1

Onderwerp: Tiel en omgeving

Hallo

wie uit de regio Tiel heeft zin om samen te taarten?
gr Inge

Roep niet om taart, de taart roept jou!

2

Re: Tiel en omgeving

hee....ik zie dit nu pas,maar lijkt me best leuk om dat een keer te doen! ben alleen nog wel een echte beginner;-)

3

hallo Marjonneke
ik ook!
gr Inge

Roep niet om taart, de taart roept jou!

4

kijk...dat hoor ik graag hahaha. Dan kunnen we vast van elkaar en van hopelijk nog andere meiden leren;-)

5

hoi,

ik ben al even bezig... nou ja even zeker al een half jaar. en het loopt best lekker maar wel druk dus ik zou het heel graag samen willen doen.

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

6

Hey!

Lijkt me leuk! Gezellig ook, hahahha!
Ik hou dit topic dus goed in de gaten...

Groetjes, Marieke

Groetjes Marieke
"Als je het niet vriendelijk kunt zeggen, zeg dan maar niets."

7

hallo dames :D ik ben nu al ook een tijdje bezig! en het lijkt me leuk om gezellie met jullie ook een middagje te freubelen!!

8

Ik zou ook graag mee willen doen alser plek is en als het niet al voorbij is.

Happiness is a CAKE!!

9

Emine.. ik heb je nog niet terug gemaild :$ sorry! ik zal je zo meteen even terug mailen! :D

Maar zover ik weet is der nog geen afspraak gemaakt.. dus zal ik de stoute schoenen maar aantrekken :)

Wie heeft der zin om een keertje een dagje hier bij mij thuis om af te spreken?!
ik woon dichtbij het centrum.. we kunnen dan misschien wel afspreken om allemaal een klein taartje te gaan maken ofzo?

en wanneer kunnen jullie?

Groetjes Anne

10

NIEMAND??????
Dan breng ik voorbeelden van mijn scrapbooks mee....

Happiness is a CAKE!!

11

Dames zullen dan een datum prikken.... ik heb met inge al vaker gesproken maar er is nog niks van gekomen om daat werkelijk wat aftespreken druk druk feestdagen en zo

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

12

lieve meiden!

ik vrees dat Emine niet echt kan komen, ivm priveomstandigheden.
maar hebben jullie ook al een idee? wat we kunnen maken!

13

topsy turvy???
nog nooit gedaan jullie wel? zullen we anders samen stuntelen ha ha