1 Laatst bewerkt door annemieke-76 (03-06-2009 08:36)

Onderwerp: 13 juni freubelen in Wezep nog plek voor 3 mensen!

Deze mensen doen tot nu toe mee:

peet78
rosajati
heleen80
sweetgirl
anouk-taart
annemieke-76***koffie/thee/sap/frisdrank/melk
Hertje (misschien)

De bedoeling is om van 9:00 tot 17:00 te gaan freubelen, zoals Anouk ook al zei misschien is een thema of iets dergelijks wel leuk, dus roep maar, ook de dingen je graag wilt gaan doen! en misschien kunnen we allemaal weer wat meenemen voor de lunch dan zal ik dat achter ieder's naam zetten zodat je in het begin van dit topic alles terug kan vinden!

Ik kan de titel niet wijzigen maar er is nog plek voor 4 mensen!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: 13 juni freubelen in Wezep nog plek voor 3 mensen!

Voor mij is dit dus nog 1 groot vraagteken....

Ik denk eerder niet dan wel!

ok nou ja kijk maar joh, we horen het vanzelf!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

4

had misschien nog wel een leuk thema!

Een weekje later is het namelijk vaderdag! Weet niet of er veel zijn met kinderen, maar het zou een optie zijn!

ja is een leuk thema! maar ik ga dan voor mijn verjaardagstaart, ben op vaderdag jarig ;)... Is trouwens ook het begin van de zomer dus misschien kunnen we daar dan ook wat mee...

6

Mag ik nog even op de misschienlijst? Ik zou wel graag willen komen en verwacht ook wel te kunnen maar moet even kijken of mijn man niet werken moet....

Groetjes Marlies

7 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (19-04-2009 20:38)

ik ga even denken over een ander thema, vaderdag is voor mij niet echt een reden om een taart te maken. Heb geen kids en verwacht niet om dan precies bij paps langs te gaan. Misschien maar eens een poging doen tot een barbie, geloof dat ik die rond die tijd moet maken :)

Marlies-d schreef:

Mag ik nog even op de misschienlijst? Ik zou wel graag willen komen en verwacht ook wel te kunnen maar moet even kijken of mijn man niet werken moet....

Marlies ik zet je er gewoon bij en zodra je weet of je wel of niet komt zeg je het gewoon ;)

9

Tja, om heel eerlijk te zijn ben ik niet zo goed in het verzinnen van thema's. Misshcien iets van een vakantiethema (vraag me niet hoe dat er uit moet komen te zien, want ik heb geen idee!!!).

Maar goed, ik sluit me wel aan bij een vaderdagthema. Wil al een tijdje de overhemdtaart met stropdas maken! Ik heb echter geen rechthoekig bakblik :( en ik heb ook nog nooit een vierkante taart bekleed!

Groetjes,

Simone

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

10

Hm een overhemd lijkt me ook heel leuk, maar zo'n barbie vind ik ook wel heel leuk. Tja kan nu al niet kiezen.....

Enjoy!

11

Mij lijkt een barbie ook heel leuk, maar een figuur boetseren zoals een dier of een poppetje lijkt me ook leuk! :) Moeilijk kiezen...

Liever vragen naar de langste weg dan een antwoord dat je stil doet staan.

12

We hebben natuurlijk nu wat langer de tijd dus misschien kunnen we wat meerdere dingen doen ;)

hahahaha tegen de tijd dat het juni is hebben we weer 20 dingen verzonnen om te doen en komen we erachter dat zelfs een dag niet lang genoeg is ;). Dan gaan we over op een freubelweekend!

Het zo neer tikkend vind ik dat eigenlijk ook wel een uitdaging. We huren met een 'x' aantal 'onbekenden' een huisje (Centerparcs ofzo) en kijken wat er gebeurd. Volgens mij kan dat best gezellig worden!

14

verliefdmeiske schreef:

hahahaha tegen de tijd dat het juni is hebben we weer 20 dingen verzonnen om te doen en komen we erachter dat zelfs een dag niet lang genoeg is ;). Dan gaan we over op een freubelweekend!

Het zo neer tikkend vind ik dat eigenlijk ook wel een uitdaging. We huren met een 'x' aantal 'onbekenden' een huisje (Centerparcs ofzo) en kijken wat er gebeurd. Volgens mij kan dat best gezellig worden!

Goed idee!!! Zo

15

Hahaha Annemieke, ik heb ook meteen zelf een pasje aangeschaft!!! Ik heb hem net met de post binnegekregen. Denk dat ik morgen maar even een bezoekje aan Hanos A'dam ga brengen!!!

Groetjes!!!

Simone

16

Hallo mensen,

Het is verdacht stil hier! Afijn, ik moet helaas afzeggen voor 13 juni. We hebben op het laatst besloten om dan nog een weekje naar frankrijk te gaan. En daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!!!! Jammer, maar de volgende keer ben ik absoluut weer van de partij!!!

Groetjes,

Simone

17

Ik zou nog even laten weten of ik zou kunnen. Ook voor mij gaat het niet lukken. Ben die weekenden erg druk. Vind het wel jammer want altijd erg gezellig maar helaas dus.

Groetjes Marlies

18

Siepie je hebt groot gelijk, heerlijk toch een week naar Frankrijk!

Marlies jammer dat jij ook niet kan, hopelijk lukt het de volgende keer...

Ik pas dus even weer het lijstje aan, nog een maand, heb er zin in!

19

En weten we al meer wat we gaan doen?

kan ieder niet zijn eigen ding doen en als een ander mee wilt doen dat die dat ook doet?

gaat er trouwens nog iemand naar alphen volgende week? ik zit nog in dubio of ik zaterdag of zondagochtend zal gaan

21

Ik wil eigelijk wel graag, maar ik weet niet of mijn man het zo heel leuk vind.... en ik heb dus ook nog geen idee welke dag, ik denk dat als we oppas nodig hebben dat het dan eerder de zondag wordt...

22 Laatst bewerkt door Hertje (25-05-2009 16:19)

Op 13 juni wil ik dolgraag komen, maar weet het pas de dag ervoor i.v.m. gezondheid. Houd 't niet een hele dag vol, helaas. Maar het lijkt me zo leuk! :Y
Mag ik op de misschienlijst en dan voor een deel van de dag? Gewoon zeggen als je dat niets vindt hoor!
Alphen: weet 't ook nog niet, zie mijn man daar niet rondneuzen. Hij snapt niet hoe ik zo idolaat kan zijn van taarten (maar hij vindt ze wel heel lekker, gelukkig)  ;)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

23

Als we allemaal ons eigen ding gaan doen, dan leren we toch veel minder van elkaar?
Volgens mij kunnen we beter gewoon

24

Hey dames,
Vinden jullie het ook leuk om de 28e te komen in Deventer? Voor de meesten ook niet zo ver weg als ik het zo zie. Lijkt me zo leuk om meer mensen te leren kennen uit deze regio!

De bedoeling is lekker kletsen en freubelen en verder kun je ook spulletjes kopen bij sweetycake en bij Bien, dus wat wil je nog meer toch!! Ik heb al een lijstje klaar staan haha!

Ik hoor het graag, mail me maar voor opgave en meld je even aan in het topic.

Helaas kan ik de 13e niet anders had het me ook erg leuk geleken!!
groetjes Marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

25

Hertje, ik zet je gewoon op de misschien lijst! Ik hoop voor je dat je kan komen, en ook voor ons, hoe meer zielen hoe meer vreugt, maar lukt het kwa gezondheid niet, maakt het niets uit, je laat het gewoon een dag van te voren weten!