1

Onderwerp: Driptaart vulling

HELPP!:(
Ik ben nieuw hier en heb echt hulp nodig . Binnenkort vieren we de verjaardag van mijn dochtertje.  Dit is werkelijk waar de eerste x dat ik zelf een taart ga maken. Taartenvrouw heeft jammer genoeg last minuten moeten afzeggen :(

Ik ben van plan chocolade biscuit  te maken. Maar welke vulling ???
Opgeklopte ganache vulling ? Of botercreme ?

Weet ook iemand heeel misschien wat dit voor vullingen zijn ?
Heel erg bedankt alvast


https://i.postimg.cc/gxL4MpDL/Screenshot-20211225-004211-Gallery.jpg

2

Re: Driptaart vulling

Hoi, wat leuk dat je zelf aan de slag gaat. Met chocolade biscuit  zou ik  gaan voor bijv. Kersen/aardbeien of bosvruchten vlaaifruit met idd een opgeklopte ganache of chocolade mouse. Wat ook heel lekker is, is bijvoorbeeld dulce de leche en mousse, of bijvoorbeeld iets met mokka of hazelnoot of bonbonbloc vulling. Botercreme vulling ben ik persoonlijk geen voorstander van.  Succes!

3

Re: Driptaart vulling

KimN schreef:

Hoi, wat leuk dat je zelf aan de slag gaat. Met chocolade biscuit  zou ik  gaan voor bijv. Kersen/aardbeien of bosvruchten vlaaifruit met idd een opgeklopte ganache of chocolade mouse. Wat ook heel lekker is, is bijvoorbeeld dulce de leche en mousse, of bijvoorbeeld iets met mokka of hazelnoot of bonbonbloc vulling. Botercreme vulling ben ik persoonlijk geen voorstander van.  Succes!

Oooh super bedankt voor het antwoorden. Ik kan hier zeker wat mee .

4

Re: Driptaart vulling

Ik ben wel gek op botercreme, maar dan de luchtige botercreme, hierboven onder de knop recepten. En dan bijvoorbeeld met stukjes oreo erdoor. Als tweede zou ik altijd een fruitvulling nemen, helemaal eens met Kim.

Veel succes!

Tieneke