1

Onderwerp: Veenendaal/Ede???

Naar aanleiding van een ander topic dan toch maar eens proberen of er genoeg animo is voor een freubelavond voor alle dames uit Ede en Veenendaal?
We zijn met zoveel!

Het zou hier wel mogen, ik kan er 8 kwijt aan de tafel. Of iemand anders een betere optie?

Groetjes, Dorothea.

2

Re: Veenendaal/Ede???

Wat houd zo'n freubelavond precies in :o Ja, freubelen, maar wat wordt er meestal gemaakt? En hoeveel/welk materiaal heb je er voor nodig? Qua decoratie heb ik maar 1 potje roze kleurstof en een aantal vrij grote uitstekers van de Hema haha. Daar kom ik dus niet zo heel ver mee :P (heb ook nog maar 2 taaten gemaakt)

3

Lijkt me super leuk ik ben van de partij!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

4

He superidee!!! Mag ik meedoen???? En om me bij Michelle aan te sluiten: Wat gaan we doen...werken we met een thema? We horen het wel. Lijkt me erg gezellig!

Groetjes, Berthine

Groetjes, Berthine
Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt.....

5

Tja, zal ik nog moeten zeggen dat ik meedoe of was dat al wel duidelijk ;)

Dan wel na half sept hoor ivm vakantie.

Groetjes Marlies

6

Ook ik wil graag meedoen!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

jaaaaaaaaaaa,ik ook!!
maar ik werk op woensdag en vrijdagavond dus ik hoop dat t op een andere avond kan.

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

8

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa IK kom uit veenendaal en ik kom ik kom...ik werk ook op woensdagavond.... :o) YEssss eindelijk een in de buurt!!!

cake a day, takes the sorrow away!!!!

okee hoeveel plaatsen heb je nog over? Het lijkt mij ook wel een keer leuk! Ik woon dan wel niet in ede/veenendaal, maar 30 minuten rijden vindt ik niet veel! Dus als er nog plaats over is.......heel graag.

oefening baart kunst! Groetjes Natasja

10

ja leuk, zat bij je aan tafel Dot! niet op de woensdag en de donderdag.

11

Ik kan eigenlijk alleen niet op de maandagavond. Verder nog alle avonden (op een enkele donderdagavond na maar dat is maar eens per 2 maanden)

Groetjes Marlies

12

We kunnen dummy's maken?
Die kunnen we misschien bestellen bij bien?

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

13

goed plan! charissa

14

He, Isabel...ik heb net even op je website gekeken...knap werk! zo ver ben ik dus nog niet. Maar die Converse-gympies...hoe heb je die gemaakt? Ik vind ze zoooooo stoer!!! Kun je die mij leren freubelen op de bewuste avond???

Groetjes,
Berthine

Groetjes, Berthine

15

Dag allemaal,

Is er al een datum bekend? Dan kan ik gaan plannen.....deze avond wil ik natuurlijk niet missen!
Misschien wil een vriendinnetje van mij ook mee?? Als dat nog mogelijk is.

oefening baart kunst! Groetjes Natasja

16

Ik zat hetzelfde te denken...Let me know!!!!

17

Berthine schreef:

He, Isabel...ik heb net even op je website gekeken...knap werk! zo ver ben ik dus nog niet. Maar die Converse-gympies...hoe heb je die gemaakt? Ik vind ze zoooooo stoer!!! Kun je die mij leren freubelen op de bewuste avond???

Groetjes,
Berthine

Zoiets is inderdaad wel een optie voor een freubelavond ja! Is zo leuk om te doen! Ennee  bedankt voor het compliment!

18

whooo volgens mij overstijgen we de 8 al..hahaah

19

Ik vind gympjes ook wel erg leuk. Ben niet zo van de dummies want zou even niet weten wat ik daarmee zou moeten doen...

Groetjes Marlies

20

Oeps ik zie dit weer te laat. Lijkt me leuk een freubelavond, nog nooit een dummie gemaakt, is dat moeilijk?
De gympjes zijn echt schattig, lijkt me leuk om dat te maken.
Ik kan hier 8 tot 10 mensen aan de tafels kwijt.

21

Hallo dames!

Volgens mij hebben we al meer mensen dan dat we bij iemand thuis kwijt kunnen, maar nu heb ik gehoord dat er in Ede een speeltuin is met een grote zaal (incl. afwasmachine, keuken ed.) die je kunt afhuren. Wat ik gehoord heb, zijn de kosten 10 euro per uur. Is dat misschien een idee als we met een grote groep zijn?? Zoals ik nu tel zijn we met 11 meiden: Annelies, Dorothea, Isabel, Karla, Linda, Marlies, Michelle, Santepantje (weet je echte naam niet ;) ) en ik.
Of is er iemand die genoeg ruimte heeft??? Ik niet in elk geval, woon niet zoooo groot.

Groetjes, Berthine

Groetjes, Berthine

22

op zich zou ik wel wat mensen kwijt kunnen, maar zit met 2 kids en een man die heel erg druk is, dus daar hebben we helemaal niks aan. Maar met 10 man, 10 euro per uur..ach dat zou moeten lukken toch!

23

Ik heb er de ruimte ook niet voor.... Maar ede is voor mij s; avonds op de fiets niet hadnig of ik moet met iemand mee kunnen rijden...?
Denk dat die ruimte op zich wel een ok idee is...?

24

Linda130975 schreef:

Ik heb er de ruimte ook niet voor.... Maar ede is voor mij s; avonds op de fiets niet hadnig of ik moet met iemand mee kunnen rijden...?
Denk dat die ruimte op zich wel een ok idee is...?

Ach dat zal vast te regelen zijn toch?!

25

Hihihi, Santepantje heet in het "echt" Sandra.

En Linda desnoods haal ik je op en breng ik je weg! Hier de luxe van een lease-auto (van mijn man hoor) en daar maak ik graag gebruik van. Wat dat betreft hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Die speeltuin klinkt goed. Ik zou niet weten waar of hoe, maar Berthine lijkt er meer van te weten.

Ik woon ook niet super groot, maar we hebben 2 grote tafels hier in de "woonkeuken". Van 1,70x0,80m lukt dat met zijn 11-en?
In mijn eentje gebruik ik er vaak al 1-tje. Luxe probleem denk ik. :o Of beginneling.