1

Onderwerp: ervaringen gevraagd keukenmachine lidl

ik zag vanmorgen in de krant een advertantie in de krant van de lidl.
ze hebben een keuken machine met mixer voor 69,99.
heeft iemand deze machine en wat zijn jullie ervaringen ermee, is hij een beetje krachtig enzo?
mijn mixer heeft het begevebn dus moet aan een nieuwe.

Veel Bakplezier Diana.

2

Re: ervaringen gevraagd keukenmachine lidl

Hier hetzelfde verhaal, dus ik lees verder mee.....

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

3

ik weet niet of 550 watt genoeg is om mee te kneden etc... anders eens kijken bij de reguliere merken wat die aan vermogen hebben.
gr inge

Roep niet om taart, de taart roept jou!

Ik heb 'm ooit gehad. Op zich geinig voor gewoon een slagroompje kloppen...
Maar hier is hij al lang met het grof vuil mee en staat er een kitchen aid op het aanrecht!

Groetjes Liesbeth

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

5 Laatst bewerkt door inge h (09-11-2009 14:19)

alweer?? die hebben ze groot ingekocht dan, laatste weken verschillende keren al gezien
er zijn er hier ook die 'm wel hebben en er tevreden over zijn als het tenminste hetzelfde merk is, zal eens voor je kijken

a dat was het merk binifet dit is silvercrest
kan ook niet vinden met google dus niet je van het zo lezen

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

6

Hebben jullie die klap gehoord??
Dat was ik, gevallen voor die mixer ;)
3 jaar garantie, even in het boekje geneusd en er staat een advies voor spritsdeeg 10 minuten draaien dus ik heb het risico genomen.
Maar hij ziet er volgens mij net zo uit als de binifett van een paarweken terug.

~enthousiast hobbyist ~

7

Ik was van die van een paar weken geleden niet onder de indruk, maar dat kwam vooral omdat ie alleen in het midden draaide (snappu? dat ie maar op 1 plek draait, en dus niet zoals mijn Kenwood alle kanten van de bak uit zwaait ;) ) en omdat ik het wattage toch te weinig vond.

8 Laatst bewerkt door inge h (09-11-2009 16:25)

Deze draait rond, net nog even geprobeerd ;) de klopper zit haaks in de kop.
Lijkt volgens mij precies op de binifett van een paar weken terug.
Maar het is geen kenwoord dat geef ik toe :D kan ook niet voor die prijs ;)
Zal even een foto'tje maken.
foto's
http://lh3.ggpht.com/_gbq8GZAwuLc/SvgyuAZWdPI/AAAAAAAACu4/Lu1TaynpgSw/s400/DSC05191.JPG
http://lh4.ggpht.com/_gbq8GZAwuLc/SvgyuqMBykI/AAAAAAAACu8/64YGcDCaNqw/s400/DSC05192.JPG

~enthousiast hobbyist ~

9

Deze is iets anders als de van een maandje terug... ik heb et nagrvraagt vanmiddag bij de lidl.  Mij moeder wil heel graag een nieuwe keukenmachine.. maar wij gaan ff wachten voor weer zo een super aanbieding op Ibood.nl hahahaha

10

Ik heb de keukenmachine vandaag gekocht en gelijk geprobeerd om een kapsel te kunnen bakken.

Ik ben er tot nu toe tevreden over. Met mixen van eieren met de suiker werd netjes alles meegenomen. En het werd lekker luchtig.
Hij deed het prima. Nu nog wat vaker aan het werk zetten. En hij is nog eens heel compleet ook.

Heb ook al een handmixer (dan van Bifinett), maar ook daar erg tevreden over.

Maar tot nu dus erg blij mee dat ik hem gekocht heb. En bovendien er zit 3 jaar garantie op, dus dat was ook wel een extra reden om hem te kopen.

Mijn taartjes bekijken? Ga dan naar http://www.hookedtocreativity.nl - nu meer dan alleen taarten!

11

Als ik eerlijk moet zijn zou ik gewoon eventjes doorsparen en een kenwood kopen :o 70 euro is nog steeds een boel geld en voor 50 euro meer heb je al een kenwood in de aanbieding..

Mijn ervaringen met dit soort onbekende merken en de garantie is niet al te best (zachtjes uitgedrukt) helaas vandaar.

12

ik heb de witte versie met kunststof bak van een paar weken geleden. Hij bevalt mij prima! Ik moet wel zeggen dat ik hem echt hobbymatig gebruik aangezien ik niet op bestelling werk.
In dit topic is al eerder over deze machine gesproken, misschien heb je hier wat aan.
http://deleukstetaarten.nl/forum/viewto … 42&p=1

Enjoy the little things, for one day you may look back and realize they were the big things....

13

ik heb de machine vanmiddag toch gekocht, gelijk even geprobeerd en hij doet het prima.
als hij ijsblokjes kan malen en wortels raspen dan kan hij ook wel cakemix mengen toch

Veel Bakplezier Diana.

14

vonxxx schreef:

ik heb de witte versie met kunststof bak van een paar weken geleden. Hij bevalt mij prima! Ik moet wel zeggen dat ik hem echt hobbymatig gebruik aangezien ik niet op bestelling werk.
In dit topic is al eerder over deze machine gesproken, misschien heb je hier wat aan.
http://deleukstetaarten.nl/forum/viewto … 42&p=1

dat is de binifett van vorige keer dit is een silvercrest maar hij lijkt er verdacht veel op moet ik zeggen.
ook voor mij is het hobby en niet professioneel en met garantie bij de lidl heb ik alle vertrouwen ;)
ga zo aan de slag

~enthousiast hobbyist ~

15

Ik heb 'm net gekocht en er beslag voor cupcakes mee gemaakt. Hij deed het prima! Ik denk dat ik vanavond maar iets eet wat kleingesneden moet worden, kan ik de raspschijven uitproberen ;)

16

die lidl machine echt geweldig toen ik hem kocht in november vorig 2009, we zitten nu in mei en helaas de blender heeft het compleet begeven, eerst brak een stukje van de deksel waardoor hij niet meer aanging en vervolgens viel de onderkant en het handvat eraf. tja en nu de garantie regelen, dat is ook niet zo makkelijk via de lidl.
De mengkom lijkt groot, maar er kan maar weinig in omdat anders de garde helemaal onder zit. de snijmachine is goed. het vermogen is aan de lage kant

tja perfect uiterlijk, compact, niet duur, maar niet om vaak te gebruiken dus

17

oja, biscuit deeg, dus eieren kloppen deed hij mega lang over, ben met een gewone mixer verder gegaan.