1

Onderwerp: Voorstellen

Hallo allemaal,
Wij zijn Tessa en Yara, moeder en dochter. We willen ons graag bezig houden met chocola. We hebben al wat molds gekocht en een beetje geknoeid met het maken van leuke chocolaatjes. We willen ons nu gaan wagen aan choco bombs, chocoladebollen die je in een beker doet en waar je warme melk over schenkt waardoor je chocomelk krijgt. Heeft iemand hier al ervaring mee? Welke chocola gebruiken jullie hiervoor?

2

Re: Voorstellen

Hoi Tessa en Yara, welkom op ons forum!
Ik ben heel slecht in werken met chocola, maar wel heel goed in het eten er van en ik vind Callebaut echt het allerlekkerst. Die kan ik zeker aanraden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Re: Voorstellen

Welkom Tessa en Yara, ik vind Callebaut ook de lekkerste chocolade en je kan er ook goed mee werken. Veel plezier en laat ons weten of het is gelukt!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Re: Voorstellen

Bedankt! Ik heb zelf al eens wat taarten gemaakt. Super leuk om te doen maar wegens tijdgebrek toch weer gestopt. Nu Yara wat ouder is (ze is 9) en net zo graag met haar handen bezig is als ik, is het leuk om dit soort dingen samen te doen.

Ze hoopt in de toekomst wat handiger te worden in het een en ander en wat dingen te verkopen die ze gemaakt heeft. Ze is aan het sparen voor een paard  ;) we starten dus met chocola