kunnen willen jullie dit dan nog laten weten)

Ik zag dat er nog meer mensen reageren die wel mee willen doen, 10 personen is echt het max in mijn huis, dus momenteel zitten we vol. Ik heb een reservelijst gemaakt op volgorde van binnenkomst.
Ik kan eventueel wel een 2de frobelavond houden voor de mensen die nu op de reservelijst staan. Als jullie zouden kunnen doorgeven wanneer jullie kunnen?
Op de reservelijst:
Versierdetaart
Karinvanhees
Taartschuur
Mayo1980
Bibo6c

Ik stuur vanmiddga alle mensen voor de 12de februari even een mail.

om hoeveel mensen gaat het precies dan. ik zal er zo 14/15 nog wel kwijt kunnen

63

tipsytaartje schreef:

zal wel eens iets met die jem uitstekkers willen doen. lukt me van geen kanten en aangezien jij een schoenen expert ben is het wel handig :lol:

misschien een idee iedereen zijn jem uitstekkers ofzo

64

Hoi Allemaal

Ik heb jullie allemaal een mail gestuurd, voor diegene die hem niet hebben ontvangen, wil je dat dan even hier laten weten.

Ik heb nog helemaal geen ideen eigenlijk wat te doen, wil wel heel graag de laceflowers onder de knie krijgen, maar daar gata als het goed is maris me mee helpen. Mischien iets voor valentijn maken?

Yvonenlisa, als bettie en Emine ook komen heb ik 13 mensen, dat zou wel gaan, maar er staan nu al 6 mensen op de reservelijst wordt het dan veel te veel. Maar ik zag al dat Karin had aangeboden de "reservelijst" over te nemen voor een frobelavond bij haar thuis

Op de reservelijst:
Versierdetaart
Karinvanhees
Taartschuur
Mayo1980
Bibo6c
nickymouse

65

Nou als yvon en lisa een freubelavond bij hun houden houd ik mij van harte aanbevolen zou voor mij helemaal super zijn :-)
Ik houd dit topic wel even in de gaten :-)

66

yvonenlisa schreef:
tipsytaartje schreef:

zal wel eens iets met die jem uitstekkers willen doen. lukt me van geen kanten en aangezien jij een schoenen expert ben is het wel handig :lol:

Ow ja, dat is idd een idee. Ik vind het hartstikke leuk om iets voor te doen :) Wel graag dan fondant plus tylose meenemen ;)

Ik vind het trouwens ook leuk om schoentjes maken te laten zien, maar normaal moet dit lang drogen, dus sowieso nu overmatig tylose erin ;) Mocht iemand dat leuk vinden, dan lees ik dat wel.

groetjes Tirza     

67

tipsytaartje schreef:
yvonenlisa schreef:
tipsytaartje schreef:

Ow ja, dat is idd een idee. Ik vind het hartstikke leuk om iets voor te doen :) Wel graag dan fondant plus tylose meenemen ;)

Ik vind het trouwens ook leuk om schoentjes maken te laten zien, maar normaal moet dit lang drogen, dus sowieso nu overmatig tylose erin ;) Mocht iemand dat leuk vinden, dan lees ik dat wel.

Ja ik!!
Nog nooit gefreubeld dus ik laat het een klein beetje aan jullie over.
Ik hoor wel graag wat ik dan mee kan nemen en kan maken ter voorbereiding.

Enne, onder voorbehoud mag weg.
Ik ben van de partij!

Groetjes Suus

68

Lijkt me leuk om die schoentjes te zien Tirza! Ben wel benieuwd.

Neem zelf de lace flowers dan mee voor Cis en eventueel iedereen die ze wilt gebruiken. En pwc omdat ik iets voor Valentijnsdag in m'n hoofd heb om te maken.

Heb er zin in! Tot gauw allemaal,

Groetjes Maris

69

Suus1985 schreef:
Ja ik!!

Suus, wat je mee kan nemen ligt een beetje aan wat je wilt maken. Als je puur alleen versieringen wilt maken en die later op een taart wil leggen dan hoef je alleen wat marsepein/fondant mee te nemen in de kleuren die je wilt en wat tylose is ook makkelijker. Mocht je dit niet hebben, dan heeft vast 1 van ons het bij zich.

Verder als je het hebt, zijn tools om te snijden, versieren etc.. wel makkelijk en een rolstok/deegroller. En natuurlijk kan je uitstekers meenemen of lenen van de andere dames inclusief die van mij :-)

Als je wel een taart ter plekke wilt versieren is het handig om die dan al te bakken, vullen en afsmeren. Dan kan je hem bij Cis bekleden en versieren. Hoop dat je zo een beetje een idee hebt, mocht het niet duidelijk zijn zeg het dan gerust.

Groetjes Maris

70

maris1979 schreef:

Suus1985 schreef:
Ja ik!!

Suus, wat je mee kan nemen ligt een beetje aan wat je wilt maken. Als je puur alleen versieringen wilt maken en die later op een taart wil leggen dan hoef je alleen wat marsepein/fondant mee te nemen in de kleuren die je wilt en wat tylose is ook makkelijker. Mocht je dit niet hebben, dan heeft vast 1 van ons het bij zich.

Verder als je het hebt, zijn tools om te snijden, versieren etc.. wel makkelijk en een rolstok/deegroller. En natuurlijk kan je uitstekers meenemen of lenen van de andere dames inclusief die van mij :-)

Als je wel een taart ter plekke wilt versieren is het handig om die dan al te bakken, vullen en afsmeren. Dan kan je hem bij Cis bekleden en versieren. Hoop dat je zo een beetje een idee hebt, mocht het niet duidelijk zijn zeg het dan gerust.

Groetjes Maris

Super, dank je wel!
Volgens mij was het idee geopperd om iets met schoentjes te doen?
Dat lijkt me in ieder geval heel leuk, dus Tirz zou jij die cutters mee willen nemen?
Dan zorg ik voor fondant met een snuf tylose ;)

Ik heb er veel zin in! Leuk om jullie te leren kennen.

Groetjes Suus

71

ja ik neem mn schoenen uistekers wel mee. Dus gewone JEM, mini JEM en die van Benison.

En suus, daar hoeft niet iedereen aan mee te doen hoor, iedereen moet lekker doen wat ze leuk vindt ;)

groetjes Tirza     

72

tipsytaartje schreef:

ja ik neem mn schoenen uistekers wel mee. Dus gewone JEM, mini JEM en die van Benison.

En suus, daar hoeft niet iedereen aan mee te doen hoor, iedereen moet lekker doen wat ze leuk vindt ;)

o leuk zal mijn schoen uitstekers ook mee nemen

karin van hees schreef:

Voor de meiden die op de reservelijst staan:

Het zou ook best bij mij (in Schalkwijk) kunnen diezelfde avond. Vianen is bij mij naast de deur. Dan doen we het gezellig op 2 verschillende locaties.

Ik wil dan graag de 12e meedoen in Schalkwijk, een stukje doorrijden is geen probleem! Dus reservelijst => Schalkwijk?
Het duurt nog even, dus misschien komen er nog meer meiden bij?

74

Ik vind het wel handiger dat als er de 12de een frobelavond in schalkwijk komt voor de reservelijst, om dan even een nieuw topic te openen hierover, is misschien wel wat overzichtelijker. Karin zorg jij hier verder voor?

Ja, dat is goed. Zal ik zo doen.