26 Laatst bewerkt door Poortje (13-07-2009 19:34)

Re: Je weet dat je verslaafd bent als...

een fotoboekje met je recent gemaakte taarten in je handtas hebt zitten om iedereen te laten zien! :o

...ook je dochter vraagt of je je fotoboekje bij je hebt om aan iemand te laten zien. (ze is gewoon trots op haar moeder :D  )

27

Als je koelkast terug echo echo echood (?) omdat hij leeg is want er moet een stapeltaart in

Alles goed???? nee 3 fout

28

Dat als je hoort dat wanneer vrienden tegen hun tweejarig zoontje vertellen dat wij langskomen en hij dan meteen vraagt: Tania taart gebakken?

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, hahahaha zo herkenbaar allemaal :lol:!!

Nou voor mij is het toch echt wel als ik mijn zoontje zie smikkelen aan fondant en ik het niet af kan pakken omdat ik t

30

lune schreef:

Als je koelkast terug echo echo echood (?) omdat hij leeg is want er moet een stapeltaart in

en dat alle spulletjes die eigenlijk koud moeten staan, dan maar tijdelijk op de aanrecht belanden :D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

31

Kadohke schreef:
lune schreef:

en dat alle spulletjes die eigenlijk koud moeten staan, dan maar tijdelijk op de aanrecht belanden :D

En dat als de taart er weer uit is gekomen, die spullen gelijk de prullebak in kunnen.

En je dan denkt, alles voor de taart.

32

als je met je dochter dvd's gaat bekijken 's middags (liggend op de bank met je ogen dicht) omdat je het weer zo rete laat (of super vroeg) hebt gemaakt met taarten

33

als je man moppert dat de hele koelkast leeg is maar er wel altijd een taart in staat

34

als je man moppert dat hij geen hobby's mag hebben (als in een stinkende brommer in een gang van 1 meter breed) maar dat alles wel volgestouwd staat met taartspullen

35

als je man uberhaubt moppert dat alles tegenwoordig om taarten draait

36

wat heb ik eigenlijk een mopperman :lol: :lol:

Hahahahahhaa

38

Als je man klaagt dat er bepaalde levenmiddelen niet in huis zijn, maar wel alles om taart te maken.

Als hij klaagt dat zijn werksokken niet in de kast liggen, maar ik wel tijd heb om taart te maken.

Hier dus ook een mopperman

39

Maar uiteindelijk is hij ontzettend trots als er een taart gehaald wordt en de reacties enthousiast zijn.

40

Als je kickt op de leuke berichtjes die anderen achterlaten als je een taart hebt geplaatst. En je schaamt als je het zelf weinig doet, omdat je bezig bent met een taart.

41

..... als je midden in de nach een nachtmerrie hebt van een compleet ingezakte en omgedonderde taart die je de dag daarvoor gewoon heel huids heb afgeleverd. En vervolgens daarvan wakker wordend en nog steeds boos/verdrietig zijn dat die taart is mislukt!

Avalon's magical cakes

42 Laatst bewerkt door Plientje89 (14-07-2009 11:51)

Als je voorheen iedere maand wel een keer de stad in ging om te shoppen en dan ook daadwerkelijk met iets terugkwam, maar nu niet meer. Omdat bij het kijken naar het prijskaartje je bedenkt 'ow daar kan ik dat wel in de webshop van kopen'. Dus vervolgens heel je kleedgeld aan taartspullen verbrast :O

Dat je een telefoontje van de school krijgt dat ze het huurgeld van je kamer niet van je rekening afgehaald krijgen. Oeps iets te veel taartspullen gekocht en vergeten geld terug te schrijven van spaarrekening naar gewone rekening :P

43 Laatst bewerkt door MirandaB (14-07-2009 11:55)

Als je het eerder heeeel vervelend vond dat je 3-jarige dochter elke ochtend rond 5 uur wakker is, maar dat je nu denkt: oh, kan ik lekker op tijd het forum op gaan!:lol:

44

Als je kinderen van 5 en 2 om 18.30 uur aan het hekje tussen de woonkamer en de keuken hangen met het verzoek om aub een boterham. Ik was zo bezig met een taart dat ik vergeten ben te koken.

45

Als je familie (even tussendoor) "bordje op schoot" moet eten want moeders weer de tafel gebruikt voor taart!

46

Als je net weer voor

47

-als je mannelijke collega naast je staat met een overhemd met blauw tinten en bloemen en jij je bedenkt dat het wel een erg gaaf ontwerp zou zijn voor op een taartje! :lol:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

48

Misschien als je vier weken naar spanje op vakantie gaat en onderin de camper een luik laat maken om daar alle mixen en fondant , de tools enz. in te doen en alles meeneemt om daar taarten en cupcakes te gaan maken, en onderweg aan een dummy gaat werken.
Wil zo graag de koets maken van de pompoen en al die leuke muisjes en wat nog meer eromheen, maar dan wil ik hem absoluut bewaren.

Niemand is gelukkig, wees Niemand

49

- je van winkelen houdt (terwijl ik altijd een pesthekel aan winkelen heb) sinds ik naar taartspulletjes kan zoeken
- je bijna alleen nog maar over taarten kan praten en je jezelf erop betrapt om echt te zoeken naar een onderwerp om over te praten, omdat de omgeving het al aardig zat begint te worden (een van de redenen waarom ik workshops ben gaan geven ;) , nu kan ik 3,5 uur ongegeneerd over taarten praten :lol:)

- je in t-shirts van mensen  leuke (kleuren)patronenen ziet voor een taartje

- je het jammer vind als je niet op het forum kan zitten

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

50 Laatst bewerkt door Cecie (15-07-2009 15:19)

- je hetzelfde idee als Severn en Carina hebt bij een cd-hoes van Creedence Clearwater :D

- je n

If life gives you lemons, make lemonade