126

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

superhandig om te weten... tnks

127

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Hallo Adrienne, ik weet dat je deze how-to wat langer geleden gepost hebt maar ik wil je toch nog laten weten dat ik er er heel blij mee ben. Ik heb net, ik moet de spullen nog opruimen, een dummy gemaakt en hij is goed gelukt. Hij staat nu klaar voor later gebruik, bedankt :)

128

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Precies wat ik zocht. En wat een duidelijke uitleg!

129

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

ook voor mij een super how to. ga hem volgende week maken voor de verjaardag van mijn 13 jaar wordende zoon. ik wil dan in het circeltje een donald duck puzzelplaatje doen is dat te doen denken jullie?

130

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

chocolaatje schreef:

ik wil dan in het circeltje een donald duck puzzelplaatje doen is dat te doen denken jullie?

Kan wel, maar dan wel extra voorzichtig met een superscherp mesje ( nieuw hobby-mesje) snijden, om het plaatje niet te beschadigen :Y

Ben trouwens superblij dat na zoveel jaren er nog steeds mensen plezier van deze howto hebben!! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

131

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

:rolleyes: ja ik heb er zeker plezier van. was vandaag al bezig met een taart die ik eigenlijk morgen wilde bekleden maar kon toch niet wachten hihihi
helaas had ik niet genoeg fondant van 1 kleur in huis en heb ik de bovenkant van de taart groen en witte punten. en heb ik de zijkant van de taart wit bekleed. het kan ermee door omdat het voor hier thuis is maar de volgende keer beter als ik wacht hihihi.

maak op dit moment bijna elke week een taart omdat ik hard aan het oefenen ben op het biscuit deeg

132 Laatst bewerkt door chocolaatje (28-10-2012 18:44)

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

2x is eens te veelhe

133

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

ik was er net mee bezig en ik begon zoooo weer tetwijfelen maar ik heb de how to weer gevonden.....thankxxxxx
toch maar eventjes opslaan :o

134

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

bedankt...erg leuk !

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Ik wil voor een geboortetaart hageltjes in het midden doen. Strooi je die dan op het 1e middenstuk, of leg je die er dan niet in?
Gr. Paulette

136

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Ik laat dan het middenstuk weg, alleen een bakpapiertje leggen en bekleden :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

137

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

wat een super uitleg thanks :)

138

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

wat een super uitleg thanks :)

139

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

dat is nou net wat ik nodig heb, deze duidelijk howto  :thumb:
Ik moet namelijk een drakentaart maken waar een draak "eruit" springt. Echt super, thanks !!!

140

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Fijn dat je er wat aan hebt! :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

141

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Bedankt voor de howto. Ik was het kwijt maar dankzij een behulpzaam forumlid heb ik jouw howto weer gevonden. Ik ga hem verwerken in een topsy turvey taart in juni. Als de taart af is (en gelukt  ;) ) post ik hem op  het forum.
Nogmaals bedankt :thumb:

I'm addicted to cake decorating

142

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Ik was al op zoek naar deze how to!
Super en dank je wel!
Bij deze sla ik hem dan ook op :-)

143

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Bedankt! ik ga m vd week uitproberen! ben alleen bang dat de onder gelegen kleur door schijnt oid...

Taart Smakelijk is de naam

144

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

oeh dank je dank je dank je! ik keek er wel wat tegen op maar o wat istie leuk geworden en suuuuper makkie zo, you rock!!!!

Taart Smakelijk is de naam

145

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Super howto!!

Toen ik deze howto zag, wilde ik 'm meteen uitproberen. Heb 'm afgelopen weekend gemaakt op cc - het midden is opgevuld met aardbeienjam.  Collega's waren zwaar onder de indruk  :cool:

http://i770.photobucket.com/albums/xx348/Vanes1977/CCkiekeboe.jpg

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Wauw hier word ik zo blij van!!!!! Het lijkt niet heel moeilijk, haha binnekort eens proberen! Ik ben ontzettend blij met de foto's, dat vind ik zoveeeeeel makkelijker te begrijpen dan zonder foto's!

Aan iedereen die how to's maakt, super bedankt!!

WAT EEN TOP FORUM IS DIT!  :thumb:

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

hey, ik heb 'm laatst ook geprobeerd, maar ik had dus wel het probleem dat je de verschillende lagen door de taart zag. Vond ik beetje een afknapper. Maar nu ik deze how-to gelezen heb wil ik het gelijk nog eens proberen. Lijkt idd super eenvouding, maar iemand moet je op het idee brengen he  :D .
Heel erg bedankt hiervoor !

a balanced dieet is chocolate in both hands ...

148

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Ik zal vandaag aan de hand van deze beschrijving de taart maken alleen word die van mij rond.

149

Re: [HOWTO] taart met openslaande punten

Heb deze how -to gebruikt voor een sweet sixteen taart vorige week en fantastisch geslaagd. Dank voor deze prima how-to!

Swiet Driems...waar zoete dromen uitkomen! https://www.facebook.com/swietdriems