51 Laatst bewerkt door Rafaela (15-07-2009 16:15)

Re: Je weet dat je verslaafd bent als...

-je zoals nu weer eens niet hebt gekookt omdat je het forum aan het afstruimen :O
- je gedachten in wudtaal gaan :lol:
- je hele huis eruit ziet alsof er een bom ontploft is omdat je weer aan het taarten bent
- je overal spullen zoekt voor de taarten ook speelgoed van de kids ;)
- je zelfs in je slaap constant aan taarten denkt

- je op vakantie gaan zelfs minder leuk vind,omdat je dan niet kan taarten en forummen

Veel liefs Rafaëla

52

.......... ze op je werk in de overdracht schrijven dat  'taartdoos' komt invallen
.......... de kinderen je naam niet onthouden en je ipv daarvan taartjuf noemen
.......... de kids je naam niet kunnen uitspreken maar 'Pooh' wel :+
.......... je collega's al niet meer vragen of je jarig bent (geweest) wanneer je met taart aan komt zetten

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

53

birgit58 schreef:

Misschien als je vier weken naar spanje op vakantie gaat en onderin de camper een luik laat maken om daar alle mixen en fondant , de tools enz. in te doen en alles meeneemt om daar taarten en cupcakes te gaan maken, en onderweg aan een dummy gaat werken.
Wil zo graag de koets maken van de pompoen en al die leuke muisjes en wat nog meer eromheen, maar dan wil ik hem absoluut bewaren.

en het dan raar vinden als je bij de grens wordt aangehouden met de vraag : wat voor poeders vervoert u in dat stiekeme luikje?????

:lol: :lol: :lol:

Ik zou er bolletjes van maken als ik jou was :D :D :D

Alles goed???? nee 3 fout

54

lune schreef:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

55

een van de eerste woordjes van je zoontje taart is (nou ja....taat) en dan naar de oven wijst

56

... als je poedersuiker op je aanrecht strooit om pizzadeeg uit te kunnen rollen.

57

Idril schreef:

... als je poedersuiker op je aanrecht strooit om pizzadeeg uit te kunnen rollen.

58

Als jij en man Lief samen waren gaan uiteten en jij alleen kan praten over verschillende spuit en pijp technieken  :D en de mensen die naast jou zaten te eten de hele tijd  naar jou zat te kijken( en het valt jou niet eens op)  en man lief tegen jou moet zeggen om engels te praten want iedereen kijk  :o en jij tegen de buurvrouw naast jou moest gaan uitleggen dat het gint over bloemen spuiten en pijpen  :lol: :lol:

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

59

lune schreef:
birgit58 schreef:

Misschien als je vier weken naar spanje op vakantie gaat en onderin de camper een luik laat maken om daar alle mixen en fondant , de tools enz. in te doen en alles meeneemt om daar taarten en cupcakes te gaan maken, en onderweg aan een dummy gaat werken.
Wil zo graag de koets maken van de pompoen en al die leuke muisjes en wat nog meer eromheen, maar dan wil ik hem absoluut bewaren.

en het dan raar vinden als je bij de grens wordt aangehouden met de vraag : wat voor poeders vervoert u in dat stiekeme luikje?????

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

60

Spices schreef:

Als jij en man Lief samen waren gaan uiteten en jij alleen kan praten over verschillende spuit en pijp technieken  :D en de mensen die naast jou zaten te eten de hele tijd  naar jou zat te kijken( en het valt jou niet eens op)  en man lief tegen jou moet zeggen om engels te praten want iedereen kijk  :o en jij tegen de buurvrouw naast jou moest gaan uitleggen dat het gint over bloemen spuiten en pijpen  :lol: :lol:

je kan altijd zeggen tegen je buren : hebben jullie gister dat nieuwe tv programma niet gezien? spuiten en pijpen :lol: :lol:

-wanneer je razend enthousist van de Action/ ikea oid terug komt met in je tas alleen maar kinderspeelgoed volgens je omgeving en je weer moet uitleggen dat het echt voor jezelf is!
-Je elke keer vettige handjes hebt op je keukenraam omdat alle buurkindjes willen zien wat je aan het "kleien bent"
-Dat wanneer je dan je gordijnen dicht doet ze in het vervolg roepen als ze dicht zijn:"Patricia is weer aan het taarten!" (wat een volume in die kleintjes)...
-Sommige kinderen hier in de buurt op een verjaardag durven te vragen of er geen lekkere cakejes zijn :o (funcake mix)
- twee meiden op straat ruzie staan maken omdat ze niet allebei een hello kitty taart mogen van hun mama's!
-Ze, wanneer je littelest pet shop voorstelt vervolgens weer ruzie krijgen:)

smakelijke groetjes
patricia

62

jeeeeeeee daar  heb ik niet eens aan gedacht, maar dat vinden ze never, want ik de camper zit een boiler onder in een luik van een grote kast en daar heeft mijn mannetje een plank gemaakt en dan gaat daar alles in, mijn ouders die verhuisden naar spanje en lieten ons de prive dingen over huizen toen we op vakantie kwamen en ze had een aanhanger vol met dozen van franse wijnen bij de wijnhandel gehaald, daar hadden we wel echt problemen mee bji de spaanse grens. alle dozen moesten open en ze wilde ze tot de laatste doos zien. de tv en de boeken van mijn vader, zijn schaakstukken enz. pffffffff  :lol:lol:lol

Niemand is gelukkig, wees Niemand

63

je vriendinnen vinden dat je alleen nog maar over taarten kunt praten..... :s :o

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

64

- je helemaal lyrisch kan worden als je een gls-wagen ziet :lol: (bv op weg naar je werk)
- je bij de eierboer 80 eieren bent gaan halen en een week later opnieuw 60 stuks mag halen. (dan kijken ze echt heel raar)

65

Je per ongeluk je boterhammen besmeert met botercreme.... :O

66

- je man maar weer zelf in de keuken gaat staan omdat er anders vanavond weer geen eten op tafel komt omdat je weer zit te forummen (nog heeeel even dit bekijken....) of zit te boetseren oid

67

Linda-S schreef:

mmmm.. ik zou nog best overwegen om het gewoon op te eten :lol:

68

- je realiseerd dat je verslaving toch wel ernstige vormenaan begint te nemen terwijl je eigenlijk niet van taarten houdt (maar het is zoooooo leuk om te maken !!!)

69

- op je hyves pagina het fotoalbum van je taarten boven het album van je kinderen staat  :o

70

- je bij

71

Idril schreef:
Linda-S schreef:

mmmm.. ik zou nog best overwegen om het gewoon op te eten :lol:

Mijn kinderen zweren erbij!!! Zalig vinden ze. En ik stiekum ook wel, maar met jam erbij :think:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

72

de restjes ganache hier ook op de boterham verdwijnen (gelukkig ben ik de enige die de pure chocolade ganache lust :lol:)

73 Laatst bewerkt door Ottolien (17-07-2009 15:31)

Enne, ik gebruik nooit zakdoeken, maar dit kon ik weer niet laten liggen.

http://94.100.114.178/651850001-651900000/651867001-651867100/651867060_5_cziS.jpeg

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

74

ottolien: dan gebruik je ze toch lekker als servetje bij de taart? :D

Schatertheater en meer: www.kletskoek.eu

75

Spices schreef:

jij alleen kan praten over verschillende spuit en pijp technieken

* Als je bij het lezen van het verhaal van Spices het in eerste instantie nog niet eens in je

"Ik weet het zeker...........denk ik!"