Re: [HOWTO] luipaardprint
Die komt zeker eens van pas! Bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] luipaardprint
Die komt zeker eens van pas! Bedankt!
Geweldig zeg. Heel apart effect.
Super, dank je wel!
Hallo, mijn zus is gek op tijgerprintjes... hoeveel zal ik ongeveer nodig hebben om er een hele taart mee te bekleden en heeft iemand er al een hele taart mee bekleed? fotos?
Jacqueline
LEUK!!!!
Sammie
Hallo, mijn zus is gek op tijgerprintjes... hoeveel zal ik ongeveer nodig hebben om er een hele taart mee te bekleden en heeft iemand er al een hele taart mee bekleed? fotos?
Jacqueline
Niet een hele taart wel boobs (tevens de aanleiding van dit topic): http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=28457
leuk idee
ik ben gek op dieren prints (en dieren zelf) en ik MOET deze maken !!!!
en als je deze wilt maken
moet dan van die roze een sliertje maken met verschillende kleuren ?
heb hem net geoefend met fimo, is goed gelukt !!!!
leuk he?
ik heb em ook gemaakt maar dan met groenige kleuren
ideale uitleg
absoluut GEWELDIG !
Heel goeie
ga ik meteen proberen!!
Super uitleg!! Thanx!!!
Groetjes Petra
wat een goede howto
raak hem telkens kwijt, ik zoek dan op luipaard maar het is luipaardPRINT.....
Jacqueline
ja ikke.
heb er zelf ook een how to van gemaakt mocht hier interesse in zijn wil ik hem wel plaatsen
zo die taart is gaaf zou je daar een howto van willen maken
Hier ook een hele taart gedaan:
maar geen idee meer hoeveel ik er nodig had .
zo die taart is gaaf zou je daar een howto van willen maken
heb een how to hier staan
en hier
Ligt het aan mij? Maar ik kan de foto's niet zien van de how to krijg de melding dat ze verwijderd zijn! Jammer
Hi mandy
Even wat vraagjes ben nog een leek wat dat betreft hihi
Maar op foto 3 (Hyves) ligt dat witte op dat bruin maar ligt dat er gewoon bovenop ofzo?? kan ze niet uitvergroten omdat je Hyves privé is..
En uhm je snijd er dus plakken van hoe rol je dit uit dan voor bijv een taart van 26cm snap het uitrollen niet echt.. Sorry
Ligt het aan mij? Maar ik kan de foto's niet zien van de how to krijg de melding dat ze verwijderd zijn! Jammer
Dan is het handig het beginbericht even te melden bij de moderators, zodat zij de topicstarter kunnnen vragen de foto's terug te plaatsen...............ik zal het nu even melden..........
Heb de foto's teruggeplaatst (webalbum was verlopen )
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] luipaardprint