26

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

nou de taart was super. toch wel met iets koffie gedaan maar de smaak was niet overheersend!!.

dit recept houden we!!

27

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

Wat een topper deze! Met stip in de top 3 van favoriete taarten!

28

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

:Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y

HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK!!

Wel iets aangepast, cacao ipv koffie en minder boter in verhouding tot suiker. Gister gemaakt en na een nachtje koelkast smaakt ie nog lekkerder!

29

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

O wat heerlijk. Ik ga hem ook maken van het weekend. Maar nog even een vraag. Er staat 3 scheppen suiker :o , eetlepels of theelepels?
En waar koop je de hazelnoot aroma??
Bedankt

30

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

Mmmmmmmmmmmmm.......ik ga deze zaterdag ook maken  :Y

Groetjes!

31

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

Oh wat goed!
Dit is de favoriet van mijn man!

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

Kijk, dat vind ik nou zo balen.... ziet er zoooo verschrikkelijk lekker uit, heeerlijk gewoon. Maar omdat ik al de hele week voor mijn werk moet bakken heb ik gewoon geen zin om voor mezelf ook nog eens taart gaan te maken  :nooo

Dussss.... wordt het toch maar weer gebakje van de bakker. :rolleyes:

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

33

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

Aaltjeh schreef:

O wat heerlijk. Ik ga hem ook maken van het weekend. Maar nog even een vraag. Er staat 3 scheppen suiker :o , eetlepels of theelepels?
En waar koop je de hazelnoot aroma??
Bedankt

eetlepels :) Hazelnootaroma heb ik van de Sligro. Maar je kunt het ook weglaten hoor!

@Peggy: herkenbaar... (Maar dit is ook mijn eigen favoriet, dus ik maak hem dan bijvoorbeeld met kerst... Of voor mijn paps, die niet geeft om een gedecoreerde taart en dit is zijn lievelings. En dan eet ik natuurlijk ook gezellig een stukje :P )

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

Jozien schreef:
Aaltjeh schreef:

O wat heerlijk. Ik ga hem ook maken van het weekend. Maar nog even een vraag. Er staat 3 scheppen suiker :o , eetlepels of theelepels?
En waar koop je de hazelnoot aroma??
Bedankt

eetlepels :) Hazelnootaroma heb ik van de Sligro. Maar je kunt het ook weglaten hoor!

@Peggy: herkenbaar... (Maar dit is ook mijn eigen favoriet, dus ik maak hem dan bijvoorbeeld met kerst... Of voor mijn paps, die niet geeft om een gedecoreerde taart en dit is zijn lievelings. En dan eet ik natuurlijk ook gezellig een stukje :P )

Da's inderdaad wel een goed plan.... Thanx!!!

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

35

Re: Progrestaart (Hazelnootschuimtaart)

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb wel amandelaroma kunnen vinden bij de Ah, maar dat is best een andere smaak. We doen het maar zonder......
O ik hoop dat ie lukt. Lijkt me heerlijk!

2 weken geleden een schwartzwalderkirch torte gemaakt. Die was ook erg lekker!