26

Re: 13 juni freubelen in Wezep nog plek voor 3 mensen!

verliefdmeiske schreef:

kan ieder niet zijn eigen ding doen en als een ander mee wilt doen dat die dat ook doet?

gaat er trouwens nog iemand naar alphen volgende week? ik zit nog in dubio of ik zaterdag of zondagochtend zal gaan

Wij gaan onverwachts een weekend weg en ik heb al gekeken met de routeplanner maar het ligt helaas te ver weg van Alphen dus ik ga niet...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

27 Laatst bewerkt door annemieke-76 (26-05-2009 15:39)

13 juni schiet nu al lekker op en misschien is het een idee om weer net als de vorige keer allemaal wat mee te nemen voor de lunch??

Ik zorg zowiezo wel voor al het drinken, heb eigelijk altijd wel van alles kwa drinken in huis dus wat mij betreft hoeft niemand dat mee te nemen...

Ik zal achter ieders naam dan zetten wat degene mee neemt zodat niet alles straks dubbel is...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

28 Laatst bewerkt door Hertje (26-05-2009 16:43)

annemieke-76 schreef:

Hertje, ik zet je gewoon op de misschien lijst! Ik hoop voor je dat je kan komen, en ook voor ons, hoe meer zielen hoe meer vreugt, maar lukt het kwa gezondheid niet, maakt het niets uit, je laat het gewoon een dag van te voren weten!

Thanks! :thumb: Als ik kom, neem ik natuurlijk ook iets mee, kijk wel a.d. hand van je lijstje wat er nog bij kan.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

29

Dan kunnen we nu voor het eten wel stukken minder meenemen. De vorige keer was er veel te veel...

Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.

30

Jettepet schreef:

Dan kunnen we nu voor het eten wel stukken minder meenemen. De vorige keer was er veel te veel...

Ja klopt, het hoeft niet zoveel als toen ;), als ieder nu bv, voor 1 ding zorgt en dan er van uitgaat dat het voor 9 a10 personen moet gaan.... kijk dan neemt bv 1 persoon 20 bolletjes mee, dan is er al brood genoeg..., 1 persoon een salade bv, 1 persoon broodbeleg, 1 persoon iets lekkers voor bij de koffie.... kijk en ik heb altijd wel wat in huis voor als we echt te kort zouden komen....

hee allemaal,

Helaas moet ik ook afhaken, heb een weekje Tunesie geboekt en ga lekker samen met mijn lief in de zon liggen en niks doen.

Tot een volgende keer!

32

Ik haak ook af.
Deze dag volg ik ergens een workshop...
Vond het erg jammer dat het zo vaag bleef over wat we deze dag zouden gaan doen.
Misschien een tip voor de volgende keer om duidelijk

33

ok jammer, maar niets aan te doen, volgende keer beter ;)

Verliefdmeiske heerlijk een weekje zon, geniet ervan!

34

Er wordt vrij weinig op dit topic gereageert, het duurt nu nog 1,5 week dus misschien is het wel handig als we een beetje weten waar we aan toe zijn.... dus weet je zeker dat je komt wil je dat dan even hier laten weten?? Er zijn er een paar die dat pas een dag van te voren weten, zoals ik al zei dat maakt niet uit maarals de mensen die dit lezen en op de lijst staan even willen reageren dan kan ik de mensen die bv maandag nog niet gereageert hebben even een herrineringsmail sturen...

alvast bedankt, groeten Annemieke

35

Ik kom dus als het lukt. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

36

Ik ben bang dat ik ook niet kan. Heb waarschijnlijk examen..... Maken jullie wat moois voor als ik slaag?

Enjoy!

37

rosajati schreef:

Ik ben bang dat ik ook niet kan. Heb waarschijnlijk examen..... Maken jullie wat moois voor als ik slaag?

Wat voor een examen heb je rosajati?

38

Lifeguard, dus veel zwemmen, pop duiken, reddingszwemmen. Gelukkig alleen praktijk.... Maar zondag dus flink spierpijn....

Enjoy!

39

Zooo knap! dat je dat kan! zwemmen is nog nooit mijn hobby geweest vandaar... Ga je er ook echt iets mee doen als je het haalt?

40

Ben al zo'n 15 jaar zweminstructrice, dus nee ik ga er niets mee doen, ik doe er al wat mee. Elke zoveel jaar (geloof 5) moeten we opnieuw examen doen, en minstens drie keer per jaar een trainingsdag om het bij te houden. Eigenlijk is mijn certificaat nog geldig, maar zo loopt het gelijk met de collega's.

Enjoy!

41

ok, ja zoiets moet je bijhouden natuurlijk, nou heel veel succes!

42

ik kom ook niet zatredag was het eigenlijk een beetje vergeten dus heb een andere afspraak gemaakt die ik nu niet meer kan afzeggen.

43

hmmm dat is jammer Peet!

Bij deze wil ik nog even zeggen dat er nog plek genoeg is, dus heb je zin in freubelen kom dan zaterdag naar Wezep!

44

Ik heb iedereen een mail gestuurd, maar ik heb nog niet antwoord van iedereen, tot nu toe kunnen taarteter en sweetgirl (Linda).
Ik hoop dat ik ook nog even hoor van de rest!

45

Was het leuk afgelopen zaterdag? Ik lees er niks van op het forum...

46

Er waren er uiteindelijk maar 2 die konden dus in overleg hebben we besloten het na alle vakanties een keer opnieuw te plannen...

47

Dames, ik heb jullie hulp nodig!

Heeft iemand morgen een sugargun te leen?

48

IK denk dat je beter een nieuwe topic kan openen om dit te vragen. Op deze manier val je wat weg en denk ik niet dat velen dit berichtje zulen zien.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

49

Als jullie een nieuwe frobeldag gepland hebben wil ik ook komen :D!

50

Als dat mag natuurlijk