1

Onderwerp: even voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Hanneke en ik ben een hobby bakster,alhoewel dat zou ik graag zijn maar als ik kijk naar wat jullie allemaal maken en wat er bij mij allemaal mis gaat pff,maar al doende leert men he en ik vergaap me zeker aan de kunstwerken die jullie neerzetten geweldig.Als kleindochter van een bakker moet er toch ergens iets bij me inzitten nietwaar en bovenalles ik vind het geweldig om te doen.Of ik foto's opstuur weet ik nog niet pas als ik zelf tevreden ben.In ieder geval beleef ik al heel veel plezier van deze site.

Hartelijke groet Han

2

Re: even voorstellen

Hoi Hanneke, welkom hier op het forum!! En ja het is wat je zegt hoor, aldoende leert men.... een hele hoop!! :-) En veel lezen en zoeken hier heeft mij veel geholpen en mocht je zin en moed hebben om wat te plaatsen, ik zelf vind het altijd erg leuk om weer de eerste creaties van een nieuwe "verslaafde" te zien!! Sukses met je taarten h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

Re: even voorstellen

he ja hanneke,

gewoon doen hoor die foto's wie weet krijg je juist handige tips!
en niemand hoeft zich hiet te schamen hoor want eens zijn we allemaal begonnen en bij iedereen mislukt er ook nu nog weleens wat!

veel bakplezier en show maar lekker!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

4

Re: even voorstellen

Zo de eerste lego taart is gemaakt ,een beetje te klein uitgevallen want ik had als kadootje voor de jarige samen met zijn vriendin echte lego erop gedaan.Een echte goede vorm heb ik nog niet voor een vierkante taart maar dat komt nog wel nu gewoon gedaan in een rechthoelige schaal.
Natuurlijk vergeten dat ik de tijd moest aanpassen omdat het berekent was op een cakeblik maarja aldoende leert men.Het was gelukkig in eerste instantie een proeftaart.
Vandaag voor het eerst het biscuitdeeg gebruikt wat ik hier bestelt had.Jeetje wat een verschil,geweldig die mix.
Ik ga de bokkepootjes vullig proberen het water loopt me al in de mond als ik er aan denk haha
Vandaag moet ik een pokemon taart maken ook weer een hele uitdaging,want jeetje wat een beesten zijn dat.Dankjewel voor jullie lieve reacties!
Heb alleen wat 1 ding betreft nu alvast advies nodig,hoe komt het dat het midden van de taarten steeds te hoog is is dat omdat de oven dan te heet is???

groetjes Hanneke